Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) GegeWarrior


GegeWarrior
senior tag

Várható volt, hogy még igen ingatag ez a dolog. Lehet öreg vagyok, de ez a streaming szolgáltatás egyáltalán nem hozott lázba.

REKVIESZKÁT IN PÁCSE!

(#2) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

De szépen bemutatja ez is jelen korunk fals, semmire se jó, pontozási rendszerét. Nem jó, nem éri meg, nem működik rendesen. DE! 6/10 a Wired-nél 3/5 a The Guardian-nál.

Ha valami szar. Akkor nem 6/10 meg 3/5. Szerintem. :(

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#3) Hunpriest


Hunpriest
senior tag

Nem túl meglepő. Kevés még ehhez az internetes infrastruktúra, a szerver oldalnak is fejlődnie kell még és az üzleti modell se az igazi.

[ Szerkesztve ]

(#4) hogabesz


hogabesz
aktív tag

(#5) .LnB válasza hogabesz (#4) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Baaazdki. :Y Na akkor egy Stadia-s Quake Champions bajnokságot rendezzenek már! Vicces lenne. Mint ha takonnyal felöntött stadionba kellene focimeccset játszani. :DDD

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#6) ribizly válasza .LnB (#2) üzenetére


ribizly
veterán

Legalább látszik, hogy nem magasztalják. Az már manapság éppen elég. De ahogyan várható volt, ez bizony szerencsére bukó lesz. Mondjuk nálam már a játék felhozatala is karcsúnak tűnt, ráadásul nagyrészt kifejezetten rosszul teljesítő (sz@r) játékokkal töltötték meg.

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#7) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

Ok. Viszlát 10 év múlva :D

Life, Uh, Finds A Way

(#8) Cifu válasza .LnB (#2) üzenetére


Cifu
nagyúr

A hírhez: Meglepő. Ja, nem...

@.LnB: Ha valami szar. Akkor nem 6/10 meg 3/5. Szerintem.

A "sz@r"-nak is vannak fokozatai. Némelyik tesztben leírják, hogy normális kábeles hálózatról, ha közel van a kiszolgáló szerver, akkor gyakorlatilag nincs érzékelhető Lag. A másik véglet a linkelt Gif, ránézésre vagy 1000ms-os laggal.

Leírják, hogy megvannak a koncepció előnyei, hogy nem kell telepítened, hogy csak leülsz és játszol. Akárhol a világban.

Szóval ez nem teljesen sz@r, csak közepesen sz@r... :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#9) .LnB válasza Cifu (#8) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

;)

Egyébként én se azt mondom, hogy ne lenne egy ilyen szolgáltatás jó. Én is örülnék neki. De egyszerűen én nem vártam mást. Mert a jelenlegi tudásom alapján nem ismerek olyan fejlesztést, technikai megvalósítást, amivel ez ma teljesen működőképes lenne.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#10) joysefke


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Úgy tűnik ez a jövő még nem a jelen :)

A témában kompetensebb cégek -Sony, MS- majd megoldják, ha elérkezik az idő. A MS a hardveres és szoftveres oldalát és mutat egy működő üzleti modellt, a Sony pedig megmutatja, hogy exkluzívokra támaszkodva hogyan kell elhódítani és elzárni a játékosbázist, és pénzt csinálni...

A várható bukás remélhetőleg visszavesz a Google egyre csak növekvő arroganciájából és arcából...

"200m felhasználóval nem lennének elégedettek" bahh...

[ Szerkesztve ]

(#11) .LnB válasza joysefke (#10) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Hát azért szerintem azért is lelombozó ez az egész, mert a Googlen-nél kevesebb kompetensebb cég van a témában. És nekik se ment. És még brutális mennyiségű pénzük is lenne rá. Szóval se pénzben, se szakértelemben nem volt hiány.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#12) joysefke válasza .LnB (#11) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Hát azért szerintem azért is lelombozó ez az egész, mert a Googlen-nél kevesebb kompetensebb cég van a témában.

Hogy kevés kompetensebb?Gyakorlatilag aki szóba jöhet (az Amazonon kívül) mindenki kompetensebb.

A G kompetenciája itt az, hogy tudnak adatközpontot csinálni meg valamennyire hálózatot is, bár ez utóbbival pár helyen úgy rendesen besültek (kasza volt).

Ezzel szemben A Sony 25+ a MS pedig lassan 20 éve van benne a játékplatform bizniszben. Nem csak pénzük van hanem a stúdiókkal, fejlesztőkkel és a játékosbázissal is sokkal szorosabb a kapcsolatuk mint a Googlenak. Értsd van fogalmuk róla, hogy egyáltalán hogyan működik a játékipar és hogyan működnek a vásárlók és hogyan és miből lehet pénzt csinálni.

Ezeket lebecsülni és elintézni annyival, hogy a Googlének van a legnagyobb belső cloud infrastruktúrája meg sok pénze és különben is a "Google név értéke" mennyit jelent. Hát nagy naivitás...

A Googlenak egyébként az adatközpontok terén nincsen lényeges előnye a MS-hoz (vagy Amazonhoz) képest: a nyugati világ már tele van ezeknek az adatközpontjaikkal. Ha van üzleti modell, fizetőképes kereslet, akkor bármelyik képes bárhol viszonylag hamar felhúzni egy új DC-t vagy bővíteni.

A Google szerintem az elkényeztetett agresszív kisgyerek tipikus esete. Nagy arccal és irreális elvárásokkal indul neki a nagyvilágnak ("200m előfizető számunkra bukás") azt hiszi, hogy pénzel és a szokásos piaci erőfölényével majd könnyedén sikerre jut és kikönyököl magának egy helyet a többiek között: Nem veszi észre, hogy a többiek régi tapasztalt motorosok és ráadásul (itt ebben a játékban) erősebbek nála.

(#13) wjbhbdux válasza hogabesz (#4) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Én nem értem ezt, hogy lehet ennyire rossz a Google kivitelezése ha ez általánosan jelentkezik. Én egy másik kiadóét próbáltam teszten az elmúlt hónapokban, és egyáltalán nem volt ekkora érezhető késés, leginkább a vsync féle laghoz hasonlított a mértéke. Pedig nem a kertben voltak a szerverek és nem is Németországban ahova innen jó a kapcsolat, hanem annál is messzebb. Ez pvp multiplayerre használhatatlan, de kipróbálnám úgy is, ha a városban van a szeró.

nyilván teljesen net és helyszín függő a minőség, és nincs lehetőség hogy 2 embernek ugyanolyan legyen, gyakorlatilag az ilyen értékelések legfeljebb a közvetlen szomszédjukra érvényesek, az utca másik felén már kicsit másmilyen lesz. USA-ban közismerten trágya a hálózat, de ezzel akkor sem így kéne bemutatkozniuk, ha senkinek se jó akkor ott valami nagy gond van a Google részéről.

xcloud android teszt is megy már egy ideje és nem jelentettek hasonló parákat ha jól láttam.

/s

(#14) nkmedve


nkmedve
őstag

Ahogy mások is írták, nem meglepő a dolog. Két saját gép között (egyik kábeles neten, másik WiFi-n) Steam-en keresztül stream-elve egyik városból a másikba (tehát elméletben viszonylag kis késleltetéssel) is nekem nagyon lerontotta a játékélményt, arról nem beszélve, hogy a net minden apró instabilitására szétesett az egész kép és olyan akadások voltak, amivel aknakeresőn kívül egyebet nem tudnék játszani soha.

Bármilyen sok szervere is legyen a Google-nek, stratégiailag szétszórva, nem tudom elképzelni, hogy a késleltetés problémáját meg fogják tudni oldani (főleg nem ilyen brute force megoldásokkal mint a "negative latency" ami még tovább emeli a sávszéll- és számításigényt).

Ez a rész meg vicces:
PC World – “Bepillantás a jövőbe, amelyet majd más cégek fognak tökéletesíteni.”

Nem a Google kellett volna legyen az a cég amelyik tökéletesíti ezt és végre áttörést hoz? Egyáltalán nincs itt szó új dologról, az OnLive, talán 2009-ben mutatkozott be (ha jól emlékszem arról is voltak pozitív vélemények az elején), azóta pedig volt számtalan ilyen próbálkozás.

(#15) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

A fluid játékélmény hiánya egy dolog, lehet megoldható,hogy korrekt legyen a jövōben,de
ahogy a Stadiával kapcsolatosan is írják és én is tapasztaltam a PSNow-val, nagyon sok részletesség elveszik (sötét részeken majdnem minden). Még a PS3 játékok egész jók,de már a 4-eselnél nagy a szakadék a natív és stream képminōsége között (nem a pixel countról van szó)...és jövōre ugrunk egy nagyot
Aztán lehet ez a többségnek fel sem tūnik fōleg,ha nem látják natívan futni ugyanazt a játékot

Life, Uh, Finds A Way

(#16) Cifu válasza joysefke (#12) üzenetére


Cifu
nagyúr

Miután a probléma a lag, azon nem fog tudni javítani a Microsoft sem (a Sony pedig a Microsoft Azure-t fogja dettó használni). Ez tökéletesen lényegtelen a játékfejlesztési szempontból, ez egy hálózati-streamelési tényező, abban pedig a Google-nál több tapasztalata aligha van bárkinek.

Szóval .LnB-nek igaza van, ha a Google nem tudja megoldani a problémát rendesen, akkor a Microsoft se fogja... :U

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#17) Slack


Slack
tag

Személy szerint szívesen megszabadulnék a konzoltól, ezért vártam mi sül ki belőle. Sajnos egyelőre nem sok jó. Meglátjuk hová fejlődik a technológia a következő pár évben.

(#18) ribizly válasza Slack (#17) üzenetére


ribizly
veterán

A latency megmarad akármit csinálnak. A hálózat stabilitása mindig bele fog szólni a dologba. Innentől az offline gaming-el nem tudja felvenni a boxkesztyűt semmilyen cloud platform. :(
Kitől kérsz kártérítést, ha a szolgáltatód éppen ledöglik pár napra?

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#19) Alexios válasza ribizly (#18) üzenetére


Alexios
veterán

Miért, kitől kérsz kártérítést ennyi erővel ha elmegy az áram? :F Illetve nem csak offline gaming van amúgy sem, akárhol is számolják a képkockákat.

[ Szerkesztve ]

(#20) Cathfaern


Cathfaern
nagyúr

Szerintem a streaming gaming-nek egyetlen esélye van: valami olyat mutatni, amit központi cloud nélkül nem lehet megcsinálni. Amíg olyat streamelnek ami akár futhatna offline is, csak egy szűk réteget fog érdekelni.

Kicsit rossz példa, de ilyen volt az MMORPG a hagyományos online vs. offline játék vitában. Nyilván senki se sír, hogy miért nem lehet MMO-kat offline játszani, értelemszerűen nem lehet 100+ embert egy szobába becsődíteni. De amikor kiadnak egy single player RPG-t, de kötelező online csatlakozással, akkor megy a panaszkodás és ellenállás, (részben) jogosan.

A probléma, hogy nem tudnám megnevezni, hogy mi lehet ez a feature, de nem is engem fizetnek azért, hogy kitaláljam :)

(#21) ribizly válasza Alexios (#19) üzenetére


ribizly
veterán

:W

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#22) joysefke válasza Cifu (#16) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Miután a probléma a lag, azon nem fog tudni javítani a Microsoft sem (a Sony pedig a Microsoft Azure-t fogja dettó használni).

Már az alapfeltevésed is tévedés. Nem a lag a fő probléma.

A lag egy fizikai korlát amit figyelembe kell venni és végső soron meghatározza egy adott játék-koncepció használhatóságát adott netkapcsolat esetén. Quake arénát nyilván nem fognak mostanában streamelve játszani, de szerintem több AAA játék esetén nagyvárosból használva működő lenne a stream koncepció mint amennyinél nem.

A fő probléma az, hogy nincsen ténylegesen megválaszolva, hogy kinek szánják ezt az egészet. Ki fog érte fizetni és hogyan fogja használni, miért fog jobban járni ezzel mint, PSN-nel, Xbox live-val, Steammel vagy a tamagocsi-telefonokkal.

Nagy mellénnyel vannak, hangzatos marketing lózungok vannak és csillagokat is leígérik az égről. => bukás felé vezető legjobb út.

Aki lerakja a működő koncepciót az szerintem ezt fogja csinálni

1, Realistán ítéli meg, hogy melyik játékok valóak streamingre és melyek nem.

2, Behatárolja a szolgáltatási körzetét, és jól definiálja, hogy milyen végponti internetkapcsolatra van szükség. Én úgy gondolom, hogy első körben -egyelőre- az otthoni WiFi nagyon bukó.

3, Vállalható költségstruktúrát rak le.
Az hogy a TV-s játékhoz meg kell vennem 130$(?)-ért egy kütyüt egyedi kontrollerrel majd a teljes árú játékot, majd havi díjat kelljen fizetnem azért hogy az otthoni kábelkapcsolatomon keresztül játszak az nonszensz.

130$-ért majdnem van vadi új PS4 és X1, azt is rá lehet kötni a TV-re és MINDENT sokkal jobban tud mint jelenleg a Stadia.

Egyszerre kérni az új játék árát és a havidíjat nonszensz. Előfizetéses szolgáltatáshoz fix magas beugrási költséget társítani pedig röhejes.

4, Megválaszolja azokat a kérdéseket amelyek a játékosokat érdeklik:
-Mi lesz a teljes áron vett játékommal 2-3-4-5 év múlva? Fel tudom máshol használni, amikor a Google már nem érdekelt benne?
-Mi lesz az online multival, másik platformon ragadt gamer barátaimmal?
-Lesz érdemi játékkínálat?

Addig amíg ezekre nincsen érdemi válasz, különösen a 3-4 pontokra addig nincsen miről beszélni.

A kritikus pontok nagy része nem technikai. Ha a technikai korlátokat figyelembe vesszük akkor is több 10millió játékos lenne érdemben elérhető egy ilyen szolgáltatással. Persze a Googlenek "minden ami 1milliárd felhasználó alatt" van az bukás...

[ Szerkesztve ]

(#23) Carlos Padre válasza Cathfaern (#20) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Az online játékokat lehetne vele új szintre emelni, időjárás, környezeti változások, rombolhatóság, események mind valós időben mindenkinek, és ugye a csalók is ki vannak szűrve.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#24) schwartz


schwartz
addikt

Ez a hanyadik bukas lesz a sorban? Na kenjek a hajukra a cloud gaminget... Ingyen sem kell.

[ Szerkesztve ]

If he dies, he dies.

(#25) joysefke válasza schwartz (#24) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Ingyen sem kell.

Ingyen (és reklámmentesen) kéne. Sajnos ők ezt nem így képzelik el, hanem úgy hogy megveszed teljes áron a Google áruházban a játékot, megveszed kifutó konzol árban a streaming kiegészítőket, kifizeted a havidíjat és utána tudsz játszani.

Aztán ha a Google megunja a Stadia-kalandot, akkor szépen leáll a szolgáltatás, te pedig sehova sem tudod átmozgatni a teljes áron megvett játékot, a kiegészítőket pedig a hajadra kenheted.

Nyilván más lenne a leányzó fekvése, ha mondjuk a Sony vagy a MS csinálja integrálva a jelenlegi szolgáltatásába kétirányú átjárhatósággal. Nem a meglévő jól működő koncepciók helyett, hanem azok mellé...

(#26) laceszgamer


laceszgamer
addikt

Páran megpróbálkoztak vele, buktak vele, de a Google jön és megmutatja hogy kell igazán szépet zuhanni. :D :D
Röviden ennyi róla a véleményem, mintha a fejesek szemellenzőt viselnének és nem látnák, hogy ez még közel sem jutott el arra a szintre, ha egyszer eljut oda, hogy valóban használható legyen, illetve reális alternativa.
Hétvégi játékosoknak jó lenne, de ahhoz meg az kéne, hogy iylen kb havi 10-15 euroért lehessen hozzáférni, és minden játékhoz nem még azokat is külön megvenni.

Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

(#27) Neurotoxin válasza .LnB (#11) üzenetére


Neurotoxin
őstag

Nem attól lesz jó a termék/szolgáltatás, hogy a campuson belül egymásnak pukedliző, festett rikító hajú, magukat oltári nagy technofreaknek beállított presenterek előadják magukat "awesome" meg "like never seen before" kifejezéseket skandálva. Attól meg egyenesen rosszul vagyok, mikor mutogatnak térképeket, ahol bizonyos "area"-k le vannak festve, miszerint ott bizony nem lesz egyhamar szolgáltatás, mert nem piac. A fejlesztőkre meg ráerőltetnek egy koncepciót, amihez nincs még meg a megfelelő infrastruktúra.

18 éve a PH! lapcsaláddal!

(#28) saelin válasza laceszgamer (#26) üzenetére


saelin
veterán

A cloud gaming használhatatlan. Psnow-ot próbáltam nálam 100 megás nettel és borzasztó volt. Kipróbáltam ismerősnél ahol gigabites net van és ott ugyan a képminőség jobb volt, de a késleltetés ugyan olyan rossz maradt. Néha tök jó volt, ment minden, aztán egyszer csak alig bírtam becélozni az ellent, mert kifogtam egy "lagot". Az ilyen streaming cuccokat mindig fps-el vagy valami lövöldével, esetleg platformerrel kell kipróbálni.

Ugye a Sony-nak van a share play nevű játék megosztós feature-je, hogy átveheted az irányítást távolról, akár olyan játékokban is amit te nem vásároltál meg, csak a barátod. Nioh első pályáján kelett átsegíteni... Na, az micsoda szenvedés volt. 1,5 órámba került az inkonzisztens irányítás miatt. Előtte a gépemen meg fél óra alatt végig toltam úgy, hogy a bosst elsőre vittem. Nálam biztos nem fogja kiváltani a hardverhez kötött gaminget... Legalábbis a következő konzol generációig biztos nem, aztán ki tudja hova fejlődik a technika.

"It is only with heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye."

(#29) wjbhbdux válasza saelin (#28) üzenetére


wjbhbdux
veterán

Hiába a jó net ha a PS Now sincs nálunk hivatalosan támogatva, úgyhogy külföldről streameled, az biztos nem ideális. Talán magyar szolgáltatásra a legesélyesebb ha a Telekom ide is elhozza a németeknél tesztelés alatt lévő hasonló Magenta Gaminget. Ha az országon belülről megy egy ilyen, akkor kaphatunk majd reális képet a használhatóságáról.

/s

(#30) laceszgamer válasza saelin (#28) üzenetére


laceszgamer
addikt

Hát ez az, hogy elsősorban itt a latency ami úgymond korlátozó, azzal meg alapvetően nem tudom mit tudnak kezdeni, annyira nem vagyok otthon a hálózati dolgokban, de kétlem hogy le lehetne olyan szintre tolni, hogy elérje vagy megközelítse a helyileg használt hardverét, már ami az irányítás, kép megjelenítése stb-ből összejön.
Mondjuk erről volt épp az oldalon még régen az Onlive terén egy teszt/cikk ott emlegették, hogy irányításnál egérnél stb mekkora latency ilyesmiket.

Dovahkiin, Dovahkiin naal ok zin los vahriin wah dein vokul mahfaeraak ahst vaal! Ahrk fin norok paal graan fod nust hon zindro zaan Dovahkiin, fah hin kogaan mu draal!

(#31) Cifu válasza laceszgamer (#30) üzenetére


Cifu
nagyúr

Annyit lehet kezdeni, hogy a szervert minél közelebb viszik a felhasználóhoz. Ezért van ideális helyzetben a Google, mert a világ minden részén vannak szerverközpontjai. Ha a latency 20ms szinten van, tök jó. De ehhez az kell, hogy megfelelő hálózat kell a felhasználó és a szerver között, meg ne legyen túl nagy a távolság. Ezért ideális a nagyvárosi környezet, mert ott viszonylag sok felhasználót tudnak kiszolgálni élhető latency-vel.

A tesztekben is leírták, hogy problémák leginkább ott vannak, ahol pl. Wifi hálózattal csatlakozik a kliens az internethez, mert hát a wifi korántsem olyan zseniális megoldás erre (ezért sem értem a tablet meg telefon stream dolgot, de ez már legyen a google baja). Ha gyors kábeles hálózattal csatlakozik az internetre, az jobb a körülményeket nézve.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#32) Carlos Padre válasza saelin (#28) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Ott van elkefélve a dolog, hogy univerzális megoldásként van találva, ami mindenre IS jó, és még a rákot is gyógyítja, pedig nem. Vannak játékok, amik könnyen adoptálhatók, vannak amik egyáltalán nem, és a jó infrastruktúra mindenképp elengedhetetlen hozzá. Nem is értem azokat, akik azt vizionálják, hogy ez majd a fejlődő országokban fog nagyot szakítani, Indiában, délamerikában, ahol az embereknek nincs pénze konzolra vagy gamer pcre.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#33) joysefke


joysefke
veterán
LOGOUT blog

"4K@60FPS" összehasonlítás

https://www.youtube.com/watch?v=uMq6GCFSG7I

Ilyen "4K@60FPS"-t szerintem még a GTX970-em is tud, bár ezekkel a játékokkal még nem játszottam. Néhol 720p low-nak néz ki. A tagnak 1Gbps (u/d) nete van számítógépen...

Ez is mutatja mennyire el vannak tévedve.

Ezek miatt sem tiszta nekem, hogy ők a hülyék, minket néznek hülyének vagy simán a marketingdiviziójuk hülyült meg.

A józanabbak előre tudták, hogy egy a videókártyából 4K@60FPS beállítások mellett kijövő maximum kb 18Gbps (gigabit per mp) képi információfolyamot ha betömörítenek 30Mbps-re (Stadia 4K) akkor ott pont az fog elveszni (és még több) amitől 4K a 4K.

Ilyen tömörítés mellett teljesen felesleges a túl magas felbontást és részletességet erőltetni, mert aránytalan erőforráspazarlás mellett szinte semmilyen pluszt nem hoz, a plusz -ha volt is- már nem jön át a kábelen...

Cifu: na ez az inkompetencia és pontosan ilyen dolgokról beszéltem. Szerverparkot tudnak építeni, hálózatot is valamennyire, de halvány lila ibolyájuk nincsen, hogy a játékosnak egyáltalán mire van szüksége. Az adatközponti infrastruktúra szükséges, de nem elégséges feltétel.

itt egy videó: ő sem érti, hogy miért venne valaki Stadiára játékot bármely konkurens platform helyett. Ez a fő probléma, a G jelenleg még nem tud semmilyen nyomós vásárlói érvet felmutatni a Stadia mellett.
https://www.youtube.com/watch?v=s_Ds8x7fSMY

[ Szerkesztve ]

(#34) ribizly válasza joysefke (#33) üzenetére


ribizly
veterán

Így tudnák botosítania fejlesztő és kiadó cégek a biztos bevételt és megölnék a warez-t. Ezért gondolom volna rá a túloldalna igénye. Viszont ez szerintem vállalhatatlan, úgyhogy részemről akkor megyek át a régi játékokra. Van bőven mit kijátszanom. :U

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#35) nkmedve válasza Cifu (#31) üzenetére


nkmedve
őstag

"Ha a latency 20ms szinten van, tök jó."

Ez szerintem fizikailag lehetetlenség, hacsak a szerver nem a szomszédos szobában van valami brutális hardverrel és kábeles kapcsolattal. 60 FPS esetén csak egy képkocka ideje 16.6ms és ez csak azután kerül kiszámolásra, hogy az input adatok odaértek a szerverhez, aztán még vissza kell jöjjön a nem kis mennyiségű hang és képi adat ami először tömörítve, majd kitömörítve lesz. Persze valamennyit le lehet faragni ebből, azzal, hogy gyorsítjuk a tömörítést, valamint a képkocka kiszámolását, de ez általában látható minőségromlással jár, vagy olyan hardverigénye lesz, hogy senkinek sem fogja megérni.

Szerintem reálisan inkább 100 - 200ms amire számíthatunk ideális esetben (nekem érzésre ilyesmi volt helyi hálózaton, Steam-en, 100 Mbps kábelen, 1440p, GPU gyorsított tömörítéssel), ami jó lesz bizonyos játékokhoz, de pörgősebb címeknél felejtős. Feltéve persze ha elég stabil a kapcsolat és nem lesznek időnként 500 - 1000+ ms lagok.

(#36) Cifu válasza nkmedve (#35) üzenetére


Cifu
nagyúr

A latency alatt a hálózati késleltetést értem. Én a budapesti szerverekhez 15-25ms-os latency-vel bírok...

A 200ms-os késleltetés a gomb lenyomásától a képernyőn megjelenő történésig már sok. Márpedig csak a kijelző késleltetése 20-50ms.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#37) gbors válasza Cifu (#36) üzenetére


gbors
nagyúr

Anno az anandtechen volt egy kísérlet az input lag hatására. Ha jól emlékszem, 110-120ms környékén már zavaró volt egy Fallout 3 / Skyrim típusú játéknál. Szóval sok hely nincs a hálózat által hozzáadott extra késleltetésnek.

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#38) gulb


gulb
senior tag

Ma este probalom! :) megjott a controller es a kod is..

Destiny 2.. meglatjuk mit tud.

(#39) gulb válasza gulb (#38) üzenetére


gulb
senior tag

Hat ertem en a latency meg mindent de gyerekek ez mukodik...jo nem 4k de megy..nagyon megy!

(#40) wjbhbdux válasza gulb (#39) üzenetére


wjbhbdux
veterán

te hol laksz?

/s

(#41) gulb válasza wjbhbdux (#40) üzenetére


gulb
senior tag

Egy faluban😙 East Midlands..UK

(#43) gulb válasza bulikavagyok (#42) üzenetére


gulb
senior tag

Jo a video. Nekem wifin van a CCultra es destiny eleg siman megy...persze kimerve lennie kell kulonbsegnek de erzesre es casual playing re teljesen rendben van. ( A jatekok megvetele es a platform tartossagarol nem beszelnek..) az tuti nem itt fogok 1000et elkolteni..

(#44) bulikavagyok válasza gulb (#43) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Jól hangzik.

(#45) ddekany


ddekany
veterán

Nyilván tudták, hogy most mennyire működik jól laboron kívül. Miért jó nekik egy ilyen premier? (Talán mert jobb úgy sem lesz?)

(#46) gbors válasza ddekany (#45) üzenetére


gbors
nagyúr

Jobb akkor lehet, ha az előfizető valamiféle garantált vonallal rendelkezik, ami természetesen jóval drágább, mint a standard lakossági. Van a Google-nek komoly érdekeltsége ISP-kben? :)

Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...

(#47) joysefke válasza gbors (#46) üzenetére


joysefke
veterán
LOGOUT blog

Van, a Google ISP-t is játszott néhány városban, néhány helyen nem jött be és volt nagy hátraarc: https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Fiber

(#48) gulb


gulb
senior tag

Nem tudom mit vartok ettol a cucctol de ma ugy osszesen 4+ orat toltam Destiny 2ot..es teljesen jo volt sott mar mar total xbox erzes volt. 2 3 esetben laggolt egyet de semmi veszes. Szerintem casual playing tokeletes megoldas..

(#49) ddekany válasza gulb (#48) üzenetére


ddekany
veterán

Amik voltak premier teszek, ott szinte mindíg sírás volt, hogy sokszor akadozik, lagol. Ha nálad ment, OK, feltéve, hogy hosszabb távon is menni fog. És ez a para az egészben, hogy ezt nem fogja az Internet szolgáltatód garantálni, hogy általában jól fog menni, mert ez egy extrém alkalmazás. És ha vki már befektetett erre, mondjuk vett már pár játékot, aztán pár hónap múlva vmi szolgáltatónál történt változás miatt elkezd akadozni, akkor úgy járás esete van. Mert ha még szolgáltatás jelleggel menne, azaz addig fizetsz, amíg használod, de így...

[ Szerkesztve ]

(#50) gulb válasza ddekany (#49) üzenetére


gulb
senior tag

Nezd millio egy okot tudok mondani ami ellene szol..es csak nagyon keves + ami mellette. Ez is egy fun opcio arra,hogy tudj jatszani. Jovoheten hotelba is letesztelem;) azert egy kontrollel meg chromecast csak egyszerubb magaddal cuccolni.

Laggolas - mar tobb ora Destiny 2 volt es teljesen oke..ha nem netezik valaki mas is😄
Xbox cloud ot is tudom tesztelni hat az is total hasonloan viselkedik akkor laggol ha mas is netezik..

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.