Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adalbert1

    veterán

    válasz Tikakukac #93051 üzenetére

    Tényleg, csak a sok H astra fórum bújás után mindig egyből az ugrik be a Z14XEP-re.

    A fenntartásban egyetértek, szerintem kb. az F Astra lehetett az, amit még olcsón fenn lehetett tartani, én a saját családi F-ünket sokkal jobban szerettem, mint most a H-t (ennek ellenére ma már csak muszájból ülnék egy 5 generációval ezelőtti autóba).

    A gyakori hibákkal is egyet tudok érteni, sokszor nem az zavar, hogy ki kell fizetnem 20-30-40k-t, hanem hogy megint lehet szervizlátogatást szervezni, azon agyalni, hogy ne valami kontárhoz kerüljön az autó (lásd a 10W40-es story-kat itt a fórumban is), meg hogy 1-2 napig akkor megint nem lesz autóm.

    Csikós Zsolt tesztje az új K Astra motorokról: azzal egyetértek, hogy ez a szabályozás nem feltétlen jó, és még így is kihozták amit ki lehet a helyzetből az Opelnál.
    Viszont az utolsó mondat eléggé kiveri a biztosítékot, miért ne mondhatnám erről, hogy szerintem sz.r, és nekem nem kell? Különösen vicces ez egy olyan személy szájából, aki 10-20-30+ éves autókat hajt, tehát rá semmi hatással nincs ez a szabályozás, max. teszteken ül ilyen autókban.
    Ami meg külön aggaszt, hogy vajon ezek a motorok mennyire lesznek tartósak, mennyi fog belőlük futni 10-15 év múlva? Ha csak az Astra kapja meg őket, mennyire lesz vajon hozzáértő szerelő?
    Ha most új autót vennék, akkor szerintem kerülném az Astrát, bár a Focusokban is már csak 3 hengeres motorok futnak, szóval nem tudom, hogy ebben a kategóriában mi lenne a jó választás (igazából egy elektromos autó lenne jó, csak amíg kb. 2-szer annyiba kerül, mint egy hasonló benzines, és egy ház sem ártana mellé, ahol tudom tölteni, addig nem igazán alternatíva), amit nyugodt szívvel megvennék, és meg is merném tartani 10 éves koráig.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés