Gyönyörű egy autó, és ahogy látom megy is elég rendesen, bár én elogult vagyok, mert a szűk családban lassan már csak Toyota lesz.
Fotóim: http://flickr.com/skublics_gergely
Gyönyörű egy autó, és ahogy látom megy is elég rendesen, bár én elogult vagyok, mert a szűk családban lassan már csak Toyota lesz.
Fotóim: http://flickr.com/skublics_gergely
Jó kis kocsi lehet. Ez is egy olyan, amiben valószinűleg sose fogok ülni .
De amúgy mindig is tetszettek a lexus-ok.
- http://pazsitz.hu -
Nem is tudtam, hogy te olvasol logoutot
Az autóhoz:
jó kis autó, de sajnos a "kis" szó itt többszörösen érvényesül...
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
írd oda, hogy ez lexus, és ezt szereted a toyotákat egyébként én sem szeretem, borzasztóan unalmas autók, a lexus ls600h L viszont bejön
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Es milyen kezben van a Lexus? Na latod, ennyi, koszonom.
(#7) venember83
Hogy on is legyek: M3 ellenfel kell legyen, szerintem van eselye, ha olcsobb lesz joval es tesznek bele gyonyoruen duruzsolo motort s nem halkitjak el s teszik sterille a motorhangot, illetve nem art ha bitang jo futomuvet kap, de szvsz szebb mint az M3as. De en nem vennem meg igy se.
+1 feltetel: DSC/ESP ne olje meg a vezetest idejekoran s teljesen kikapcsolhato legyen, meg ugye nem art 1 jo kezi valto is, de asszem ebben csak automata lesz.
Ja, persze, legyen kikapcsolható minden biztonsági elektronika...
Cserébe ne lehessen forgalomba helyezni. A sok hülye önkéntes szervdonor menjen csak szépen a versenypályákra csapatni, ne a közutakon játssza a faszagyereket kikapcsolt ESP-vel. Nem dísznek van benne, hanem hogy életet mentsen (másokét is...), esetleg akkor is ha a vezető többnek gondolta a saját tudását a valóságosnál...
Hat, ez benne van, de mondjuk szerintem 10 eves 200 lovas otos bmw-vel is nagyot lehet utni, mit szolsz? Ugy kb masfel tonna lehet, 200at siman viszi, se gyalogos vedelem se semmi, csak tomor kemeny 1mm-vastag acel es vas. Sot, kedvenc emlitett autommal, a 65 loeros dci Logannal is, az is megy siman 140et, amivel mar sok emberi elet kiolthato. Nem a kocsikat kell limitalni, hanem az embereket nevelni.
Ha a vezeto tobbnek is gondolja magat, akkor ESP-vel is ugyanugy atmegy pl jobbos kanyarban a szembesavba, akkor meg? Csak nem megprodulve, hanem szembol kapja az IFA-t.
Hat, ez benne van, de mondjuk szerintem 10 eves 200 lovas otos bmw-vel is nagyot lehet utni, mit szolsz?
eppen ez indokolja, hogy tegyenek valamit ellene, adott esetben a menetstabilizator javithat a baleset elkerulesenek eselyen.
Csak nem megprodulve, hanem szembol kapja az IFA-t.
azonban ha nincs ott ifa, akkor egyszeruen tovabbmegy, amit esp nelkul, tehat kipordulve sokkal kisebb esellyel tehetne meg.
(#6) venember83
ha csak ez a gond, vedd ugy. hogy a bmw-e a ceg
úgy tervezték, hogy kibirjon egy atomtámadást is. De nekünk komolyabb fegyvereink vannak, mint pl Béla bá, a földmunkagépkezelő
Nyilván ESP nélküli autóban is meg lehet halni, de akkor ennyi erővel a biztonsági övet is kihagyhatod mert az meg kényelmetlen, így zavar a tökéletes vezetési élmény elérésében... És inkább kapja telibe a nagyeszű streetracer a szembejövő sávban az IFA-t mint 5 méterrel arrébb a buszmegállóban a gyalogosokat.
Buszmegallot is irhattam volna IFA helyett, nem erted mit akarok mondani... Az emberen van a hangsuly, nem az auton. Ezt kene felfogni mindenkinek s az embert ugy nevelni, hogy ne legyen problema. Csak ezt nyilvan nehezebb. Vagy menjuk at a miert vezet mindenki mint dragonfx topikba vagy fejezzuk be. De itt nem offoljunk, szerintem.
tkazmer: de nem foghatom ugy fel, mert az hazugsag. Meg ranezek a tobbi Lexusra es mar asitok is...
Hat reagalo hsz-ek alapjan nem sok embert hozott lazba Vagy csak mindenki ugymond lexusosan [szepen, csendben, nyugodtan] orul?
bejegyzés Lexus IS-F - mozgás közben!!!