- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: Netflix? Ugyan, VW előfizetés!
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- LordAthis: AI (és másra is használt) Cluster építése - Második Cikk
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt mondtam, hogy a Vega olyan képességeket hoz be, amelyeket az NV majd a Voltánál hoz. Most alapvetően belefordulunk egy új GPU-s érába. 1999-ben bejött a hardveres T&L, aztán jöttek a programozható shaderek 2001-ben, majd 2006-ban a unified shader. Azóta nagy dobás nem volt, mert alapvetően csak a unified shader koncepció fejlődik tovább, ami jó, mert tényleg fejlődik, de radikális újítás nincs. Viszont most jön a GPMP, ami a következő nagy GPU-s éra lesz. Ennek az első támogatója a Vega, majd jönnek a többiek is sorban. A GPMP alapvetően lehetővé teszi, hogy több száz GB-os szintű kódolatlan textúrát etess a GPU-val anélkül, hogy kelljen száz GB-os szinten mérhető memória a gépbe. De ha ízléstelen akarok lenni, akkor azt írnám, hogy becsatlakoztatjuk a lapozásba a GPU-t, és ezt eladjuk spanyol viaszként.
Mert ugye a CPU-knál ezt már feltaláltuk jó ideje, de várható volt, hogy ki lesz terjesztve a GPU-ra.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Felturbóznád a gèped? Ezt Neked ajánljuk!
- Apple iPhone 11 Pro 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-6G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- 136 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4080
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest