Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- 5¼ floppy meghajtó izzítás 30 év pihi után
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Trump vagy Harris
- A KOReader ebook olvasó program
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szárítógép szösszenet (hogy Te ne járj pórul)
- Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Astra kalandok @Első rész
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Sziasztok!
Talán ez a legrelevánsabb topik.
Problémám, hogy 24-26-án mennék Belgrádba 2 éjszakára. Booking.com-on még januárban foglaltam is egy egész jónak tűnő szállást. A pontos cím nem volt megadva, ezért próbáltam elérni a szállásadót emiatt. Írásban nem válaszolt, de februárban és márciusban telefonon elértem, ahol nagyjából annyit mondott, hogy majd májusban visszatérünk rá.Már akkor gyanús volt, ezért áprilisban jeleztem is a booking.com-nak írásban, hogy valami nem stimmel. Jött a basic low-level SSC-s indiai válasz, hogy megpróbálták ők is elérni a szállásadót, nem sikerült, de legyek türelemmel, az oldalukon "confirmed" állapotú a foglalásom.
Természetesen azót sem változott semmi, azazhogy jobbjára nem, de azóta már nem foglalható a szállás az oldalon valamint már a szállásadó telefonja sem csörög ki. Egyértelmű, hogy nem létezik ez a szállás. A booking-os üfsz. ennek ellenére a sablon semmitmondó válaszait küldte eddig, hogy megpróbálják elérni, de egyelőre nekik sem sikerült.
Elvesztettem a türelmemet és elég durva választ írtam nekik, miszerint ez az ő felelősségük, hogy úgy tűnik meghiúsul miattuk az utam úgyhogy azonnali kompenzációt követelek. Eddig viszont úgy tűnik, hogy a félfogyatékos indiai ssc-sek a problémát sem értik.
Költői kérdés, hogy mi lett volna, ha csak aznap derül ki, hogy nincs szállás? Még egy telefonszám sincs a booking oldalán, amit fel lehetne hívni. Két éve a szallas.hu-val jártunk úgy Prágában, hogy az ottani szállásadó elfelejtette a beérkező foglalást, de a szallas.hu-t a helyszínen felhívva, segíettek azonnal új szállást találni és utólag rendezté ka többletköltségeket. A booking-nál úgy tűnik erre esély sem lett volna.
De külön felháborító, hogy most is úgy tesznek, mint ha minden rendben lenne és semmiféle megoldási javaslattal nem akarnak élni vagy úgy alap segítséget nyújtani.
Valakinek esetleg van tippje, hogy mit tehetek azon felül, hogy egyre erőszakosabban követelem tőlük kompenzációt?
A D.A.S.-nál biztosított vagyok, arra gondoltam, hogy nekik még írok, de hátha van egy megoldást szülő verziója is a dolognak.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest