Szia!
Így kezdődött November 15-én:
"Kérem jutassa el a kártyát a címünkre, bevizsgáljuk ès amennyiben valóban szüksèges, tovàbbítjuk azt a Zotac felè garanciàlis javítás cèljából."
19-én bevittem.
December 12-én kaptam először újból választ (addig sem írásban sem telefonon nem reagáltak):
"Tegnapra ígértek választ nekünk is, de egyenlőre még nem sikerült megérkeznie. Folyamatosan érdeklődöm.
Amint érdemben tudok újat mondani, azonnal jelentkezem.
Elnézését kérem előre is!"
Majd az Ünnepekre hivatkozva először Január 2-án válaszoltak:
Elnézést hogy nem kerestem eddig, végre valahára igen kaptunk választ.
A kártya vételára kerül jóváírásra.
Mi is jóvàírjuk vagy esetleg vàlaszt egy értékben/tudásban hasonló kártyát?
Ezek közül bármelyiket választhatja, mindegyik típus elérhető szinte azonnal.
90YV0DP0-M0NM00
90YV0DJ2-M0NM00
90YV0DP2-M0NM00
90YV0DJ0-M0NM00
90YV0DP1-M0NM00
90YV0CL4-M0NM00
90YV0DH1-M0NM00
90YV0DH2-M0NM00
90YV0DH0-M0NM00"
(Itt csendben jegyzem meg hogy a felkínált kártyák minimum 60 ezer Forinttal olcsóbbak voltak)
Megegyeztünk hogy a jóváírást kérném. Erre kaptam írásban még 2-án:
"Eddig mindig a visszajelzést követően maximum 5-7 munkanap alatt megérkezett a jóváírás, így igen van rá esély hogy ezt a jövő héten tudjuk rendezni."
Január 18-ig minden szinten csend (telefonon folyamatosan kinyomnak).
Majd kaptam ezt a választ szombaton (Január 18):
"Elnèzést hogy csak most vàlaszolok.
Hètfőn vàrható az utalás. Aznap meg is fog érkezni a bankszámlára az összeg. "
De nem jött semmi. Én kértem hogy az átutalásról visszaigazolást küldjenek de semmi.
Majd a héten ismét felvették a telefont és 30-án ezt a levelet kaptam:
"Technikai okok miatt csak holnapi értéknapra tudtuk a megbízást megadni."
31-én bementem a bankba és vittem a tranzakcióról szóló visszaigazolást és érdeklődtem, hogy miért nem jött meg a pénz. A bankba azt mondták, hogy hívjam fel a céget mert ha tényleg történt volna utalás akkor reggel 8-kor már megkaptam volna. De ha aznap adják fel legkésőbb délig. Az ügyintéző szerint törölték a megbízást.
Azonnal felhívtam a céget és mondták, hogy sajnos aznapra sokadik voltam a tranzakcióknál és mire a megbízás sorra került volna addigra a cégnek azon a számláján már nem volt fedezet. Így gyorsan átutalja a pénzt. Szinte rögtön megkaptam az érték 1/6-át. Kérdésemre hogy miért csak annyit arra az volt a válasz, hogy a fennmaradó összeget egy másik számláról küldik. A bizonylatott arról a tranzakcióról 30 perc után küldték nagy nehezen. Elvileg hétfőn érkezik meg. Már jogtanácsossal felvettem a kapcsolatot (Ő azt javasolja, hogy próbáljam meg először békés úton kikuncsorogni a pénzt, mert ha egyből nekik megyek akkor lehet hogy hosszú huzavona után lesz belőle csak valami, és eddig is nem kis idő telt el). Viszont ha hétfőn sem lesz belőle semmi akkor az előkészített dokumentummokkal megcélzom első lépésben a fogyasztóvédelmet.
Itt a lapcsaládnál is megtalálható az említett cég. Itt meg a hivatalos oldal.
[ Szerkesztve ]
"Aki tud és tudja, hogy tud, az veszélyes, attól óvakodjatok! Aki nem tud és tudja, hogy nem tud, az okos azt tanítsátok! Aki tud és nem tudja, hogy tud, az bölcs, attól tanuljatok! Aki nem tud és nem tudja, hogy nem tud, azt hagyjátok békén..."