Sajnos két irányban beszélsz meggondolás nélkül...
A vasútnál elfogynak az emberek lassan, nincs aki váltót takarítson, amikor kezdtem 83-ban 132 ezer vasutas volt, most a töredéke, az irodai létszám ebből arányosan sokkal kevesebbet csökkent, ellenben ők nem takarítanak ilyenkor váltót, anno a Kádár -rendszerben erre is volt példa....
A másik irány, a Volán-társaságok hol takarítanak maguknak utat?
Húsz kilométerre mentem haza szombat este, akkora volt a hó, mivel egyáltalán senki nem takarította, a sok nyári gumissal meg tele volt a sor...., negyven percembe telt, ebből lámpánál/kereszteződésben, max összesen öt percet ha álltam.
A vasútnál talán utoljára a Horthy-rendszerben voltak közalkalmazottak, esetleg az ötvenes években, de az is gyanús nagyon régen nincs ilyen...
Egyébként, most éppen azt kaptad, amit a vasútasoknak kívántál, nem tetszik a vasúton utazni? Húzz el a rákba. Csak, hogy Téged idézzelek. Miért nem mentél kocsival, miért nem mentél Volánnal ?
Most zártak be egy csomó vasútvonalat, majd az ott lakó diákok megnézhetik, hogy január elején, hogy utaznak vissza a szünet után, mert a Volánoknak az általam nézett helyeken nem túl sok pótló járata van....
A Volán társaságokról csak annyit, hogy ők is nagyon sok pénzt kapnak, csak más utakon, felénk egy 65 év alatti nyugdíjas nem évente 8-10 90%-os jegyet vesz, hanem akár több százat, mert egyáltalán nem írnak a szelvényre a sofőrök, az államtól viszont az eladott 90%-os jegyek után kapják a visszatérítést....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...