Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#35) rimbo válasza Chaser (#26) üzenetére


rimbo
tag

Nem diszkrimináció, hanem piacszegmentáció.

Egy olyan csapatot akarnak kiépíteni, akiket valóban a fiatalos dolgok érdekelnek és meg lehet keresni egy hírlevéllel, koncertajánlóval vagy akár követi saját magától a facebook oldalon a történéseket. Ezáltal egy megkülönböztető közösséghez tartozhatnak a tagok, amiért több szolgáltatást kap, mint egy átlag halandó. Pont ezért vonzó bekerülni.
A Tisza cipőt se látod metálosokon vagy nem sok emo-s rendelkezik Gucci táskával.
A djuice célja, hogy valamivel kiemelkedjen a többi márka közül, ráadásul olyan dolgokkal, ami nem kerül sok pénzbe.

Jelenleg akár a nagyiknak is lehet djuice előfizetése. Ő mennyire örülne, ha kapna egy SMS-t hogy "Jövő héten Tiesto koncert, ott a helyed.". :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.