Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tüzi

    veterán

    válasz shev7 #13 üzenetére

    Abban nyílvánul meg, hogy apámék annó vettek új 307-est, 5ezer km-el a háta mögött kigyulland a parkolóban (magától) és teljesen kiégett. Nem egy sztorit hallottam már autószerelő haveroktól, hogy volt/van jópár pözsó, amiben 15-20 garipecsét lett fél-egy év alatt, gyakorlatilag értéktelenné téve az autót. Német autók: A4et a szomszédom kéthetente viszi szervízbe, és gombolnak le róla zsinórban 20-30-50ezret, 2-3havonta körben kiég az összes izzó (cserélni nem tudod otton), beszarik a lámpamosó, visítozik a számítógép, beszarik a légkondi, stb. BMW dízeljeit hagyjuk, benzinesek is süllyednek, és legutóbbi használtpiaci mustra után meg lett állapítva, hogy 3-4 misiért sincs olyan normálisabb BMW ami nem rohad. De nem kicsit rohad, hanem nagyon.
    Persze, tudom, arányaiban kell nézni. 100ezer forgalomban lévő ugyanolyan között persze, hogy több a rosszabb, mint 100 között.
    Amit én vennék, az Honda-Mitsu-Nissan-Toyota. Ezek között is van rossz, nem is vitatom, de arányaiban (jóval) kevesebb, mint az EU-s modellek között. Legalábbis ez a szervíztapasztalat.

    Még egy régi volvóra/saabra beruháznék. Egy V70 T5 kombi nem lenne rossz :U Persze karbantartás nélkül minden megdöglik jó gyorsan, de a fennt említett A4 gyerekkora óta megeszik 1-1.5 liter olajat 1000km-en. Nem azért, de a 14éves CBR-emből ugyanannyi olajat veszek le 4500-5000 km után, mint amennyit beleraktam, és nem 3-4ezret forog, hanem 13-14ezret...

    remélem kielégítő volt :)

  • South Velen

    addikt

    válasz shev7 #13 üzenetére

    Egyszerűen csak nem megbízhatóak, nagy a meghibásodási arány, legtöbb gond velük van, meg az olaszokkal.

Új hozzászólás Aktív témák