Hirdetés

2024. május 12., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2021-05-07 00:09:53

LOGOUT.hu

Ha nem működik az OTA update:

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9251) s.Oliv3r válasza vg (#9249) üzenetére


s.Oliv3r
senior tag

Ez a dolog az android biztonsági javításába került bele, ami már mindenkinek november 1-i szerintem :)

Semmi sem igaz, minden megengedett.

(#9252) Burt1793 válasza s.Oliv3r (#9250) üzenetére


Burt1793
veterán

Szerintem A13-mal alapból javult az üzemidő. Nem nagyon követem, bár most újra felraktam az Accubatteryt (régen S7-en használtam, hogy 80%-nál leállítsam a töltést). Töltőpad van sok helyen és azokkal nem számít az üzemidő. Felraktam az app-ot és szomorúan látom, hogy 92%-os az aksim, pedig nem szoktam 100%-ra tölteni és még csak 1 év 4 hónapos a teló. S7 5 évesen is 87%-ot tudott az Accubattery szerint.
Szóval most azt látom, hogy mobilneten készenlétben 3% alatt van az óránkénti merülés (ami sajna ennél a telónál jónak számít, oké a térerő nem a legacélosabb sok helyen). Azt néztem, hogy a deep sleep mobilnettel 70%-a a készenlétnek, wifin meg 90%-a... ez már okozhatja a nagy eltérést a wifis és mobilnetes készenlét között. Wifin 2 óra alatt merül 1%-ot készenlétben.

(#9253) Tomtailor85


Tomtailor85
senior tag

Sziasztok!

Feleségemnek vettem egy S21-es Samsungot. Azt mondták, hogy sima üvegfólia nem jó rá, mert nem fog menni az újjlenyomat olvasó! Ki milyen üvegfóliat tud ajánlani, amivel működik az újjlenyomat olvasó? :R

(#9254) thedivision2 válasza Tomtailor85 (#9253) üzenetére


thedivision2
aktív tag

Szia!

Igen, ezt csak megerősíteni tudom, sima GSM boltos 3 ezer forintos fóliával megszűnt létezni az ujjlenyomat olvasó. Ötletem viszont nincs, hogy mi kellene rá.

[ Szerkesztve ]

(#9255) werszomjas válasza Tomtailor85 (#9253) üzenetére


werszomjas
őstag

Én hydrogel fóliát használok, gond nélkül megy az ujjlenyomat olvasó.
Aliexpress max 1000 huf, méretpontos. Ja és van belőle matt, bárki látja ilyet matt fóliát akar :DDD

[ Szerkesztve ]

üdv

(#9256) csorbajeno válasza Tomtailor85 (#9253) üzenetére


csorbajeno
veterán

Ha újonnan vetted, akkor gyárilag van rajta fólia. Arra vigyázzatok, amíg lehet, mert olyan jót nem fogsz még egyet találni. Nekem még az van rajta, így nem tudok neked másikat ajánlani.

(#9257) nVIPER válasza Tomtailor85 (#9253) üzenetére


nVIPER
senior tag

Keress rá a hozzászólások között, már korábban leírtam vagy 2x. Ezt kell venni, kb. mint a gyári fólia.:
[link]

(#9258) s.Oliv3r válasza nVIPER (#9257) üzenetére


s.Oliv3r
senior tag

+1 nekem is ez van

Semmi sem igaz, minden megengedett.

(#9259) Szomj4s


Szomj4s
tag

Nálam is előjött az elérhetetlenség a legutóbbi frissítés után. Egyszerűen nem kapcsolható a telefon, mintha semmi nem történne a hívó fél szerint, pedig van térerőm és nem vagyok foglalt. Dual Sim, egyik Yettel (ez biztosan nem működik), a másik Telekom (ezen nem hívnak annyiszor). Van már rá valakinek megoldása?

(#9260) SztiviVander válasza thedivision2 (#9254) üzenetére


SztiviVander
őstag

Es felvetted újra fólian keresztül az ujjlenyomatokat? Ugye nem.

(#9261) SztiviVander válasza Tomtailor85 (#9253) üzenetére


SztiviVander
őstag

Milyen a nem "sima" üveg? Göröngyös? :D Amúgy ezerszer volt már itt téma hogy de megy, üvegen át is meg fólian át is.

[ Szerkesztve ]

(#9262) SztiviVander válasza Szomj4s (#9259) üzenetére


SztiviVander
őstag

Halozatmod 5g/4g/... -n van? Ha igen akkor probakepp atraknam 4g/3g/... módba. Hátha az 5g-s mód lehetősége hülyiti meg, még akkor is ha nincs előfizetésed hozzá és nem kapcsolódik 5g-re. Nálam se a telekomos se a vodas kártyával nincs ilyen gond, FR előtt se volt meg azóta se. Simán hívnak mindkettőn. De nekem mindkettő a 4g kezdetű módban van mivel egyikhez sincs 5g-s előfizetés akkor még minek probálkozzon fölöslegesen felkapcsolódni.

[ Szerkesztve ]

(#9263) Szomj4s válasza SztiviVander (#9262) üzenetére


Szomj4s
tag

Kipróbáltam, sajnos nem vált be. Ugyanúgy nem elérhető a telefon egy bizonyos idő után. De csak a Yettel-es SIM. A Telekom-os persze elérhető marad...

(#9264) SztiviVander válasza Szomj4s (#9263) üzenetére


SztiviVander
őstag

Akkor sanszos hogy a yettel-el van a baj. Volte nélkül is csinálja? Bár azt hiszem volt itt aki kikapcsolta mindkét kártyára a volte-t és akkor is elojott ez a hiba.

(#9265) Burt1793 válasza Szomj4s (#9263) üzenetére


Burt1793
veterán

Én yetteles vagyok, elég sokat telefonálok, nincs ilyen gondom.

(#9266) csorbajeno


csorbajeno
veterán

Akiknél jelentkezett/fennáll a hiba, milyen szolgáltatónál vannak? Mert én Telekomos vagyok és nincs ilyen problémám.

(#9267) slice14 válasza csorbajeno (#9266) üzenetére


slice14
veterán

Esetleg még talán még az hogy melyik SIM foglalatban használják?

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#9268) csorbajeno válasza slice14 (#9267) üzenetére


csorbajeno
veterán

Látod, én mondtam, hogy csináljunk statisztikát róla ;] :P

(#9269) sgeza válasza csorbajeno (#9268) üzenetére


sgeza
veterán

1: Vodafone
2: Yettel
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi
Minden OK

(#9270) #32277248


#32277248
törölt tag

1: x
2: x
eSIM: telekom
5G: igen
VoWifi: igen
FR: x
Minden ok.

(#9271) Luigi962


Luigi962
őstag

1:x
2:x
eSIM: Telekom
5G: igen
VoWifi: nem
Minden OK

(#9272) thedivision2 válasza SztiviVander (#9260) üzenetére


thedivision2
aktív tag

Persze, hogy próbáltam, az volt az első, de még ott sem érzékeli... "takarja le az egész ujjával blablabla".

(#9273) slice14 válasza csorbajeno (#9268) üzenetére


slice14
veterán

1: x
2: x
eSIM. Telekom
5G / VoWiFi: Igen / igen
Nem sűrűn telefonálok, de mikor igen, akkor nem tapasztalok problémát.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#9274) csorbajeno


csorbajeno
veterán

1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G, csak a munkahelyemen.
Nincs VoWiFi
Minden OK

A héten készülök bemenni a Telekomba, újra e-SIM-re váltani, akkor újra referálok majd, de így bármikor bármilyen platformon elérnek és hívni is tudok(tudom, nem szükséges bemenni, de kapcsolatápolás is lesz belőle).

Gyári launcher
Samsung tárcsázó

Apa S21-e:

1: x
2: x
e-SIM: Telekom
Nincs 5G
Nincs VoWiFi
Minden OK

[ Szerkesztve ]

(#9275) Seraph 16


Seraph 16
őstag

1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi és VoLTE
Minden OK

"Csak a napórák fogaskerekei jártak rossz irányba"

(#9276) Ceree


Ceree
senior tag

1: Yettel
2: Yettel
Nincs eSIM
Nincs 5G
VoLTE igen
VoWifi igen
Random hívásmegszakadás mindkét SIM-en.

Másolat_eredetije

(#9277) slice14 válasza Ceree (#9276) üzenetére


slice14
veterán

Akkor ott a Yettel lehet a ludas szvsz.

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#9278) Burt1793 válasza slice14 (#9277) üzenetére


Burt1793
veterán

1: Yettel (előfizetéses)
2: -
Nincs eSIM
Van 5G, ahol olyan a lefedettség
VoLTE igen
VoWifi nem
Minden OK.

(#9279) slice14 válasza Burt1793 (#9278) üzenetére


slice14
veterán

Akkor passz.

@9276: Ez a probléma bizonyos helyeken áll fent, vagy random az előfordulása?

Samsung Galaxy S21 ---- Hirdetéseim: http://bit.ly/2tWSizn

(#9280) Ceree válasza slice14 (#9279) üzenetére


Ceree
senior tag

Random. Munkaba menet-jovet, ugyanazon az útvonalon ahol eddig ilyen nem volt. Tererotol fuggetlennek is latszik. Egy jutott meg eszembe, az a volte - rol valo valtas 2gre hanghivas kozben, de megfigyelni nem tudtam h ehhez kothetoe-e, csak tipp.

Másolat_eredetije

(#9281) gainwardgs


gainwardgs
addikt

1: Telekom
2: x
Nincs eSIM
Nincs 5G
Nincs VoWiFi és VoLTE
Minden OK

U.i exynos sajnos van ;]

(#9282) Burt1793 válasza gainwardgs (#9281) üzenetére


Burt1793
veterán

Esküszöm veszek egy s23-at minden elvem ellenére, ha snapis lesz és ugyanilyen méretű, csak miattatok. ;] De ha ugyanilyen tökéletes lesz mint ez, akkor falnak megyek. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#9283) gainwardgs válasza Burt1793 (#9282) üzenetére


gainwardgs
addikt

Viccen kívül mit szólsz a snap gen 2-höz, szerintem állat lett
Meg állítólag az s23 binnelt, magassabb órajelű chippet kap

(#9284) Avayasoft válasza Ceree (#9276) üzenetére


Avayasoft
tag

Nem lehet, hogy a vowifi zavar be, mert feleslegesen be van kapcsolva.

(#9285) Burt1793 válasza gainwardgs (#9283) üzenetére


Burt1793
veterán

Ha ez igaz, januárban megveszem, de akkor 10 évig bírnia kell!

(#9286) gainwardgs válasza Burt1793 (#9285) üzenetére


gainwardgs
addikt

(#9287) Burt1793 válasza gainwardgs (#9286) üzenetére


Burt1793
veterán

Azt nem írják, hogy hány évet bír az alaplap, vagy a háttértár. ;]

(#9288) Szomj4s válasza Ceree (#9276) üzenetére


Szomj4s
tag

1: Yettel
2: Telekom

Nincs eSIM
5G igen
VoLTE igen
VoWifi igen
A Yettel-es SIM hívásakor random nem vagyok elérhető, SMS-t sem kapok. Nem egyből kisípol, hanem semmi nem történik, nincs csengés sem. Ha hívást kezdeményezek, akkor utána jó egy ideig.

Próbáltam a két SIM-et felcserélni, ugyanúgy a Yettel-essel volt probléma.
Próbáltam az 5G-t, a VoLTE-t, VoWifi-t kikapcsolni, de ugyanaz a probléma.
Teljesen meg vagyok lőve...

(#9289) sirgeoff


sirgeoff
tag

Más telefonnál, de szintén Yettel+Telekom simekkel már olvastam régebben yetis hívás gondokat. Lehet, hogy nem is az S21 tehet róla.
Ugye a yetis vowifi-t kikapcsoltátok? (Még nincs elindítva hivatalosan a szolgáltatás)

(#9290) Avayasoft válasza sirgeoff (#9289) üzenetére


Avayasoft
tag

Én is a vowifire gondolok első körben. Ha nem, akkor egy sim kártya cserével próbálkoznék, mert ha rossz, akkor az is tud érdekes hibákat okozni.

[ Szerkesztve ]

(#9291) csorbajeno


csorbajeno
veterán

Eddig, akinek problémaja adódott, az mind Yettel vagy Yettel+más kombinációt használ. WoWifi ide vagy oda én arra tudok gondolni, hogy egyik-másik torony le lett kapcsolva az 5G-re állás okán és ezért nem tud felépülni a vonal. Én a helyetekben bemennék a Yettelhez, hogy nézzenek már rá a dolgokra, hátha tudnak mondani valami okosságot. Szerintem itt szolgáltatói hiba van.

(#9292) Szomj4s válasza csorbajeno (#9291) üzenetére


Szomj4s
tag

Ma beszéltem Yettel ügyintézővel: kérjek új SIM kártyát. Elvileg intézés alatt van, a voLTE-re gyanakszik, de mikor mondtam neki, hogy anélkül is gond van, akkor megadta magát... Bejelentettem Samsung Members-en keresztül is a problémát.

(#9293) bounty123 válasza Luigi962 (#9271) üzenetére


bounty123
őstag

1. Telekom
2. Telekom
nincs 5G/vowifi ki/hívás problémák A13 óta

Az A13 frissítés óta gyakran előfordul, hogy bár csörög a telefon, de ha felveszem, nem hallom a másik felet és ő se engem. Hívás indításnál is ugyanez a helyzet. Szóval ilyenkor nem lehet telefonálni újraindításig. FR és vowifi kikapcsolása se segített. Furcsa mód a munkahelyemen fordul elő a jelenség, otthon (home officeban) akár 4-5 nap alatt se jött elő, munkahelyen az irodában 2 napból kétszer is egymás után.

(#9294) csorbajeno válasza bounty123 (#9293) üzenetére


csorbajeno
veterán

Na baszki, borul az elmélet :DDD A leírásod alapján viszont továbbra is arra tudok gondolni, amit korábban is írtam, miszerint a tornyok le lettek kapcsolva és nem tud felépülni a vonal. Legalábbis ezt el tudom képzelni szolgáltatótól függetlenül, mert ha jól emlékszem, nemcsak az S21-ek esetén fordul elő. :F

(#9295) bounty123 válasza csorbajeno (#9294) üzenetére


bounty123
őstag

Node a frissítés előtt mióta megvan a telefon (előrendeléses, szóval jó rég) nem volt soha ilyen gond. Elég egyértelműen ahhoz köthető és másnál is előjött pont azután pont ugyanez. Legalábbis attila.86-nál egész biztosan ugyanez és ugyanígy most jelent meg.

Az nálam nincs, hogy hívás közben megszakad, hanem egyszerűen nem hallja egymást a két hívó fél, pedig mintha létrejött volna a hívás. Egészen addig, míg újra nem indítom a telefont, utána okés egy ideig.

[ Szerkesztve ]

(#9296) attila.86 válasza bounty123 (#9295) üzenetére


attila.86
tag

Így van. Nagyon várom már a decemberi biztonsági javítást tartalmazó update-et, hátha reszelnek benne ezen.

(#9297) realzidane


realzidane
csendes tag

Sziasztok

A13 frissítés óta akksi üzemidő hogy alakul?
Csináltam egy cache wipeot, de nekem valami nagyon eszi háttérben az akksit. Van erre valami ötlet mitől lehet? Frissítés előtt semmi gond nem volt vele.

(#9298) attila.86 válasza realzidane (#9297) üzenetére


attila.86
tag

Nem méregetem, és pláne nem nézek SOT meg egyéb időket, de A13 óta estére mindig 50% alatt vagyok, így töltöm éjszaka, amíg 12-esnél sokszor előfordult (lazább napokon), hogy lefekvéskor 50% felett volt, így akkor nem volt szükséges tölteni, ki is bírta legtöbbször másnap estig.

(#9299) realzidane válasza attila.86 (#9298) üzenetére


realzidane
csendes tag

Erre gondoltam, nem pontos adatokra, de nekem eddig ejfeleig max eros hasznalat mellett nem birta ki, most pedig mar 9 korulre lemerulni keszul egy atlagos napi hasznalattal

(#9300) Luigi962 válasza realzidane (#9299) üzenetére


Luigi962
őstag

Nekem is szarabb lett A13 óta és nem akarnék FR-t csinálni. A12-n volt SOT 4 óra éjfélre és kb. 20% most SOT 3 óra és 8-10%-on könyörög a töltőért :))

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.