- A TLS, mint OSINT (nyílt hírszerző) eszköz
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Játékba csomagolt malware 85 GB-ban
- Régi Gépterem: II.386
- A KOReader ebook olvasó program
-
LOGOUT.hu
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ti^Em
aktív tag
válasz
mjani1172 #6609 üzenetére
Nekem a telefonom a Tmx mobile solution szervizhez került, ott egyértelműen megmondta a szervizes, hogy a készülék tökéletesen működik, a telenornál van a hiba, mivel kapcsolatban állnak a gyártóval így a gyártótól azt az információt kapták, hogy dolgoznak rajta közösen a telenorral és egy frissítés fog érkezni aminek az időpontját a szervizesek sem tudják, nyilván honnan is tudnák... tőlem megkérdezték akarom e így használni és küldjék vissza beavatkozás nélkül vagy megvárom a frissítést és végezzék el ők? mondtam hogy küldjék vissza, a szerviz egy állásfoglalását fog a készülékkel visszaküldeni amiben leírja, hogy a készülék minden más kártyával kiválóan működik, és a telenor hálózatával van a probléma. Én eddig jutottam, ezt írásban kapom, bélyegzővel egy független szerviztől ahova ők küldték a készüléket nem én, ezt az állásfoglalást továbbítom az üzletkötőmnek és majd reagálnak valamit... Ennél többet nem tudok most. Kínos ez nekik is, itt a kérdés az, mikor érkezik a frissítés... azt elhiszem, hogy lesz, és megfogják oldani, csak az a kérdés mikor... de nekem már papírom van róla, hogy nem készülék hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
ma Hosszított kijelző, MI, Leica kamera, üvegborítás, OLED kijelző: tényleg beleraktak mindent, a kérdés az, hogy ez elég-e.
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest