Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-28 19:43:02

LOGOUT.hu

Realme GT 2 Pro

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1901) dredjudge84 válasza Dareiosss (#1899) üzenetére


dredjudge84
őstag

Sose merítem le, sőt. Ha este félig van, akkor is ráteszem töltőre. Amit írsz, arra nincs semmilyen bizonyíték, csak kering a neten. Anno NiMH-ról mikor váltottunk lítium ion-ra pont ez volt a lényeg, hogy erre bármikor rá lehet tölteni. Én minden eszközömet adhoc töltöm, és pl a honor 20 pro 3 év után is 93%-os, míg a realme 2 havonta veszít 1%-ot.

[ Szerkesztve ]

(#1902) dredjudge84 válasza -Gabesz- (#1900) üzenetére


dredjudge84
őstag

Az akkura sosincs annyi gari, mint a többi részre sajnos. Gondolj bele, aki napi 2x tölti, az évente 700+ töltés. Erre ki vállal garit?

(#1903) ferob válasza dredjudge84 (#1902) üzenetére


ferob
Topikgazda

Mivel az akkumulátor a készülékbe van építve és nem cserélhető, ezért ugyanúgy vonatkozik rá a jótállás, nincs semmilyen külön időtartam.

(#1904) novinyul válasza -Gabesz- (#1895) üzenetére


novinyul
veterán

Akkumulátor 1 év garancia, Samsung is 1 évet vállal rá. Persze ha az ember beadja jó pár hibával, akkor általában cserélik azt is :)

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#1905) -Gabesz- válasza novinyul (#1904) üzenetére


-Gabesz-
senior tag

De így hogy vettem pluszban rá pénzért garit? Most akkor mire is vettem azt?

Amúgy ezt az akkumulátorra kevesebb gari jár dolgot nem értem. Mint ahogy előttem is írták nem cserélhető darab, tehát fixen beépített a készülék része. Számlán is egy tétel és erre az 1 tételre van feltüntetve a garancia idő.
Értékhatárilag törvényileg előírt gari idő van rá, egységesen a készülékre. Sehol nem láttam ilyen kitételt hogy de az aksira csak 1 év.

A plusz 1 év vásárlásánál sem volt kikötés hogy a készülékre veszem az 1 évet, de aksira már nem.

(#1906) Dareiosss válasza dredjudge84 (#1901) üzenetére


Dareiosss
senior tag

Nekem is Honor 20 Prom van, 4 év után is tökéletes az aksi.
Anno másik telefonnál pl P10, Honor 8, stb véletlenül csutkán lemerült, egyből 6-8% os károsodás lett az aksiban.
H20 Prot még sose merítettem 20% alá.

(#1907) novinyul válasza -Gabesz- (#1905) üzenetére


novinyul
veterán

Ezt kérdezd meg a TMX-l. De a Samsung 1 évet mondott az akkumulátorra, persze eddig a második év végén leadott telefonba is cserélték(mondjuk a kijelző keretre ragasztva nem csodálom a cserét) :)

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#1908) dredjudge84 válasza ferob (#1903) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ezt magyarázd a szerviznek. Megkeresem majd a papírt amit adtak. Arra leírták fehéren feketén.

Meg is van:

REA0010593: Az ügyfél által bejelentett hiba nem található a tesztelés során. A készüléket gyári visszaállítás után tesztelték. Ellenőriztük a készülék I/O paramétereit, az integrált akkumulátor állapotát és kapacitását A készülék működésének időtartama és a készülék töltésenkénti készenléti ideje a mobileszköz használatának módjától függ. Az elem vagy akkumulátor hat hónapos élettartammal rendelkezik, mivel fogyóeszköz.

[ Szerkesztve ]

(#1909) ferob válasza dredjudge84 (#1908) üzenetére


ferob
Topikgazda

A szervizt szerintem senkinek nem kell bemutatni a hosszú-hosszú évek óta ismert, sajátos üzletpolitikájuk miatt, és így még finoman is fogalmaztam, viszont ha az ember ismeri a jogait és el is megy addig, ameddig kell, sőt adott esetben hajlandó felvenni a gyártó regionális képviseletével vagy ügyfélszolgálatval is a kapcsolatot, akkor mindig a helyére kerül minden úgy, ahogy az minimum elvárható.

Mindenki legyen körültekintő egy esetleges jótállás keretein belül (vagy éppen azon kívül) végzett javítás kapcsán, és mindenről, de főleg a készülék állapotáról készítsen képeket, videókat (egyértelműen beazonosíthatóan a készülék gyári számával és az aktuális dátummal), valamint egyéb dokumentumok is jól jöhetnek a javításhoz, ami írottan és képes formában is tartalmazza a hiba jelenségét, előfordulását.
Így egy esetleges probléma kapcsán az ember tud mihez nyúlni, mert biztosra vehető, hogy mindenki ismerősi körében van legalább egy hihetetlen történet, amit az adott cégnél meg mertek lépni az ügyféllel szemben.

(#1910) dredjudge84 válasza ferob (#1909) üzenetére


dredjudge84
őstag

Nekem van mobilos és laptop szervizes ismerősöm is. Mindegyikük kivétel nélkül azt mondja, hogy az akkura 1 év a gari. Mivel jó ismerősök, így nyilván nem vernek át.

Azt is meg kell érteni (sajnos), hogy mint említettem, aki napi kétszer tölti a telót, ott nem elvárható, hogy a harmadik évben is legyen garis az akku, és ezt a gyártók is tudják, és pontosan ezért kevesebb a gari az akkura, mint a készülékre magára. Lehet ezzel vitatkozni, de ezek tények. Nyilván ha nagyon kivered a hisztit akkor méltányossági alapon ki fogják cserélni.

Szóval én maradnék az eredeti kérdésemnél, hogy egy alza garanciás készüléket hol lehet fizetősen akkumulátor cserére beadni úgy, hogy megmaradjon a gari is?

(#1911) -Gabesz- válasza dredjudge84 (#1910) üzenetére


-Gabesz-
senior tag

A termékre a gari annyi, amennyi le van írva. Én sehol nem látom a gari papíromon azt így leírva, hogy de az aksira csak 6 hónap.

Az aksi nem kiszerelhető és cserélhető, ergó a készülék része. Innentől kezdve mondhatnak bármit.

Dredjudge84: "Az elem vagy akkumulátor hat hónapos élettartammal rendelkezik, mivel fogyóeszköz." Ez egy baromság, egyrészt az aksi nem 6 hónap élettartammal rendelkezik, másrészt itt szó sincs arról hogy kevesebb garancia élne rá. Harmadszor pedig hogy lehet valami fogyó eszköz, ha fixen és nem cserélhető módon van beépítve egy készülékbe. Rakják bele cserélhetőre, mint a régi telefonokon volt és akkor már más a helyzet.

Ha ne adj isten az akum beszarna valamiért és ezzel jönnének nekem, olyan fogyasztóvédelmi eljárást indítanék hogy csak na :D

(#1912) novinyul válasza -Gabesz- (#1911) üzenetére


novinyul
veterán


Ez még mindig érvényes. Első évben tönkre ment akkumulátor garanciális keretek között cserélnek. Utána már fizetős! A lényeg hogy 1 év teljeskörű garancia van a telefonra, utána pedig kiterjesztett garancia van!!! Ezt kell figyelni minden gyártó esetében! Az hogy a második évben cserélik, na az a jófej részük.

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#1913) -Gabesz- válasza novinyul (#1912) üzenetére


-Gabesz-
senior tag

Nem egészen témába vág, de általában a vevőnek igaza van, ha papíron meg van adva a gari idő, akkor annyit kell vállalni rá. pont samsung + emag eset.

"Ha a szervizbe vitte a készüléket, a szerviz köteles elvégezni a javítást, ha az értékesítőhöz, akkor az értékesítő. Nem mondhatja továbbá a szerviz, hogy nincs 2 év jótállás, ha egyszer a jótállási jegyen az szerepel. Annak pedig nincs jelentősége jótállási szempontból, hogy ki hozta forgalomba a terméket"

[ Szerkesztve ]

(#1914) novinyul válasza -Gabesz- (#1913) üzenetére


novinyul
veterán

Tessék értelmezni a szöveget! 1 év teljeskörű+1 vagy 2 év kiterjesztett garancia van a telefonra! De egyszerűen hívd fel a központi szervízt és máris kapsz választ :)

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#1915) -Gabesz- válasza novinyul (#1912) üzenetére


-Gabesz-
senior tag

Egyébként a samsung (és más gyártók akár) hogy tudja összehozni az 1+1év gari idejét a törvényileg kötelező garanciális idővel? Egy drága telefon 250k felett kötelezően 3 év garival kell rendelkezzen 2021 után. érthetőjog
"Az 1 éves garanciális időtartam 2021. január 1-től megváltozik. A jótállás időtartama az eladási ár alapján növekszik:
a 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év, a 100 000 forintnál drágább, de 250 000 forintot el nem érő eladási ár esetén két év, 250 000 forint eladási ár felett három év."

Valamint itt jönnek képbe a plusz pénzért vett évek. Nálam is van 2 év bolti gari + 1 év vett gari, de akár több év vett gari is lehetne. Nyilván ez samsungra is járna. Valahogy csak lekezik ezeket a dolgokat a gyártókkal.

Na bocs sok rizsáért, de ha vállalnak valamit egy termékre, és én megveszem, akkor azt tartsák is be.

(#1916) dredjudge84 válasza -Gabesz- (#1911) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ezt nem én mondtam, hanem a szervizlapon volt, onnan vágtam be.

(#1917) ferob válasza dredjudge84 (#1910) üzenetére


ferob
Topikgazda

Értelmetlen felhozni példának olyan eszközöket, ahol bizonyos modelleknél az külön cserélhető, de főleg semmi értelme a rokon-haver-ismerős felemlegetős bizonygatásnak, amivel csak tovább erősíti az ember a mítoszokat, ezért csak szimplán érdemes elfogadni az előbbiekben leírtakat, mivel a szabályozás egyáltalán nem függ a töltések számától... és ez pontosan akkora hülyeség volna, mintha valaki azt mondaná, hogy a vásárolt eszköz (akár televízió) kijelző panele nem garanciális, mivel azt az ember napi sok órában nézi és használódik.
Előfordulhat, hogy egyes alkalmazottak puszta hozzá nem értésből vagy a cégük belső szabályzata miatt cselekednek úgy ahogy, ahol a felmerülő költségek minimalizálása a cél, de ez mind semmin sem változtat, és főleg nem ennek a topiknak a témája.

A kérdésedre pedig a válasz, hogy a regionális márkaszerviznél ugyanúgy végeznek térítéses, valamint térítésmentes, jótállás keretein belül végzett javítást (erről érdeklődj az értékesítőnél vagy közvetlenül a szerviznél), így az előbbi esetben ez nem befolyásolja a még érvényes jótállást, sőt ha például a jótállás végén cserélteted az akkumulátort, akkor is az elvégzett javításra és a cserélt alkatrészre a szerviz garanciát vállal, és senki nem marad hoppon, mert másnap lejár a hivatalos jótállás a vásárolt készülék esetében.

[ Szerkesztve ]

(#1918) ferob válasza -Gabesz- (#1915) üzenetére


ferob
Topikgazda

Sehogy nem tudja összehozni, mivel a sávos jótállás úgy működik, ahogy te magad is jól leírtad.

Az ezt megelőző gyakorlat az volt, hogy az 1 év kötelezően vállalt jótállás mellé a legtöbb gyártó saját maga vállalt további 1 év, amolyan kiterjesztett garanciát, amit saját maga szabályozhatott ezáltal, hogy mi számít bele és mi nem.
A sávos jótállás esetében ezzel még adott esetben ugyanúgy lehet találkozni, ha a termékre a törvény szerint például egy év a kötelező jótállás, mert a nagyobb márkák többnyire ebben az esetben is kiterjesztik azt további egy évvel, viszont mint ahogy régen is, ebben az esetben a javítási igényt érvényesíteni már nem az értékesítés helyén lehet (ritka kivételektől eltekintve), hanem csak közvetlenül a márkaszerviznél.
Ezeken egyes gyártók hiányos vagy nem naprakész feltételei, netán rossz, esetenként megtévesztő gyakorlata semmit sem változtat.

Az ezeken felül pluszban vásárolt garancia általában/többnyire már nem a gyártóhoz köthető, így azok feltételeiről érdemes a vásárlás előtt tájékozódni, hogy a későbbi esetleges meglepetések elkerülhetőek legyenek.

[ Szerkesztve ]

(#1920) dredjudge84 válasza ferob (#1917) üzenetére


dredjudge84
őstag

Ok. Tételezzük fel hogy igazad van. Ez esetben hogy elutasították a javítást, hova tudok fordulni? Samsung esetében van itthon Ügyfélszolgálat, de realme nincs. Hova lehetne írni, hogy a szerviz eldobta a javítást?

(#1921) -Gabesz- válasza dredjudge84 (#1920) üzenetére


-Gabesz-
senior tag

Én vissza vinném oda ahol vettem, intézzék ők.
Ha végképp zsákutca, jöhet a fogyi védelem.

(#1922) dredjudge84 válasza -Gabesz- (#1921) üzenetére


dredjudge84
őstag

A fogy védelem csak dísz. Semmi hatáskörük nincs sajnos, ezt ők maguk mondták. A békéltető testületi eljárás pedig ha igazat ad is nekem, akkor sem kötelezi semmire se az eladót, se a szervizt. Még csak nem is kötelező megjelenni nekik ott sem.

(#1923) novinyul válasza dredjudge84 (#1920) üzenetére


novinyul
veterán

TMX a hivatalos hazai szerviz. Náluk lehet reklamálni, a bolt csak beküldeni tudja újra és újra.

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#1924) dredjudge84 válasza novinyul (#1923) üzenetére


dredjudge84
őstag

Az alza nem ott szervizeltet.

(#1925) ferob válasza dredjudge84 (#1920) üzenetére


ferob
Topikgazda

A Realme ügyfélszolgálatával a service.eu@realme.com címen tudod felvenni a kapcsolatot, így konkrét probléma esetén a tőlük kapott állásfoglalást kinyomtatva tudod azt mellékelni a szervizbe történő küldéskor. Ilyen esetben célszerű egy kellően jól megfogalmazott angol nyelvű emailt küldeni, hogy minél kielégítőbb választ tudj kapni.

Alapvetően két módon tudod javításra leadni a készüléket, így az egyik, hogy vagy oda küldöd vissza, ahonnan vásároltad, és a továbbiakban ők intézik, vagy a másik, hogy saját magad viszed/küldöd közvetlenül a szervizbe, így mindent magad intézel, ez másik országot figyelembe véve okozhat nehézségeket.
Az előbbi a jellemzően lassabb módszer, de így nem neked kell intézni, viszont mivel több résztvevős a folyamat, ezért több esély is van arra, hogy valaki nem csatol valamilyen dokumentumot, vagy nem megfelelően tölti ki a munkalapot.
Az utóbbi pedig a közvetlenebb módszer, ahol a munkalapot te töltöd ki, és te csatolod a dokumentumokat, ekkor a szervizzel is kapcsolatba tudsz lépni, esetedben a VSP Data javítja a készülékeket.

A javításokat ugyanúgy emberek végzik, ezért előfordulhatnak hibák, így kétszer ugyanolyan módon javításra leadott készülék, előfordulhat, hogy csak a második körben kerül javításra, ez sok bosszúságot okozhat, de sajnos ez ellen nem lehet soha biztosan tenni.
A konkrét esetben, amikor valaki az akkumulátor hibájával adja le javításra, érdemes figyelembe venni, hogy a szervizben nem a Play Áruházból telepített, saccolós kapacitás méréssel néznek meg bármit, hanem konkrét teszteket tudnak végezni a készülék alkatrészeinek a megfelelő működését ellenőrizendő, és meg van adva egy határ, ami fölött az akkumulátor még használhatónak bizonyul, de értelemszerűen egy hibás alkatrész esetén, ahol a telefon kikapcsol mondjuk 60%-os töltöttségnél, ott nem ezt fogják figyelembe venni.

(#1926) novinyul válasza dredjudge84 (#1924) üzenetére


novinyul
veterán

Na itt kezdődik a kalamajka :) Alza "valószínűleg" Cseh szériát árulja itthon, ilyenkor a garanciális ügyintézés a "hazai" szervizben történik. Inkább add be egy összetett hibával, ilyenkor persze 30 napig semmi, de legalább utána vagy pénz vissza, vagy kérhetsz másik telefont. Emag is tud csodákat művelni, nekem a Oneplus 9Pro-m a szervizből soha nem jött vissza. :)

Pixel 8Pro - Realme 9Pro Plus - Retro telefonok

(#1927) dredjudge84 válasza novinyul (#1926) üzenetére


dredjudge84
őstag

De én nem akarok ingyen új akkut. Jó ha pénzért cserélik, csak a gari maradjon meg. Nincs kedvem köröket futni állandóan, és majd mindig visszadobják a telefont, inkább fizetek érte.

(#1928) Balynto


Balynto
csendes tag

A C.15-ös frissítésre vissza tudom tenni valahogy a telefont? Kár volt feltenni az újat, stabilan két órával kevesebb a SOT...

(#1929) ferob válasza Balynto (#1928) üzenetére


ferob
Topikgazda

Nem, de az általad említett frissítés sosem volt publikusan elérhető.

[ Szerkesztve ]

(#1930) dredjudge84 válasza ferob (#1929) üzenetére


dredjudge84
őstag

Csak A14 rollback fw van, onnan fel tud menni affig, amíg akar gondolom. A14 után az A21-re frissíti, majd utána a C13-ra. Nálam is így volt. Visszamentem A14-re, arra az A21-et felengedtem, és itt még is álltam. Jó ez nekem.

(#1931) pècsimunkás


pècsimunkás
addikt

Tènyleg rosszabb lett az eddig tökéletes üzemidő:
Alig több, mint 1,5 óra SoT.
Meg eddig, este 10- től, reggel 6- ig 1-2%-ot merült.
Tegnap 2x is úraindítottam a telefont, a gyors merülès miatt.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#1932) Balynto válasza dredjudge84 (#1930) üzenetére


Balynto
csendes tag

Tudnál ebben segíteni kérlek, esetleg egy leírást mutatni, hogy kell ezt megcsinálni, anélkül,hogy elrontsak valamit ? :)

(#1933) galervin93


galervin93
őstag

Urak, telefon váltáson agyalok, és most megtaláltam ezt a masinát, mint lehetséges jelölt. Jelenleg egy 128 gigás Mi9 Lite-ot bűvölök, ezt a tárhelyet abszolút elégnek érzem. Az a kérdésem, ha 2-3 évre terveznék ezzel a telefonnal, elég a 128 giga, vagy érdemesebb a 256-osra áldozni? Pár havonta mentem a képeket, videókat PC-re, más meg nem nagyon foglal (nem játszok, max pár doksi, pdf-ek). Jellemzően mekkorák a 12.5 megás JPEG illetve RAW képek? Utóbbiak feldolgozása amúgy lehetséges telefonon belül? (Nem fontos, van tükrös gépem és annak a RAW-jait természetesen PC-n dolgozom fel, csak kíváncsi vagyok.)
Illetve nem szorosan kapcsolódik, inkább a vásárlásról szól, a Cool Mobile megbízható/ajánlott?

[ Szerkesztve ]

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

(#1934) pècsimunkás válasza H2o-pok (#1774) üzenetére


pècsimunkás
addikt

A kèk tokot rendeltem meg, de az ebayről. Ma jött meg.
Nagyon frankó tok!
Sajnálom is a (asszem) 17 eurós tokot nyugdíjazni :D .

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#1935) galervin93 válasza galervin93 (#1933) üzenetére


galervin93
őstag

Végül a 8/128-as változat mellett döntöttem fehér színben. A fekete meg sötétkék telefonok után valami új. :)) Nem vagyok nagy telefon fogyasztó, 3 éve költöztem utoljára telefonok között, végre megint egy újdonság. :DD

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

(#1936) Kolondrum válasza galervin93 (#1935) üzenetére


Kolondrum
félisten

Semmi, rossz topic.

[ Szerkesztve ]

(#1937) galervin93 válasza Kolondrum (#1936) üzenetére


galervin93
őstag

Áh, én nem a számok-speckók embere vagyok, gyakorlatban nem igazán van-lesz az én felhasználásomban különbség 3.1 vs 4.0 között. Pláne hogy a jelenlegi teló 2.1, és nekem bőven elegendő. :)
A fő és az ultraszéles kamerára vagyok kíváncsi, sokat fotózom időjárási eseményeket, ott meg minél több fér bele annál jobb. Mellette ott lesz állványon a mostani Mi9 Lite timelapse-nek, a tükrös géppel meg lehet hozni az igazi minőséget, meg a speckósabb helyzeteket (hosszú záridő, nagy tele stb.). Jó kis pakk lesz úgy érzem. :))

[ Szerkesztve ]

Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!

(#1938) klaya86


klaya86
senior tag

Többen kérdezték munkatársaim közül, hogy milyen márkájú a telefonom. Amikor kimondtam, hogy Realme, többen is visszakérdeztek 😂, hogy micsoda? Gondoltam, hogy nem egy elterjedt brand itthon,de hogy kb mégcsak nem is hallotta senki a márka nevét sem,az kicsit meglepett. Apple, Samsung, meg talán Xiaomi.

(#1939) Kolondrum válasza klaya86 (#1938) üzenetére


Kolondrum
félisten

Dettó, de a OnePlus is hasonló dolog.

(#1940) Szilágyi84 válasza klaya86 (#1938) üzenetére


Szilágyi84
senior tag

Talán addig jó nekünk amíg nem lesz annyira ismert, hogy elszálljon mint pl a Xiaomi is . Most a gyereknek első telefonnak tervezzük a Realme 10 -et egész jónak tűnik annyiért és végre méretben picivel kisebb a megszokott nagyoknál .

(#1941) pècsimunkás válasza Szilágyi84 (#1940) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Öcsèmnek, ès a felesègènek van Realme telefonja.
Èn ajánlottam nekik, minthogy az OnePlusal egy cèg. 2 ève használják mindketten, maximális megelègedettsèggel.
Megmondom őszintén, a Realme GT2 pro- nál azt hittem, az egèsz világon- kis túlzással -,ezt veszik legjobban, a csúcsmodellek közül, a bevezető akció miatt, ès az ár- èrtèk arány miatt.
Mivel idén állítólag nem lesz GT3 Pro- nemrèg volt tèma- gondolom nem így történt.
Kár.

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#1942) Szilágyi84 válasza pècsimunkás (#1941) üzenetére


Szilágyi84
senior tag

Nekem is akciós megjelenés óta elégedetten használom még talán ki is jelenthetem , hogy nem volt még ennyire jó mobilom mivel nem nézegetem 1 éve már mik jönnek mennek vannak a piacon. Viszont az elején bennem volt a félsz rendesen ennyi pénzért ismeretlenül ,de váltani kellett Xiaomit már untam és az akkori aktuális modellek ugyebár melegedtek terhelés nélkül is ,de nagyon pedig még nyár se volt sőt tavasz se talán ,szóval bátran ismeretlenül az új Xiaomiként elfogadva lett . Tényleg nem tudom mi lehet,hogy ennek nincs még folytatása nem mintha hiányozna ,de szerintem biztos lesz valamikor amikor elérkezettnek látják az okos marketingesek .

