Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) opr


opr
veterán

Ez egeszen addig jol hangzott, amig az arat meg nem lattam. :Y

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#2) [CsuCsu] válasza opr (#1) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Ez egy vallalati gep plusz szolgaltatasokkal es termektamogatassal. Ebben a szegmensben kifejezetten olcso.

(#3) snecy20


snecy20
veterán

D-Sub csatlakozó, haggyadmáá. :)

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#4) [CsuCsu] válasza snecy20 (#3) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Sok vallalatnal meg vannak regebbi LCD-k, foleg ott, ahova ezt a budget kategoriat szanjak. A hianya inkabb lenne problema.

[ Szerkesztve ]

(#5) Cifu válasza snecy20 (#3) üzenetére


Cifu
nagyúr

A vállalati célra szánt megoldásoknál nagyon-nagyon sok helyen ma is azt használnak. Hogy nem HDMI-t, azt még megérteném, de hogy miért nem térnek át DisplayPortra, azt én sem értem...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#6) X Factor válasza Cifu (#5) üzenetére


X Factor
addikt

Mint korabban is irtak, rengeteg olyan basic kijelzovel operalnak ami sajan meg csak dsubos.

[ Szerkesztve ]

Make things work

(#7) opr válasza [CsuCsu] (#2) üzenetére


opr
veterán

Nem ertek egyet. Az $500 valszeg a letezo legfapadabb verzio lesz, mindenfele szolgaltatas nelkul, FreeDOS-al, Athlonnal, minimalis ram-al, stb, ~csoda, ha bekapcsol az egesz es elfut rajta a golden axe. (Ok, ez picit tulzas volt, de erted, na)
Tipikus extrazasi arszabast nezve es az 500 dodobol kiindulva (ami itt EU-ban inkabb £/€500) azt tippelem, hogy egy ertelmesebben felszerelt valtozat inkabb az $/£/€1000 korul lesz, annyiert meg mar mast is lehet kapni, vallalati szegmensen belul is, ami hozza ezt a teljesitmenyt, meg meg az par extrat.

Tobbieknek: