Hirdetés

2024. május 10., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#14) nkmedve


nkmedve
őstag

Ahogy mások is írták, nem meglepő a dolog. Két saját gép között (egyik kábeles neten, másik WiFi-n) Steam-en keresztül stream-elve egyik városból a másikba (tehát elméletben viszonylag kis késleltetéssel) is nekem nagyon lerontotta a játékélményt, arról nem beszélve, hogy a net minden apró instabilitására szétesett az egész kép és olyan akadások voltak, amivel aknakeresőn kívül egyebet nem tudnék játszani soha.

Bármilyen sok szervere is legyen a Google-nek, stratégiailag szétszórva, nem tudom elképzelni, hogy a késleltetés problémáját meg fogják tudni oldani (főleg nem ilyen brute force megoldásokkal mint a "negative latency" ami még tovább emeli a sávszéll- és számításigényt).

Ez a rész meg vicces:
PC World – “Bepillantás a jövőbe, amelyet majd más cégek fognak tökéletesíteni.”

Nem a Google kellett volna legyen az a cég amelyik tökéletesíti ezt és végre áttörést hoz? Egyáltalán nincs itt szó új dologról, az OnLive, talán 2009-ben mutatkozott be (ha jól emlékszem arról is voltak pozitív vélemények az elején), azóta pedig volt számtalan ilyen próbálkozás.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.