(#1943) pècsimunkás válasza Szilágyi84 (#1942) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Persze.
Viszont, ha olyan sikeres lett volna, akkor lenne folytatása.
Amikor majd kezd elterjedni az Android 16, majd akkor legyen ennek a telefonnak egy utódja, aztán ennyi.
De, addig van mèg jó sok idő, ès jó sok áremelés.
Amíg ezt frissítik, addig marad.
Nem tökéletes telefon, te továbbra is az ár/èrtèk aránya 10/10

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#1944) Szilágyi84 válasza pècsimunkás (#1943) üzenetére


Szilágyi84
senior tag

Igen így van és így legyen ,én se várom még a váltást . Még csodálkoztam is most ,hogy megszünik Budapesten a Realme bolt és összefésülték a Xiaomival vagyis átköltöztek hozzájuk ,de ettől függetlenül remélhetőleg a termékek ugyan úgy jönnek és rendben lesz minden frissülnek stb

(#1945) dredjudge84


dredjudge84
őstag

Ma jött meg az 57 000mAh kapacitású, 1,3kg-os power bank, ezzel már nyugodtan útnak indulatok hosszabb távon is. :DD

(#1946) worxland válasza dredjudge84 (#1945) üzenetére


worxland
addikt

Nem lenne egyszerűbb kiszedni a 12V-os akksit az autóból? :)

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#1947) dredjudge84 válasza worxland (#1946) üzenetére


dredjudge84
őstag

Nincs autóm. :D

(#1948) dastier


dastier
tag

Sziasztok,

gt2 vagy gt2 pro? :DD Egy gt2 vs pro benchmark tesztben azt láttam, hogy cpu-ban nem igazán erősebb a 8gen1, inkább csak gpu-ban... ez vajon hogyan csapódik le általános felhasznalás során?

8k vid mekkora méretű a pro-n? bitráta vagy Gb per perc-et ha valaki tudna ír i azt megköszönném!

8 vs 12 Gb ram? van valakinek konkrét tapasztalata ezzel a modellel eltérő rammal?

köszi!!

[ Szerkesztve ]

(#1949) klaya86 válasza dastier (#1948) üzenetére


klaya86
senior tag

8k minősége szerintem fos, 1 perc közel 500mb. Egy 4k60fps oda vissza veri.
Gt2-vel kapcsolatban nincs tapasztalatom, viszont nemrég váltottam s21fe-ről, amiben szintén snapdragon 888 van, ahogy a sima gt2-be. Nos,nekem sebességben nincs különbség a gt2 pro és az S21fe között. Teszteltem is, mikor még megvolt a Samsung. Viszont játékok alatt a gt2 pro jobban teljesít. Ultra grafikán a Call of duty meg sem nyekken, 39 fok körülire melegszik max eddig (nyáron passz). A Samsung snapdragon 888al hight grafikán 43-44 fok volt és előfordult, hogy emiatt a COD pillanatra belaggolt. A gen1 ilyen szempontból sokkal jobb valóban. Normális felhasználás mellett nulla különbség. A Samsungba 8gb RAM volt,a gt2 proba ugye 12. Szerintem semmi különbség. Én azt mondom, a gt2 pro jobb(kamera, processzor, kijelző),de ugye drágább is. A sima gt2 viszont szintén jó telefon,ami bármire elég kb. Úgy tudom a hűtést is sikerült jobban megoldani ott a többi 888al szerelt telóhoz képest. Aqua.hu-n most nézem,142 a sima gt2. Szerintem az rohadt jó ár érte. A gt2 pro ugyanott 190.(8/128) A felárat én azt mondom megéri így, 8/128as kiszerelésben. A 12/256os gt2 pro 240 legolcsóbb hivatalos helyen. 100 ezer Ft azért már combos különbség. Nem feltétlen használod ki gyakorlatban. Ha ár érték arányt nézem,a 142 ezres gt2 szerintem baxott jó ár most.

(#1950) dastier válasza klaya86 (#1949) üzenetére


dastier
tag

Köszi a szép hosszú választ!
207 ezerért látom a 12-es pro-t az aqua-ban...de tény, hogy a gt2 még jobb vételnek tűnik..

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.