Hirdetés

2024. május 16., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-28 19:43:02

LOGOUT.hu

Realme GT 2 Pro

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1909) ferob válasza dredjudge84 (#1908) üzenetére


ferob
Topikgazda

A szervizt szerintem senkinek nem kell bemutatni a hosszú-hosszú évek óta ismert, sajátos üzletpolitikájuk miatt, és így még finoman is fogalmaztam, viszont ha az ember ismeri a jogait és el is megy addig, ameddig kell, sőt adott esetben hajlandó felvenni a gyártó regionális képviseletével vagy ügyfélszolgálatval is a kapcsolatot, akkor mindig a helyére kerül minden úgy, ahogy az minimum elvárható.

Mindenki legyen körültekintő egy esetleges jótállás keretein belül (vagy éppen azon kívül) végzett javítás kapcsán, és mindenről, de főleg a készülék állapotáról készítsen képeket, videókat (egyértelműen beazonosíthatóan a készülék gyári számával és az aktuális dátummal), valamint egyéb dokumentumok is jól jöhetnek a javításhoz, ami írottan és képes formában is tartalmazza a hiba jelenségét, előfordulását.
Így egy esetleges probléma kapcsán az ember tud mihez nyúlni, mert biztosra vehető, hogy mindenki ismerősi körében van legalább egy hihetetlen történet, amit az adott cégnél meg mertek lépni az ügyféllel szemben.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.