Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#36) Füleske válasza #16820480 (#26) üzenetére


Füleske
addikt

" átalakított benzines platform, nem kimondottan elektromosnak készült, így nem olyan jó az elrendezésük, hatékonyságuk"
Ezt már láttam sok helyen leírva, csak nem látom az alapját. A gyártónak olcsóbb a dedikált platform, minden más szerintem csak marketing. Igaz, pl. a Model 3 - ban van első csomagtartó. De pl. a MEB platformú VW villanyautókban nincs. A hatékonyság a hajtáslánctól függ, lásd Ioniq vs. Ioniq 5. Ha a méretet is nézem, kiderül, hogy a hatékonyság kb. ugyanaz, elöl annyival több a hely, mint amennyivel magasabb az eleje (E-Niro - ba pl. lehet tenni utángyártott első csomagtartót), hátul nem látok változást, az akku mindenképp alul van.
"városban pont nem használom, mert ott minek" A villany hajtás legjobb terepe pont a város. Rövid távok, megállások, dugók, gyorsítások. Elképesztően más kategória, mint egy belső égésű. Túrához a hatótáv parára legjobb megoldás a nagyobb akku. (Kona 64 kWh)
Olyan dolog, hogy környezetvédelem, bolygó mentés szerintem nem létezik, működik. Saját magunk védelme létezik. A gyártók részéről meg a profit. Valahogy így: [link]

#27 Hallosz: 2-3 év az nagyon kevés, szerintem nem fogok tudni beszámolni az akkuról semmi érdekeset. Ha rossz lesz, van rá 7 év garancia.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.