Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Rap, Hip-hop 90'
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sh4d0w: Skywalker: Revealed
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: A végtelenbe...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#32839680
#66
üzenetére
A full bindless hiánya csak azt jelenti, hogy a Maxwell valamivel több processzoridőt von el az alkalmazástól, mert a bekötés nem a multiprocesszorba, hanem a mintavételezőbe történik. A stateless hiánya azt jelenti, hogy compute és grafikai feladat nem futhat egymás mellett, de a DXKG megköveteli a resource barrier támogatását, így NV GMU-kkal eleve nem futna párhuzamosan két feladat. Async copy a két DMA miatt van.
Az, hogy mit tiltanak le az NV-től is függ. Az AotS esetében is kaptak alternatív utat a Maxwellnek. Például a TressFX 3.0 esetében sem lesz jó a mutex zárolás, így megkérhetik a fejlesztőket, hogy legyen egy PPLL mód is, vagy szimplán ne lehessen bekapcsolni a TressFX-et GeForce-on, ahogy a Lichdom esetében kérték.
Async compute egyébként lehetséges a CUDA alól (Hyper-Q).
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest

