Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz deja vu #43 üzenetére

    Azt mondtam, hogy a Vega olyan képességeket hoz be, amelyeket az NV majd a Voltánál hoz. Most alapvetően belefordulunk egy új GPU-s érába. 1999-ben bejött a hardveres T&L, aztán jöttek a programozható shaderek 2001-ben, majd 2006-ban a unified shader. Azóta nagy dobás nem volt, mert alapvetően csak a unified shader koncepció fejlődik tovább, ami jó, mert tényleg fejlődik, de radikális újítás nincs. Viszont most jön a GPMP, ami a következő nagy GPU-s éra lesz. Ennek az első támogatója a Vega, majd jönnek a többiek is sorban. A GPMP alapvetően lehetővé teszi, hogy több száz GB-os szintű kódolatlan textúrát etess a GPU-val anélkül, hogy kelljen száz GB-os szinten mérhető memória a gépbe. De ha ízléstelen akarok lenni, akkor azt írnám, hogy becsatlakoztatjuk a lapozásba a GPU-t, és ezt eladjuk spanyol viaszként. :D Mert ugye a CPU-knál ezt már feltaláltuk jó ideje, de várható volt, hogy ki lesz terjesztve a GPU-ra.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés