Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) fagy53


fagy53
nagyúr

Üdv!
Köszönet a cikkért, bár nekem nincs szerencsére ez a típusú kormány és nem is lesz, de dicséretes, hogy gondoltál a közléssel másokra, a hozzád hasonló cipőben járó sorstársakra... :R
Nagy gond, hogy nem sikerült elhárítani a hibát, de bízzunk benne, hogy sikerülni fog, én a komplett cserében bízom. :K

(#2) goyo206 válasza fagy53 (#1) üzenetére


goyo206
aktív tag

Én is szorítok a cseréért, végre fölvehetné már a Fanatec ebben is a kesztyűt a Logitech-el... ;) :K
Köszönjük szépen a tájékoztatót, nem valószínű, h. ezek után választanám ezt a kormányt ennyi pénzért... :W

Megbízhatóságom: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=goyo206

(#3) bercsi


bercsi
aktív tag

Szia!

Nem nagyon akarok beleugatni, de a kormány elején lévő csavarok azok imbusz csavarok.
A torx csavarok így néznek ki.

Hasonlóak, de mégsem ugyan azok. Főleg a kisméretűek.
Csak onnan tudom, hogy nap mint nap találkozok ilyenekkel :)
Písz!!!!

(#4) arty válasza bercsi (#3) üzenetére


arty
veterán

javítottam, hálás köszönet!!!

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#5) Lord Patrick


Lord Patrick
újonc

Sziasztok.

Én is hasonló képpen jártam, azzal a különbséggel, hogy nekem még egy régebbi tipus / Porsche 911 turbo / van.
1,5 éve mutatott nekem kalibrálási problémát a fent emlitett 888 -as hibakóddal.
Már majdnem kidobtam, mondván, hogy elromlott, de nem volt szivem, mert annyira szép a dizájn :D

Ma reggel irtam a Fanatec supportnak, és beszámoltam a történtekről.
1 órán belül megjött a válasz, hogy minden gond nélkül postázzák részemre az optikai szenzort, amit itt és már angol fórumokon is láttam.
De mielőtt elküldik, tegyek egy próbát azzal, hogy megtisztitom az érzékelőt, mert nem minden esetben szükséges a szenzor cseréje.

Kormány szét, burkolatot le, száraz papirzsepi a kézben, és neki álltam tisztitani az amúgy is számomra szinte pormentes alkatrészt.
Ez kb 2 percet vett igénybe, az összes többi alkatrész szemrevételezésével együtt.

Burkolat vissza kormány fel.

Kábelek a helyükön, kormány az asztalon.
Kalibrálás kezdődik, eddig minden ok.
Várok 10 mp-et, semmi, 1 percet, semmi, ezután már kezdtem bizakodó lenni, hogy esetleg mégsem kell visszairnom a supportra, hogy küldhetik a csomagot, ami mellesleg 15 Euró + postaköltség.

És láss csodát, mintha ma bontottam volna ki a dobozból. A termék hibátlan.

Örömömben egy kávé elfogyasztását követően, elkezdtem róni a köröket egyik kedvencemmel az F1 2012 -vel, Szeretett vezérlőm azóta is gond nélkül, kitartóan üzemel.

Természetesen irtam a supportra egy köszönő levelet a gyors reagálás, és a segitőkészségük miatt.

Az egészből csak akartam kihozni, hogy a Fanatec support-ja tényleg gyors és segitő kész, de ami a legjobban meglepett, hogy bár nekik pénzük lett volna belőle, ha eladják a szükséges alkatrészt, de nem beszéltek rá a vásárlásra. Én ritkán találkozok ilyen terméktámogatással.

Remélem van akinek tudtam ezzel segiteni. :))

[ Szerkesztve ]

(#6) arty válasza Lord Patrick (#5) üzenetére


arty
veterán

ha esetleg később mégis "elromlana" az az érzékelő, írd meg ide mindenképpen! (ha még emlékszel)

és köszi a +tapasztalatot, legközelebb auto "tisztítom", mielőtt supportot értesítem.

"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."

(#7) Lord Patrick válasza arty (#6) üzenetére


Lord Patrick
újonc

Rendben, mindenképp. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.