- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sellerbuyer: Te tudod, mi mennyit fogyaszt az otthonodban?
- skoda12: Webshopos átverések
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
apezka
aktív tag
Na, van közben fejlemény a panaszommal kapcsolatban (már ha érdekel valakit a dolog).
Ugye panasz tettem, hogy sikerült a 21 ésves 1.3-as glx swift-embe gázolajos benzint tankolni. A panaszban megadtam a kocsi rendszámát, a vásárlás pontos időpontját, csatoltam a nyugta scannelt másolatát, valamint megadtam az elérhetőségeimet és címemet. Ezek nélkül nem is lehetett a panasz bejelentést megtenni.
Ezt mind még kedden délután. Ma reggel kaptam egy udvarias levelet N.Robert, Customer Operations Specialist-tól (bármit is jelentsen ez a munkakör). hogy fogadták a panasz bejelentésem. Nagyon sajnálja és biztosított, hogy kivizsgálják a panaszom amilyen gyorsan csak tudják. Valamint tájékoztatott, hogy sajnos össze keveredett a benzin és a gázolaj a Füredi úti benzinkúton. (Na neee, ezt még nem is hallottam!) De ahhoz, hogy az ügy tovább haladjon szükség lenne az alábbi adatokra:
- Az Ön személyes elérhetőségeit: telefonszámát és email címét vagy postai címét.
- Az üzemanyag vásárlásának bizonylatát (számlamásolat vagy nyugta csatolva)
Szóval minden, amit a panasz bejelentésekor megadtam...
Kissé felbosszantott a dolog, de hát legyen. A slusz poén, hogy ehhez a levélhez csatolták általuk formázva az én panaszomat is amiben kiemelték az elérhetőségeimet, címemet, valamint, hogy csatolva van egy .jpg állomány.
De itt nem ért véget a dolog mert a "vettük a panaszodat, de küld el még egyszer minden adatodat amit megadtál de tudj róla hogy hibáztunk" levél után ~5 perccel jött egy "Mennyire vagy elégedett N.Róbert, Customer Operations Specialist-tal?" levél.
Na ez azért kiverte a biztosítékot, mert a fentiek alapján úgy tűnik N.Róbert b@szta elolvasni a panaszt annak ellenére, hogy formázta neki a rendszer és az általa újra bekért adatokat még jól láthatóan ki is emelte... Hogy elégedett vagyok N.Róberttel, nem mondhatnám...
Ugyanakkor annak ellenére, hogy kicsit időhúzó levélnek tűnik a dolog, feltételezem, hogy nem Róbert tehet a panaszkezelési folyamat felesleges köreiről, hanem az agyon szabályzott rendszer. De az már most látszik, hogy nem könnyítik meg a károsultak helyzetét.
Mellesleg azért már bejelentettem a kocsit szerelőhöz, nézzen rá, mert bár ezek után büszkén tekintek az "elpusztíthatatlan szuzira", menjünk biztosra!
Új hozzászólás Aktív témák
- Horgász topik
- Poco F7
- Linux kezdőknek
- Google Pixel 10 Pro XL – tíz kicsi Pixel
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Napelem
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Doky586: Adattár lemez előkészítése távlati Windows telepítéshez
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! (vapor chamberrel)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3402
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- Xiaomi Redmi Note 13 Pro BONTATLAN // Számla+Garancia //
- ÁRCSÖKKENTÉS Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest