Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz Alien! #27709 üzenetére

    Nézd korábban volt egy 40"-os Samsung TV-m. Elkezdett befelhősödni a kijelzője. Felhívtam a Samsungot, kiküldték a szomszéd megyéből a szerelőjüket. Megnézte, azt mondta, hogy mivel még használható itt hagyja és megrendeli a kijelzőt és ha megjött akkor majd újra jelentkezik. De felajánlott egy csere készüléket is a zavartalan TV-zéshez és akkor el is vitte volna. Mondtam maradjon a TV, kivárom. Megjött az új kijelző felhívott a szerelő, másnap eljött és a helyszínen kicserélte, beüzemelte.
    Egy éven belül megint elkezdett befelhősödni a kijelző. Felhívtam a Samsungot, kiküldték a szerelőt, de már volt Pécsen is, tehát helybeli volt. Kijött, megnézte, elkezdte összepakolni. Kérdem mit csinál? Azt mondja elviszi és ha megjött a panel akkor majd visszahozza. Kérdem ez kb. mennyi idő. Azt mondta min. egy hónap. Mondom akkor hagyja itt és ha megjött az új akkor eljön és helyben kicseréli, ahogy a korábbi szerelő, egyébként is egy ekkora készüléknél ez már elvárható, hogy ne kelljen rohangászni vele. Vagy adjon egy cserekészüléket és viheti. Cserekészüléke nem volt. Leállt vitatkozni, hogy azt úgy nem lehet, meg hát mennyivel több a kiszállási díj is, amit egyébként elszámolhatott a Samsung felé, mivel még mindig garanciás volt a TV. Mondtam neki, hogy TV marad, felhívtam helyben a Samsungot és elmondtam mi a helyzet. Felhívták a szerelőt, letette, majd közölte, hogy ha megjött a panel, hozza és kicseréli. Nos minkét esetben én voltam az ügyfél és volt két merőben más hozzáállású szervizes.
    Mindig hozzáállás kérdése.

Új hozzászólás Aktív témák