Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz Jack@l #83 üzenetére

    Akkor viszont szarul fogalmaztál.
    Az offline a realtime ellentettje jelen esetben.

    Realtime: Amit úgy renderelsz, hogy mozgásban elkészül a kép csúszás, várakozás nélkül. Vagyis olyan render ami tud mondjuk 25-30fps sebességgel képeket előállítani.
    Offline: Ami nem tud: előbb kiszámolod, utána nézhető. Pl egy 10 órát futó render, amivel készítesz egy 15 perces valamit. Ez nyilván nem lehet realtime, mert előbb ki kell számoltatni, hogy láthasd.

    A render módja meg tök irreleváns. Lehet raszteres render is mindkettő, de lehet raytracing is akármelyik.

    Ebből következik, hogy a "draw call" is független a render típusától. Rajzolási parancs. Ez is egy általános fogalom ilyen formában.
    Egy offline elindított renderben nem kell rajzolni? De. Kirajzolsz 10 ojjektumot, X idő. Ha kirajzolsz 100-at az mennyi?

    PC-s DX rendernél pedig egy sajátosság, hogy a rajzolási parancsnak a rajzoláson kívül magas teljesítményigénye van. Ha technikailag ugyanazt csinálod ott is lehet overhead.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés