Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Zolik

    senior tag

    válasz BenHans #4199 üzenetére

    Na igen, valahogy ezeknél a cégeknél a MEO (minőség ellenőrzési osztály) vagy nincs vagy gyalázatos munkát végez. Mi prémium árkategóriás szivattyúkkal foglalkozunk és vannak olyan gépek amik 15-20 éve üzemelnek, az újak min 3-4 évig mennek mindenféle szerviz nélkül. Az elmúlt 10 évben kb 200-ból 1db gép volt aminél jelezték hogy gond van. Nem értem, hogy a telefonoknál miért nem lehet őket kipróbálni bekapcsolás szintjén legalább a gyárban? Minden kutyafülénél, olyan minőségi előírások vannak, hogy az ember esze megáll. Egy 170.000 Ft-s telefonnál meg tömegével jönnek a hibák...

    Hurikán! Kezdeti hibák? "The M7 was officially unveiled as the HTC One at a special press conference on February 19, 2013" Lassan 4 hónapja létezik a készülék. Milyen kezdeti hibák? Ezzel csak az a gond amit sokan írtak: NINCS csere. Küldik a szervizbe (ami jó esetben 3 hét min) utána meg talán lesz valami. Vagy ha mégis akkor azt nagy cirkuszok árán lehet csak kierőszakolni.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés