Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • jack38

    csendes tag

    Sziasztok!

    Gondoltam megosztom én is a tapasztalataimat a gariztatással kapcsolatban.

    Sok telefont rendeltem már Kínából magamnak, ismerősöknek, de hálistennek eddig csak 2nek volt olyan problémája, amit nem tudtam orvosolni.

    Az egyik a geekbuyingtól rendelt jiake i9500w volt, aminek kb. 3 hónap használat után elkezdett érzéketlen lenni az érintőképernyője. Ami azt jelentette, hogy néha bizonyos pontokon érzékelt vmi, de a legtöbb helyen nem. Megpróbáltam új firmwarét felrakni rá, de nem oldotta meg a problémát. Találtam is róla egy youtube videót, ahol a srác írta, hogy visszaküldte és cserélték a teló. Erre írtam is rögtön a geekbuyingosoknak a youtube linkkel, hogy ez a probléma. Erre ők küldtek egy firmware linket, hogy ezt tegyem fel rá 4-5x egymás után, és tuti jó lesz. Meg a szokásos dolog, csináljak factory resetet, stb. Persze, nem javult meg, így nagy nehezen belementek, hogy oké, akkor küldjem vissza.

    Easy…rider leírása alapján (amit nagyon köszi :R ) beleraktam 2 bélelt borítékba a kinyomtatott teljes emailozásunkkal együtt, jól leragasztottam mindenhol és ajánlott levélként elsőbbségivel feladtam 2090 Ft-ért a megadott címre május 17-én (CN22 nélkül).
    A teló 05.21-én érkezett meg Kínába, és 06.02-án vették át, majd írtak egy emailt, hogy elküldték a szervizbe. Én meg vártam és kb. 2 hetente írtam nekik, hogy van-e már vmi hír a telóról. Ők mindig nyugtattak, hogy sürgetik a szervizt, és nem sokára készen lesz.
    Aztán 07.23-án egyszer csak kapok egy emailt, hogy postázták a megjavított telefont (Singaposttal), ami 08.04-én érkezett meg Magyarországra. Kezdtem aggódni, hogy tuti elkezdek majd vacakolni a vámon, mire tegnap (08.06-án) csönget a postás, hogy csomagot hozott kínából…
    Kicsit sokáig tartott, de most működik tökéletesen. Viszont az nem tudom megállapítani, hogy ugyanazt a telót küldték-e vissza, vagy cserélték a kijelzőt, vagy a teljes telót.

    A másik egy Thl t100s a minidealtől, aminek pár hónap után tönkre ment a gsm antennája, vagyis egyik sim-en sem fogott jelet. Itt is próbálkoztam többféle firmware-el, simkártyákkal, de semmi. Írtam a minidealnek, hogy mi van, amire ők egyből azt írták, hogy itt a cím küldjem vissza, ha akarom, és megcsinálják.
    Hasonló módon, mint az előzőt 06.18-án adtam fel, csak itt már CN22-vel, mivel a postás néni figyelmeztetett (persze, csak lefotózni felejtettem el… :(( ). Ezt 07.08-án vették át Kínában, és 08.01-én már jött is az email, hogy megcsinálták a telót és küldik vissza (ezt is singával). Ez még nem érkezett meg, a trackerchecker szerint 08.03-án küldték el a célországba.
    Remélem, ezzel sem fognak szívózni a vámon…

    Szóval, az én eddigi gariztatási tapasztalataim pozitívak, persze, tudom, mindig vannak negatív tapasztalatok is, de szerintem, ha vki megbízható oldalról rendel, az eladó elég kommunikatív, és nem user error a teló baja, akkor kicsi az esélye a problémának.

Új hozzászólás Aktív témák