Hirdetés
Legfrissebb anyagok
LOGOUT témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- kraftxld: Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- Meggyi001: A végtelenbe...
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
dezz
nagyúr
Nos eddig volt jó kis bedrótozott T&L, ezt most már szépen shader-programokkal kell csinálni. Talán nem kell hozzá szögfüggvény?
Nem vagyok túlzottan
otthon a shaderprogramozásban, de mintha eddig is használatosak lettek volna szögfüggvények egyébre is. Nem tudom, be volt-e ilyen építve, de ha így nem, akkor textúrás táblázattal volt megoldva. Csak az ugye nem olyan pontos.
Jahh, az a 730M-s adat. Tudtommal az egy becslés, ami a die méretből és a 80nm (vs. 90nm) vonalszélességből indul ki.
Viszont valaminek el kell füstölnie a wattokat... Szerinted mi?
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító hír
Aktív témák
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Házimozi haladó szinten
- Sega, Nintendo - retro konzolok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Invázió egy novellában 3-4. (Update) +5. fejezet! (18+ nyelvezet)
- Path of Exile 2
- Gaming notebook topik
- Méretes kamerasziget a Motorola Edge 70 Ultrán
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések
Üzleti előfizetők hirdetései
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- AKCIÓ! LG 24GM79G-B 24 144Hz FHD TN 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Huawei Quidway S5324TP-SI-AC - 24G, 4SFP, L2, managed switch
- Apple iPhone Xs 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 13 256GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3421
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
otthon a shaderprogramozásban, de mintha eddig is használatosak lettek volna szögfüggvények egyébre is. Nem tudom, be volt-e ilyen építve, de ha így nem, akkor textúrás táblázattal volt megoldva. Csak az ugye nem olyan pontos.
