Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Skywalker: Revealed
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: A végtelenbe...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól, hogy az architektúrák eltérők még lehetne az API-kat jobban fejleszteni a mostaninál. Repi számtalanszor elmondta, hogy lassan 6 éve rágja az MS és a Khronos, illetve az AMD/Intel/NVIDIA fülét. Mivel nem csak Repi az egyetlen elégedetlenkedő, így az AMD-nél úgy döntöttek, hogy a konzolstartra csinálnak egy Mantle-t. Ez kétségtelen, hogy nagyon agresszív stratégia, de most van itt ennek az ideje. Ha bárki csinál egy ilyet bármikor, akkor a fejlesztők (még Repi is) megrántják a vállukat azok miatt az indokok miatt, amiket leírtál, de most, hogy a konzolokat úgyis kielemzik, és ismerni fogják a GCN felépítését, így a fejlesztők elég olcsón megússzák ezt, mert a konzolra úgyis írnak low-level kódot. Nem csak Repi szált fel erre, számos játékot bejelentenek még novemberben, ami Mantle-t is támogat.
Az aktuális szabvány API-kon is lehetett volna már változtatni, mert például az Xbox 360-nak is olyan grafikus parancsprocesszora van, amire az MS speciális API-ja nagyon épített a többletterhelés csökkentése szempontjából. Például kezel előre lementett parancspuffereket, amiket egyszerűen csak le kellett futtatni, ha arra szükség volt, és ezzel nagyon sokat lehetett spórolni. Ez számos kiegészítés mellett benne van a két új konzolban és az összes GCN Radeonban. Nagyon egyszerű lenne ezt szabványosítani, mégsem teszi meg senki.
Már rég át kellett volna menteni az Xbox 360-ból egy csomó hasznos funkciót. Nem hiszem el, hogy hét év alatt nem lehet ezekre szabványos hardvereket készíteni PC-n.
A Mantle-nek legalább annyi haszna lesz, hogy innentől agresszív módba kell kapcsolnia a szabvány API-t fejlesztő cégeknek, és reagálni a fejlesztők kéréseire. Nem lehet elintézni ezt egy jó majd egyszer talán visszatérhetünk rá szöveggel.
Én nem akarom ezt kimondani, de sokszor az az érzésem, hogy az MS a konzoljának akarja biztosítani technikai előnyt. Nyilván lehet, hogy tévedek, de kétségtelen tény, hogy a DirectX nagyon lassan fejlődik, és már jelentős hátrányban van a konzolok API-jához képest. Sokkal nagyobb hátrányban amekkorában volt az előző generációnál. Itt csak abból indulok ki, hogy a Kepler és a GCN is tud olyanokat, amelyekre lehetne egységes támogatást írni, de nem teszi meg az MS. Ennek az okát egyszerűen nem lehet megmagyarázni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Redmi Note 15 4G? Van képünk hozzá!
- Éjszakai műszak
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Mobil flották
- Az Intel korábbi vezére szerint a kvantumforradalom gyorsan elsöpri a GPU-kat
- Milyen videókártyát?
- Xbox Series X|S
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- PlayStation 5
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Katonai Rugged laptopok Panasonic Toughbook és Getac S410 6-11.gen gar.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5090 32GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A17 5G / 8/256GB / 12Hó Garancia / Kártyafüggetlen / Akku 100%
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- REFURBISHED és ÚJ - DELL Universal Dock UD22
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

