Új hozzászólás Aktív témák

  • Samus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Ed3r_X_ #6 üzenetére

    Úgy kezdődik, hogy hosszabb állás után induláskor egy nagy kék füstpamacsot dob. Később ez nagyobb lesz, illetve komolyabb gyorsítás után hirtelen lelépve a gázról (sebességben hagyva) is dob egyet. Még később elkezdi láthatóan enni az olajat. Enyémben 230k van, kb. 4000km alatt eszik meg egy liter olajat. A füstpamacs mértéke függ attól, hogy áll meg a motor. Ha a szelepek zárva maradnak, akkor sokkal kisebb, de folyamatosabb a füst, ha több szelep is nyitva marad, akkor intenzív, de rövidebb a pamacs.

    Amíg volt RSK fórum, az ember sok infót össze tudott szedni, de amióta megszünt... Csak a Facebookos Suzuki szakik csoportban maradt pár ember belőle.

    Lényeg, hogy a tapasztalatok alapján 120-150k km után szokott először jelentkezni. Csere után megint ennyit elmegy gond nélkül. Ha tovább hagyod igy, először az EGR szelep fog elkoszolódni (nem zár rendesen a koromlerakódás miatt), később a katalizátor is elkezd rakoncátlankodni. Az elégett olaj sajnos elég sok kormot csinál.

    [ Szerkesztve ]

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

Új hozzászólás Aktív témák