A technikai adatok mellé sajnos új infó, hogy a játék csak jövő márciusban jelenik meg.
Live-Die-Respawn
Ezeket a middlewarek nem hogy éppen számításigényesek? Mármint úgy emlékezem, hogy a Batman-AK-ban éppen ezeknek a túlzásba vitele okozta a rossz teljesítményt. Most ezzel így nem lesz sokkal gépigényesebb a játék? Vagy ez nyílt forráskódú és fogják is rendesen optimalizálni?
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
TrueAudio-val miért kellenek kompromisszumok??? Plusz egy dx12-es játéknál több prociidő is marad a mellékes számításoknak. Ez így nagyon nem tűnik "nextgennek".
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
CS-be is kéne hasonló.
1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)
Ott két gond is volt, túl sok middleware-ből kukázták össze és csesztek optimalizálni.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
A hang visszaverodesi utjainak szamitasa pont ugyan olyan feladat, mint a ray tracing, tehat mehetne GPU-bol.
Ilyennel ne terheljük már szegény GPU-t... A proci meg közben 40%-on barkóbázik.
Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.
Bar csak igy lenne.
Vissza kell állni a dedikált hangprocihoz, amint ez oly általános volt régen (pl. EAX esetén).
Nem is feltétlenül a számításigény a komoly dolog, hanem az algoritmusok.
Egy Quantec Yardstick térszimulátor számításait is hozza már simán bámelyik PC proci, a megoldásért mégis vagyont kell fizetni.
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
Dedikalt hangproci ott van egyes AMD karikon TrueAudio neven. A gond pedig a kesleltetes. Lenyegeben fizikai/geometriai szamitasokrol van szo, amire a GPU lenne a legjobb specialis celegyseggel. AMD nem hulye, csak kevesen tamogatjak ezt meg.
A kesleltetes miatt pedig kozos memoriabol kell dolgozzanak. Kulon PCI-E slotba illesztett vezerlo ezert nem idealis. Ezen felul olyan megoldas kell ami kepes elterjedesre. Ha raintegraljak minden videokarira az jo. Ahogy megtettek ezt a PS4/XO eseten is. PC-nek sem kell tobb, csak legyen minden gepben.
A felmerült késleltetés nem hardver, hanem szoftverhiba, gondolom az oprendszeré.
Zenéhez használt PCIE effektprocesszor ill. hangkari 5-10ms-ot késik összesen, ami játéknál nem releváns.
Jelenleg játéknál tizedmásodperceket is késik a dolog, köszönhetően az oprendszer hülye megoldásainak.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw
Mert azok azt hiszem nem voltak nyílt forráskódúak! Összelegózták aztán had szóljon. De nem szólt!
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Milyen jó hogy zsigerből kinyírták az összes dedikált hangprocesszor támogatást 10 éve. A végén rájönnek hogy nem is volt az olyan rossz.