Szia igen.
Flashtool-al.
A Sony szerviz gyorsabb, de amúgy teljesen mindegy.
+36702778032
Szia igen.
Flashtool-al.
A Sony szerviz gyorsabb, de amúgy teljesen mindegy.
+36702778032
Ezt a választ küldte a SONY a hibabejelentésre (a kijelző sárgásodására és "csillámporosodásra"):
Tisztelt xy!
Köszönjük, hogy kapcsolatba lépett a Sony Xperia Ügyfélszolgálattal.
Sajnálattal értesültünk arról, hogy Sony Xperia Z2 Tablet készüléke használata során kellemetlenséget tapasztal.
A megkeresésével kapcsolatban és a hibák elhárítása érdekében az alábbiakat javasoljuk Önnek. Legyen kedves lépésről-lépésre elvégezni az általunk ajánlottakat, és minden opció után ellenőrizze, hogy a kellemetlenség továbbra is tapasztalható-e.
Javasoljuk, hogy tesztelje készülékét Xperia Diagnostics programunkkal.
1. A Kezdőképernyőn koppintson az Alkalmazások menü ikonra.
2. Keresse meg és koppintson a Beállítások> Diagnosztika> Teszt opcióra.
3. Válassza ki a releváns teszteket, és kövesse a megjelenő utasításokat.
Kérjük, ellenőrizze a táblagép fehéregyensúllyal kapcsolatos beállításait.
1. A Kezdőképernyőn koppintson az Alkalmazások menü ikonra.
2. Keresse meg és koppintson a Beállítások> Megjelenítés> Fehéregyensúly menüpontra.
3. A menü ikonra koppintva (három függőleges pont) vissza tudja állítani a terméket alapértékekre.
Következő lépésként javasoljuk, hogy javítsa táblagépe szoftverét Xperia Companion programunk segítségével, melynek telepítése megtörténhet az alábbi a http://support.sonymobile.com/hu/xperiaz2tablet/tools/xperia-companion/ oldalról.
Kérjük, vegye figyelembe, hogy a szoftver javításával a táblagépen lévő adatok törlődnek, ezért javasoljuk azok mentését- amennyiben az lehetséges. Biztonsági mentés és visszaállítással kapcsolatban bővebben az alábbi linkre kattintva olvashat: http://support.sonymobile.com/hu/xperiaz2tablet/userguide/Backing-up-and-restoring-content-on-a-device/. A szoftver javítása előtt győződjön meg arról, hogy a tablet legalább 80%-os töltöttségi szinten legyen.
Az Xperia Companion programon keresztüli szoftver javításához
1. Győződjön meg arról, hogy az Xperia Companion programot telepítette számítógépére, és a táblagépet feltöltötte legalább 80%-os töltöttségi szintre. Javasoljuk, hogy a számítógép a szoftver javítás idejére csatlakoztatva legyen az áramforráshoz.
2. Az Xperia Companion program megnyitását követően válassza a Szoftver javítása/Software repair menüpontot és kattintson rá, majd kattintson a Következő/Next felületre.
3. Kérjük, győződjön meg arról, hogy ismeri a Google fiókhoz tartozó felhasználónevét és jelszavát, mielőtt továbbhalad a folyamatban. Ezek hiányában előfordulhat, hogy a szoftver javítása után nem tud belépni készülékébe. Ezt követően kattintson a program által megjelenített jelölőnégyzetre „Igen, ismerem a Google fiókom adatait”, majd kattintson a Következő/Next felületre.
4. A következő oldalon a program felhívja az Ön figyelmét a szoftver javítása során bekövetkező adatvesztésre. kattintson a program által megjelenített jelölőnégyzetre „Tudomásul veszem, hogy az adataim törlődnek”, majd kattintson a Következő/Next felületre.
5. Csatlakoztassa le az USB kábelt táblagépéről és számítógépéről egyaránt.
6. Kapcsolja ki a tabletet, és várjon 5 másodpercet.
7. Csatlakoztassa az USB kábelt a számítógéphez.
8. Nyomja be, és tartsa is lenyomva a táblagép hangerejének csökkentésére szolgáló gombot, ezzel egyidőben pedig csatlakoztassa a táblagépet az USB kábelhez.
9. Kérjük, várjon addig, míg az alkalmazás automatikusan folytatja a javítást a következő lépéssel.
10. A szoftver javításához kövesse a programban megjelenő instrukciókat.
Ha a probléma továbbra is fennáll, vagy a hiba hardveres eredetű, javasoljuk, hogy a termék javíttatása miatt forduljon hivatalos szervizpartnerünkhöz, a Cordon Electronics Hungary céghez.
Táblagépét az alábbi módokon tudja eljuttatni hivatalos szervizünkbe a garancia második évében:
· A Media Markt üzletek valamelyikében, akik Sony Mobile átvevő helyekként is üzemelnek. Az itt átvett készülékek a kijelölt szervizközpontba lesznek továbbítva.
· Átvétel és visszaszállítás az ügyfél által megjelölt helyen futár segítségével. Megrendelés e-mailben: sonymobile_szervizmegrendeles@cordongroup.hu
· Egyenesen a szervizközpontba postai küldeményként, vagy személyesen leadva a következő címen: CORDON ELECTRONICS HUNGARY, 1045 Budapest, Széchenyi tér 9., telefonszám: +3612720708, email: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu. Nyitvatartási idő hétfőtől péntekig 9:00-16:00 óráig, szerdán 10:00-18:00 óráig.
· A készülék javítását megrendelheti a Sony Mobile Xperia Care honlapunkon keresztül is, miután azt regisztrálta az alábbi címen http://mysupport.sonymobile.com/hu/#/support/page/1 Miután a készüléket regisztrálta az IMEI szám segítségével, illetve a jótállási állapotnál megjelenik, hogy a termék „garanciális”, abban az esetben nincs szüksége a vásárláskor kapott dokumentumokra (számla és jótállási jegy). Az ezzel kapcsolatos további utasítást email formájában kapja meg. Amennyiben már nincs garancia a készülékre, azonban a 24 hónap még nem telt le a vásárlás dátumától számítva, abban az esetben szükséges a vásárláskor kapott dokumentumok, mint számla illetve a jótállási jegy bemutatása.
A garancián kívüli javítások esetében az alábbi lehetőségek állnak a felhasználó részére:
· Átvétel és visszaszállítás az ügyfél által megjelölt helyen futár segítségével. A továbbítás költségei a felhasználót terhelik. Megrendelés e-mailben: sonymobile_szervizmegrendeles@cordongroup.hu
· Egyenesen a szervizközpontba postai küldeményként, vagy személyesen leadva a következő címen: CORDON ELECTRONICS HUNGARY, 1045 Budapest, Széchenyi tér 9., telefonszám: +3612720708, email: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu. Nyitvatartási idő hétfőtől péntekig 9:00-16:00 óráig, szerdán 10:00-18:00 óráig.
· A készülék javítását megrendelheti a Sony Mobile Xperia Care honlapunkon keresztül is, miután azt regisztrálta az alábbi címen http://mysupport.sonymobile.com/hu/#/support/page/1 Miután a készüléket regisztrálta az IMEI szám segítségével, illetve a jótállási állapotnál megjelenik, hogy a termék „garanciális”, abban az esetben nincs szüksége a vásárláskor kapott dokumentumokra (számla és jótállási jegy). Az ezzel kapcsolatos további utasítást email formájában kapja meg. Amennyiben már nincs garancia a készülékre, azonban a 24 hónap még nem telt le a vásárlás dátumától számítva, abban az esetben szükséges a vásárláskor kapott dokumentumok, mint számla illetve a jótállási jegy bemutatása.
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a táblagép szervizeléséhez szükséges lehet a vásárláskor kapott számla - amelynek tartalmaznia kell a tablet típusát, IMEI számot, széria számot, és a vásárlás idejét-, továbbá a szabályosan kitöltött garanciajegy. A Sony Mobile javasolja, hogy a táblagépen tárolt személyes adatok elvesztésének elkerülése érdekében készítsen biztonsági másolatot mielőtt készülékét javításra leadja.
Tájékoztatjuk, hogy a Sony Mobile Korlátozott jótállási feltételei alapján „a kijelző élessége és színei kis mértékben eltérhetnek az egyes eszközök esetében. Parányi világos vagy sötét pontok is megjelenhetnek a kijelzőn abban az esetben, ha egy adott képpontban helyre nem állítható hiba történt. Két hibás képpont még elfogadhatónak tekintendő.”
Amennyiben bármilyen további információra lenne szüksége, kérjük a +36 1 8700 100 telefonszámon keressen fel minket. További információért termékeinkről és terméktámogatással kapcsolatban kérjük, látogassa meg a www.sonymobile.com weboldalt.
Kérjük, vegye figyelembe, ha 7 napon belül nem válaszol erre az email-re ügye automatikusan le lesz zárva. A további kommunikáció nem fogja elérni az ügyfélszolgálatunkat és kérdésével újra fel kell vennie velünk a kapcsolatot.
Üdvözlettel,
Rácz Anita
Sony Xperia Ügyfélszolgálat
www.sonymobile.com
Email: xperia.hu@support.sonymobile.com
Phone: +36 1 8700 100
"Aki tud és tudja, hogy tud, az veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos azt tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, azt hagyjátok békén..."
Úgy érted, ha beviszem a szervizbe, ott kérhetem, hogy tegyék fel a kitkat-ot?
485
igen pontosan. De gyorsabb, ha magad csinálod flashtool-al
Korbel78
Szerintem nem értették mit is szeretnél írni.
Nos ezeket teljesen feleslegesen csinálod meg, ugyanis a ragasztó minősége nem lett olyan jó, és ahogy olvad úgy folyik a kijelzőbe.
Nekem ki is cserélték az egészet, és azóta semmi baja nincsen.
[ Szerkesztve ]
+36702778032
Nekem képernyőt, és a házat cserélték, mert a bal alsó sarokban elvált a képernyő a háztól. Négy nap alatt vissza is küldték, viszont egy hét után ugyan az a hiba van. Azt mondták küldjem vissza.... Kíváncsi vagyok most mit fognak tenni vele?
ez nem hangzik nagyon jól.
+36702778032
Hát nem nagyon. Meg van garancia 1 honap. Addig remélem minden ok lesz.
Lehet root-olni a Marshmallow-t valahogy?
Jó hosszas művelet, de lehet.
Olyan 2óra.
+36702778032
Hogyan kell?
Sziasztok!
A múlt hónap 29-én vitte el a futár a masinát és tegnap jött meg, bár a szállítólevél szerint a futárnak még 7-én odaadták.
A munkalapon a következő szerepel elvégzett javítások alatt:
szoftver frissítés
a készülék szétszedése után kötelezően cserélt alkatrész
a készülék kijelzésével kapcsoltba hozható alkatrész
a készülék külső burkolati elemével kapcsolatban cserélt alkatrész
Ami igazán furcsa az az, hogy a bejövő imei, illetve a kimenő imei nem egyezik (referencia).
Igazából ránézésre egy fóliázott új tabletnek nézz ki.
Ezek szerint újat kaptam volna?
Szerintetek?
"Aki tud és tudja, hogy tud, az veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos azt tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, azt hagyjátok békén..."
Erre nem válaszolhatunk
Sőt. Szinte tuti. nálam ez már a 3-ik 4-ik készülék.
Még az eszköz fizikai hálózati címét nézd meg. Annak is meg kellett változnia.
Volt egy kis időm a tabletra:
a tablet szerint az IMEI száma egyezik a beküldött tablettel (a munkalapon miért szerepel más szám?) de szerintem mégsem a régi. A legkisebb fiam tett rá egy ismertető jelet és most nincs rajta. Minden olyan masszív még rajta (sim és sd kártya fedele stb).
A garijegyet is kitöltötték de a kézírás nem nagyon tudom elolvasni.
Holnap telefonon érdeklődöm majd a jótállás felöl. Ilyenkor újból 2 év, vagy marad a hátra lévő 2 hónap?
Más: visszaraktam a sim kártyát beállítottam a telenoros oldalról a mobilinternet a leírásának megfelelően de nincs internet...a sim kártya állapota menüpontnál a mobilhálózat állapota: megszakítva. Itt kérni szeretnék egy kis segítséget. Több száz próbálgatás után is az eredmény ugyanaz. Valakinek volt hasonló esete?
Előre is köszönöm a választ!
[ Szerkesztve ]
"Aki tud és tudja, hogy tud, az veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos azt tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, azt hagyjátok békén..."
Nekem ez a szervíz csak elcseszte a tabletet. Vissza vittem ezekkel a kis zöld pöttyökkel, meg elvált a kijelző bal alsó sarka, de nem durván. Vissza kaptam minden fasza volt aztán most a tablet egész bal oldalán elvált a kijelző. közepesen hangos szobában is hallani amikor elengedi a ragasztó ilyen cuppanó hanggal. Garim már nincs rá. Volt a családban tablet z is és az is egy kalap szar volt minőségre. Egy elég drága márka akitől az ember mindig azt várja, hogy a minőséget adja ehhez képest állandóan van valami probléma a dolgaival. Ez a sárgásodás meg ragasztás ez kínozza a cuccaikat már vagy 4 éve.
A hiba a telenornál volt...
"Aki tud és tudja, hogy tud, az veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos azt tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, azt hagyjátok békén..."
sziasztok
Tégla z2-őt hol tudnak életre kelteni ? nincs fasboot mode se
underground techno will never die
Mindig van fastboot és flashmod is.
Mit érzékel a gép?
Driverek fent vannak?
Volt már a géppel kapcsolatban?
Akkor flashtool-al tedd fel a romot.
+36702778032
megoldódott már,totál semmire sem reagált se töltésre se semmire se..................... restet + power gomb fél percig kb így éledt fel aztán ment rá flashtool-al a rom már müxik rendesen
underground techno will never die
Mondom én.
+36702778032
Bevittem 27-én a Cordonba, kértem, hogy tegyék vissza 4.4-et, azt mondták, hogy mindig csak a legfrissebbet tudják feltenni. Még nincs kész, kíváncsi vagyok, mit cserélnek rajta. A kijelzője csillámporos lett és sárgásodott.
Meg 3 óra múlva lemerül, ezért már egyszer cseréltek benne akksit meg alaplapot. Ezt azért megemlítettem.
Miért nem te tetted vissza flashtool-al?
De nem is értem miért nem teszik vissza.
Furcsa.
Kettő hét és mindent meg fogsz tudni
+36702778032
Mert béna vagyok, kurvára nem vágom a témát. Mindegy, remélem a roló jobb lesz a 6osban. Végül is csak az zavart, h 3x 4x kellett lehúzni, h lejöjjön. Ez a 4esnél csak egy pöcc volt.
Nem lehet hogy rossz helyen húzod le?
Mert nálam ilyen gond nem volt.
De a flashtool-al bármikor vissza rostos rakni bármelyik romot
[ Szerkesztve ]
+36702778032
Na visszakaptam a tabot, pont két hét volt. Elméletileg egy teljesen újat kaptam. Alaplap hibás volt. Totál fóliás meg minden, új imei szám. Olyan merev, az előző nyeklett nyaklott.
Ugye hogy jó ez a garancia, csak sokan nem hiszik el.
+36702778032
persze, hogy jó, ezért vettem 3 év garanciát. 2017 szeptemberig jó vagyok.
Eddig mindig elég volt a kettő számomra.
+36702778032
Sziasztok. Július 6-án leadtam a tabletet a MèdiaMarktba garanciàlis javítàsra a csillamosodàs miatt. Ma aug. 12-èn mèg mindig semmi és a türelmemet kérik, az ügyfelszolgàlat szerint alkatrészre vàr. Járt már valaki így? Mit lehet tenni. Lassan 6 hete, hogy tablet nèlkül vagyok.
[ Szerkesztve ]
Hivatalos szerviz gyorsabb. Ugyanis ők elküldik ugyancsak oda.
De ki tudja mikor.
Van egy bizonyos idő ha nem tudják javítani akkor újat kell biztosítani, vagy levásárolni.
+36702778032
Összetörtem.. :-(
Lelöktem az asztalról. Eltört az üveg, nem érzékeli az érintést.
45-65 e Ft ig kaptam rá javítási árajánlatot.
Még nem tudom, meg javíttassam-e..
Zte blade-Zte skate-Sony sp-Sony-z2-Samsung galaxy s7- Ede-Samsung Note 8 -Samsung galaxy note 20 ultra 5g
Vègre visszakaptam a tabletet. Egy teljesen újat adtak. Gari viszont maradt rajt annyi amennyi visszavan a régiből.
jujj, szegény, sarkára esett, vagy pofára?
Szabonoemike: nekem is ez volt.
[ Szerkesztve ]
Pont a sarkára.. Volt rajta tok. De telibe a sarokra esett a fejhallgató kimenetnél. :-(
Zte blade-Zte skate-Sony sp-Sony-z2-Samsung galaxy s7- Ede-Samsung Note 8 -Samsung galaxy note 20 ultra 5g
Automatikusan felment a készülékre a 6.0.1 android... (sgp521)
És milyen? Változás?
Mit is mondjak? A helyzet az, hogy én alap tartalom fogyasztására használom (web, YouTube). Apró változások itt-ott, de mit is vennék észre? Müködik...
511-en még nincs.
Türelem, majd lesz...
Az enyémre most este jött meg a 6.0.1.
nekem se jött még meg a 6.0.1..... pedig direkt toltam most neki egy gyári állapot visszaállítást
(wifi verzió, SGP511)
Csak a JÁTÉKOK! :-))))
Akkor tegyétek fel flashtoolal. Kb 5 perc.
+36702778032
Sziasztok! LTE-s modellek használhatók telefonálásra is? Z3 Tablet Compact-ból elvileg van telefonálásra is alkalmas modell.
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
igen használható.
+36702778032
Köszi!
Privátban nincs szakmai kérdés, vélemény, arra a fórum való.
igazán nincs mit. Fiam azt használta amíg a szervizben volt az m4 aqua.
+36702778032
erre van tudsz mutatni valami leiratot és magát a progit, illetve a romot?
[ Szerkesztve ]
Csak a JÁTÉKOK! :-))))
A bologomba van flashtool használata. Igaz ott xperia Xa készülékre vannak a képek, de ugyanazt kell csinálni csak a tabot választod ki.
+36702778032
ROM -ra link esetleg? nem akarok rosszat feltenni....
Csak a JÁTÉKOK! :-))))