Dehogynem! A felsorolt eszkozoket lekodolni remalom lehet, de hasznalni gyerekjatek - epp ezert elengedhetetlen, hogy egy indieknek szant motorban mar kesz implementacio legyen. Ezert sem ertem a unity strategiajat, a kezdok dolgat jelentosen megneheziti a profikkal szemben. Persze ki lehet adni jatekot multszazadi grafikaval is, ha stilizalt nem is akkora baj, de minek ha a tobbi motorral nincs ilyen limitacio. Ha felnezel a ce vagy az udk forumaira (vagy akar az en oldalamra ) lathatod, hogy egy ember is kepes mar csaknem aaa jatekba illo latvanyt eloallitani ezekkel az eszkozokkel. (animaciot leszamitva persze, oda nem art a mocap studio)
bbTamas77: hat leginkabb teljesitmeny vs osszetettseg kerdese: a script nyelvek lassuak, de egyszeruek, a c++ pedig gyors es osszetett, tele buktatoval. Az androidos ce meg nem erheto el, nem is lehet tudni mikor lesz az. Unity talan a legegyszerubb, ha egyutt tudsz elni a hianyossagokkal. Hanem pedig marad a udk koztes utkent. Az asset pipelinet is erdemes megvizsgalni dontes elott, beleolvasni a dokumentaciokba, stb. (cryenginel eleg nehez az elet photoshop es maya/max nelkul pl, a tobbi motorral megy az fbx is)