Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ti^Em

    aktív tag

    válasz mjani1172 #6609 üzenetére

    Nekem a telefonom a Tmx mobile solution szervizhez került, ott egyértelműen megmondta a szervizes, hogy a készülék tökéletesen működik, a telenornál van a hiba, mivel kapcsolatban állnak a gyártóval így a gyártótól azt az információt kapták, hogy dolgoznak rajta közösen a telenorral és egy frissítés fog érkezni aminek az időpontját a szervizesek sem tudják, nyilván honnan is tudnák... tőlem megkérdezték akarom e így használni és küldjék vissza beavatkozás nélkül vagy megvárom a frissítést és végezzék el ők? mondtam hogy küldjék vissza, a szerviz egy állásfoglalását fog a készülékkel visszaküldeni amiben leírja, hogy a készülék minden más kártyával kiválóan működik, és a telenor hálózatával van a probléma. Én eddig jutottam, ezt írásban kapom, bélyegzővel egy független szerviztől ahova ők küldték a készüléket nem én, ezt az állásfoglalást továbbítom az üzletkötőmnek és majd reagálnak valamit... Ennél többet nem tudok most. Kínos ez nekik is, itt a kérdés az, mikor érkezik a frissítés... azt elhiszem, hogy lesz, és megfogják oldani, csak az a kérdés mikor... de nekem már papírom van róla, hogy nem készülék hiba.

Új hozzászólás Aktív témák