Hirdetés

2024. június 2., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Off-topic LOGOUT  »  [Re:] A motorosok gyilkosok? Ne hidd el! (téma lezárva)

Hozzászólások

(#112) #06658560 válasza Tüzi (#107) üzenetére


#06658560
törölt tag

Jól tudod, előbb tolja, aztán borítja. De valószínű semmivel nincs annyival magasabban a súlypontja a motornak, mint ami ezt indokolttá tette volna. Egyébként midnen borulásnál tolja is arréb a gépet az erő, így a tényleges utat megmondani rettentő nehéz.

De ez a suzuki is már önhordó karosszériás, nem alvázas, azaz a B oszlop, a tető, minden a váz teherviselő eleme. Szerintem azért nem ötven volt a bcsapódási sebesség.

a kérdésem pusztán annyi lenne, hogy ha van 20 méter féknyomunk, meg x km/h sebességgel bekövetkező ütközésünk, akkor vajon mennyi votl a kiinduló? Nagoyn nem midnegy az észleléskori távolság meghatározásához.

nem vagoyk gyakorló motoros, így nem tudom a választ, dem iylen gyakran használják a motorosok intenzív fékezéskor a hátsó féket? AMelyiknek gyakorlatilag nincs hatása, az átterhelődések miatt? Ahogy profik is a hátsó féket csak a füvön történő stabilizálásra használják, s utcai gépeken is csak egy-két BMW és Honda túragépen létezik kétkörös fékrendszer, midnen más járműnél a vezetőnek kell külön kezelnie a hátsó féket is.

Útvonal

Fórumok  »  Off-topic LOGOUT  »  [Re:] A motorosok gyilkosok? Ne hidd el! (téma lezárva)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.