Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
pigster
senior tag
válasz
Penész Gomba
üzenetére
Jó nagy ökörséget írtál!
Infotanár vagyok. Eddig is elég nagy baromságokat írtak az eddigi hozzászólók, de ez a csúcs. A 3 hónapos fizetett szünetről annyit, hogy június végén is még az iskolában kell lenni, július elején kezdődik a nyári szünet, és már augusztus 20. körül vége van. Ez durván 6-7 hét, 30-35 nap. Hát tudod, ennyi fizetett szabadság egy korombelinek pont jár, akkor is, ha nem tanár. A tavaszi, őszi, meg téli szünetekben, az ünnepnapok környékén tényleg van néhány plusz nap, elismerem. De az a pár plusz nap a "másik oldalon" megvan mondjuk kirándulás, színházlátogatás és hasonlókra. Ha esetleg valaki azzal fárasztana engem, vagy saját magát, hogy naponta mennyit kell dolgozni, inkább ne tegye. Nem fogok bizonygatni semmit. Én sem voltam mindig tanár, meg ismerek nem-tanárokat, úgyhogy nagyjából tudom, hogy különböző munkahelyeken az állandóan emlegetett napi nyolc órát milyen intenzitással és mivel töltik el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Konteó topic
- Megérkezett Magyarországra a Poco F8 Pro is
- Gumi és felni topik
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Drasztikusan lassíthatja a játékokat egyes VGA-kon a Windows 11 új frissítése
- Napelem
- Apple asztali gépek
- BestBuy ruhás topik
- World of Tanks - MMO
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro