Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#2) wolfman


wolfman
veterán

Ezeket a middlewarek nem hogy éppen számításigényesek? Mármint úgy emlékezem, hogy a Batman-AK-ban éppen ezeknek a túlzásba vitele okozta a rossz teljesítményt. Most ezzel így nem lesz sokkal gépigényesebb a játék? Vagy ez nyílt forráskódú és fogják is rendesen optimalizálni?

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#3) GodGamer5


GodGamer5
addikt

TrueAudio-val miért kellenek kompromisszumok??? Plusz egy dx12-es játéknál több prociidő is marad a mellékes számításoknak. Ez így nagyon nem tűnik "nextgennek".

[ Szerkesztve ]

"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"

(#4) macman507


macman507
aktív tag

CS-be is kéne hasonló.

1hs,.2HS,.3HS, yay! ;)

(#5) lezso6 válasza wolfman (#2) üzenetére


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Ott két gond is volt, túl sok middleware-ből kukázták össze és csesztek optimalizálni.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#6) Reggie0


Reggie0
félisten

A hang visszaverodesi utjainak szamitasa pont ugyan olyan feladat, mint a ray tracing, tehat mehetne GPU-bol.

(#7) snecy20 válasza Reggie0 (#6) üzenetére


snecy20
veterán

Ilyennel ne terheljük már szegény GPU-t... :) A proci meg közben 40%-on barkóbázik.

Az Oroszországnak küldött iráni drónszállítmányok csak elnyújtják a háborút.

(#8) Reggie0 válasza snecy20 (#7) üzenetére


Reggie0
félisten

Bar csak igy lenne.

(#9) tecsu


tecsu
addikt

Vissza kell állni a dedikált hangprocihoz, amint ez oly általános volt régen (pl. EAX esetén).
Nem is feltétlenül a számításigény a komoly dolog, hanem az algoritmusok.
Egy Quantec Yardstick térszimulátor számításait is hozza már simán bámelyik PC proci, a megoldásért mégis vagyont kell fizetni.

https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw

(#10) [CsuCsu] válasza tecsu (#9) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Dedikalt hangproci ott van egyes AMD karikon TrueAudio neven. A gond pedig a kesleltetes. Lenyegeben fizikai/geometriai szamitasokrol van szo, amire a GPU lenne a legjobb specialis celegyseggel. AMD nem hulye, csak kevesen tamogatjak ezt meg.

A kesleltetes miatt pedig kozos memoriabol kell dolgozzanak. Kulon PCI-E slotba illesztett vezerlo ezert nem idealis. Ezen felul olyan megoldas kell ami kepes elterjedesre. Ha raintegraljak minden videokarira az jo. Ahogy megtettek ezt a PS4/XO eseten is. PC-nek sem kell tobb, csak legyen minden gepben.

(#11) tecsu válasza [CsuCsu] (#10) üzenetére


tecsu
addikt

A felmerült késleltetés nem hardver, hanem szoftverhiba, gondolom az oprendszeré.
Zenéhez használt PCIE effektprocesszor ill. hangkari 5-10ms-ot késik összesen, ami játéknál nem releváns.
Jelenleg játéknál tizedmásodperceket is késik a dolog, köszönhetően az oprendszer hülye megoldásainak.

[ Szerkesztve ]

https://www.youtube.com/watch?v=F7uwRuF6pYw

(#12) wolfman válasza lezso6 (#5) üzenetére


wolfman
veterán

Mert azok azt hiszem nem voltak nyílt forráskódúak! Összelegózták aztán had szóljon. De nem szólt!

„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei

(#14) Kr/\toS


Kr/\toS
senior tag

Milyen jó hogy zsigerből kinyírták az összes dedikált hangprocesszor támogatást 10 éve. A végén rájönnek hogy nem is volt az olyan rossz. :C

(#15) Gyok2


Gyok2
aktív tag

Ez az, amit az Aureal (A3D) tudott hardverből, realtime, 1999-ben, aztán a kedves Creative kinyírta őket.

Tiszta Windows rendes ház

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.