nVidia GeForce GTX 970 / 980 (GM204)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Victor91
tag
Unity is hasonlóan jól megy, arról is töltök fel. Néhol már-már CPU limit van húzni kellene az órajelet. Ha van rá érdeklődés csinálhatok összehasonlítást, hogy CPU 4.4-4.6Ghz körül a VGA-k meg 1450/7800 körül.
Van pár negatív észrevételem is, az SLI-vel kapcsolatosan. Ami gond, hogy az első kártya 1.125v-n megy a második meg 1.212v-n ez látható a videón is. Ez egy elég nagy probléma, tud stabilitási gondokat okozni ha az első kártya nagyon alacsony ASIC-os és nem tud olyan kevés feszültséggel menni. Nvidia nemigazán akar kezdeni a dologgal semmit, vagy csak én nem találtam semmit, javítson ki valaki ha nem jól tudom
Moddolt biossal orvosolható, pár hete meg is volt csinálva nekem, csak jött az új bios ami a venti hibákat javítja, de azóta nem másoltam le a régi beállításaim. A másik, hogy alacsonyabb órajelen mennek mint külön-külön, de ez bios módosítással szintén javítható hiba.
[ Szerkesztve ]
A biztonsági öv nem akadályoz annyira a mozgásban mint a tolószék...
TTomax
nagyúr
This is a beta driver that addresses the following issues:
-GeForce GTX 980 displays texture shimmering when Texture Filtering Quality set to High Quality.
-GPU outputs fuzzy lines over DisplayPort after a period of time following driver updates.
-System hang up and black screen after power on with some monitors (DP1.2 & 4K/60Hz) + GTX980
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
daveoff
veterán
Október végén vettem a 980-at, még nincs egy hónapos, és ez a negyedik, vagy ötödik driver, amit azóta kaptam hozzá. Ez azért nagyon szokatlan az AMD után, de kezdem megszokni...
Köszi a linket, már fel is telepítettem!
[ Szerkesztve ]
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
Mate
nagyúr
Pont akkor vetted meg, amikor jönnek az nvidia játékai. Azért nem szokott ennyi lenni
TTomax
nagyúr
Ez volt az egyik ok amiért megvettem a 980at,tudtam hogy most már erre gyúrnak nem a 780Ti-re...ami egyébként még most is egy nagyon jó kártya,csak már nincs fókuszban...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
daveoff
veterán
Azért a 4gb vram sem egy utolsó szempont, gondolom ez is számított a váltásnál.
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
TTomax
nagyúr
Igen főleg az 1440p miatt,ez volt a másik szempont.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
JoolsNOS
veterán
Nyugi, ez nálunk is szokatlan. Főleg nekem. Sosem volt még ennyire friss kártyám amire mindig van mit frissíteni. Általában havonta-kéthavonta szoktak jönni a whql driverek.
I5 9400F, Asrock B365M Pro4, Asus RTX4070 Super Dual EVO 12GB, 16Gb DDR4, Seasonic Focus 650 Platinum TV: 65A7GQ
FLATRONW
őstag
Ez így van. Hogyha az utolsó 2 hónap driver kiadásait nézzük, akkor nv oldalon kijött 7, AMD oldalon pedig 6.
Az NV most a játékok miatt adja ki a drivereket, az AMD pedig a hibajavítások miatt.
ÁdiBá
addikt
FarCry4 ben a TXAA az pontosan milyen hatású ? Mert felezi a teljesítményt.
Nem egyszerű szinten zabálja a GTX980ast. WQHD-ban persze.
ÁdiBá
Abu85
HÁZIGAZDA
A játékprofilban lévő beállítások. De ez már nem része a vezérlésnek. Ugyanezt olvassa ki az Inspector, csak hiába van ott, ha el van vágva a beállítás a drivertől. Fogd fel ezt úgy, hogy a control panel egy UI a driver fölött. És az UI tartalmazhat olyan dolgokat, amelyeket maga a driver már nem ismer. Ezért tűnt el a globális beállításokból ez a paraméter a 300akárhányas csomag óta. Maga a modul, ami mögötte volt megszűnt a driver szintjén. Helyette lett egy másik modul, amit az NV állít be aszerint, hogy a fejlesztőkkel mit beszéltek meg. Ez teljesen normális irány, mert ez a beállítás nem a felhasználó kezébe való, hiszen a teljes profilt a pre-render értékhez kell szabni, különben rossz lesz az élmény.
Később a DX12-vel ez az egész teljesen el fog tűnni a driverekből, mert a fejlesztőnek exkluzív joga lesz ennek a paraméternek a beállítására, és ezt gyártó már külsőleg nem változtathatja meg. Ennek az oka, hogy így fog működni az, hogy a komplex motorokat fix paraméterezéshez kell tervezni, így annál jobb élményt tudnak a fejlesztők nyújtani, minél több paraméter felett birtokolnak exkluzív beállításra vonatkozó jogokat.
(#8285) TTomax: Gondol bele abba, hogy te mozgatod a kamerát, és igen nagy probléma lenne, ha mondjuk fehér pixelmintákat áthoznál olyan helyre, ahol az új képkockán már fekete pixelminták kellenek. Ez drámaian csökkentené a képminőséget, hiszen fekete pixel helyett szürkét kapnál. Ezért döglöttek ki mindig a driveres temporális AA megoldások, mert rengeteg képi hibát hoznak magukkal, és driverből ezeket nem tudod korrigálni. Alkalmazás szintjén már nagyon jó lehet a temporális megoldás, mert a fejlesztő írhat egy analitikai algoritmust az egészre, amelyhez esetleg társíthat hibakorrekciókat, és egyéb más képjavító technikákat, mert hozzáfér olyan adatokhoz, amelyet a driver amúgy nem ér el.
A supporttal nem lehet mit kezdeni. Nem akkor kellett volna bevetni, amikor az MSAA haldoklik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
FLATRONW
őstag
1-2 fps-el többet vesztesz, mintha csak MSAA használnál. A TXAA valójában az MSAA keverve az FXAA-al.
Tehát 2 TXAA egyenlő 2 MSAA+FXAA.
Tehát akinek nincsen legalább Keplerje, az elő tudja állítani úgy, hogy játékban beállítja az MSAA és driverben pedig bekapcsolja az FXAA is.
[ Szerkesztve ]
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A TXAA az egészen más. Az egy igen speciális temporális technológia, amit direkten kell a motorba integrálni. Ezért nem működik driverből kényszerítve. Semmi köze igazából az MSAA-hoz és az FXAA-hoz, vagy ezek együtteséhez.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
FLATRONW
őstag
A teljesítmény adatokból és a kapott minőségből nekem ez ugrott be. Ezek szerint tévedtem.
Ha jól értem, akkor nem is tévedtem akkorát:
TXAA anti-aliasing creates a smoother, clearer image than any other anti-aliasing solution by combining high-quality MSAA multisample anti-aliasing, post processes, and NVIDIA-designed temporal filters.
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
addikt
Nagyon zabálja a vasat. Hasonló teljesítmény csökkentést tapasztalok mint a legjobb látványjavító technológiával, az SSAA-val.
Tudomásom szerint a TXAA az nvidia sajátossága, nem?
Tehát ők reklámozzák minden új játéknál milyen fantasztikus. Assassin's Creed-nél is például.
[ Szerkesztve ]
ÁdiBá
daveoff
veterán
FC4-ben SMAA-t kapcsolj, az a leggyorsabb, és szerintem látványra veri az MSAA-t, és a TXAA-t is!
LG 27GL83A 27'' UltraGear™ QHD IPS 1ms Gaming Monitor with G-Sync®
WaterWawe
őstag
Üdv!
Van valakinek tapasztalata a Gigabyte 970-es Windforce kártyáról? Vennék már valamit a gépbe, mert így videókártya nélkül ez nem állapot és ezt néztem ki? Korábbi Windforce kártyákról elég rossz tapasztalataim vannak, ez most jobban sikerült?
Zorel
senior tag
( V )
veterán
nekem van egy ilyennel, korábbiakról nincs tapasztalatom, de ez remekül ketyeg egyelőre
* Sᴀᴍsᴜɴɢ Gᴀʟᴀxʏ S23 Uʟᴛʀᴀ - Sᴛᴏᴄᴋ Aɴᴅʀᴏɪᴅ 14 * OɴᴇPʟᴜs 7T Pʀᴏ - Sᴛᴏᴄᴋ Aɴᴅʀᴏɪᴅ 12 *
keIdor
titán
970-nél arra figyelj, hogy ne ciceregjen, és nehogy használtat kapj újnak csomagolva... Jó az MSi, Asus is.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
brumi1024
veterán
Giga G1, MSI Gaming, Asus Strix mind jók, jelentősen jobb nincs náluk. A ciripelés meg lutri.
#35434496
törölt tag
GALAX GTX 970 HOF [link]
sid.:Rc211v
őstag
Ezt a Galax hof-ot, Mo-n meg lehet venni?
<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //
#35434496
törölt tag
Szerintem 1-2 héten belül lesz itt is. Nagyon népszerű és szinte mindenhonnan elkapkodták. Kicsit várni kell.
Ocuk olalán is elfogyott pillanatok alatt. Előrendelni lehet még ott is. [link]
[ Szerkesztve ]
Speed®
HARDVERAPRÓD
A Zotac féle AMP! is elég durca...más kérdés, hogy ezeknek az árából "gyengébb" 980at is vehetsz..el kell gondolkodni szerintem, mi-mennyit ér.
Sondi1986
addikt
itt van egy teszt róla Gigabyte_GeForce_GTX_970_WindForce_3X.
monosz
őstag
Nekem hasonló kérdésem van,mint "freestyée"[kollégának,csak én 980 ról kérdezném. Giga G1 lenne a szimpatikus nekem.
Sajnos igp-vel vagyok már lassan 2 hete,mert gariban van a (780)-m.(ipon)Már elvonási tüneteim vannak,és lépnem kellene.A gari ügymenet elhúzódhat,és már nehezen bírom idegileg. /P]
A fontolgatással gyakran elmúlik az alkalom..
#35434496
törölt tag
Zotac GeForce GTX970 AMP! Omega Edition 118k-tól. Hol kapsz ref 980-at ennyiért?
Bocsánat iPonba most 113k [link]
[ Szerkesztve ]
sid.:Rc211v
őstag
Elég durca kártya. Biztos jó is, azért fogy így.
<R6 08'> Core™ i5-13600KF / Gainward RTX 4070 Panther / ACER™ PREDATOR XB271HU 165Hz //
#35434496
törölt tag
Jelenleg a HOF a legjobb 970-es kártya.
pzske
aktív tag
Msi nél ha jól emlékszem azért volt olyan probléma, hogy nem indult el néha passzív módból.
Az élet 1 szar játék , de a grafikája nagyon ott van...
Speed®
HARDVERAPRÓD
HOFra gondoltam leginkább. 330 font + szállítás..aprón meg van 980 145ért pl.
Abu85
HÁZIGAZDA
A 300-as drivernél alakították át ezt. Emlékszem mert írták, hogy a rendszert átdolgozzák, ugyanis nagyon sok hibát eredményez, ha hagyják ezt a beállítást általánosan élni. Minden játékhoz a profilt a pre-render értékhez kell szabni, vagyis előbb megbeszélik a fejlesztőkkel, hogy mi az ideális a motorhoz majd beállítják. Erre azért van szükség, mert a mai motorok nagyon komplexek. Például a Frostbite 3 itt a legnagyobb probléma, mert az már úgy van megírva, hogy lezárja a driverek előtt a módosítások lehetőségét. Értsd úgy, hogy magát a drivert szándékosan hibára kényszeríti, csak azért, hogy ne futtassa le a processzoron a meghajtó a state filtert. Ennek az az oka, hogy state filter programon belül és az API-ban is megtörténik, tehát semmi szükség arra, hogy harmadszor is legyen terhelés, ha már megvan az átszűrt lista. Na most egyre több motor használja ezt a modellt, mert felesleges háromszor elvégezni ugyanazt a feladatot, csak azért, mert az API így működik. Viszont hibára kényszeríteni a drivert nem ajánlott, mert ott a programösszeomlás lehetősége, ezért nagyon ki kell számolni, hogy a driver és a motor stabilan működjön, különben jön a device_hung error, és leválasztásra kerül az erőforrás, ami a program lefagyásához vezet. Éppen ezért az ilyen extrém igénybevételt jelentő motorokra mindenképp meg kell tiltani a driveres felülbírálások lehetőségét, ugyanis senki sem akar fagyást, még a fejlesztők sem. Ez már innen egy kooperációs fejlesztés, hiszen közösen döntik el a cégek a profil beállításait, hogy a rendszer stabil legyen.
Ugyanilyen problémák vannak a draw call optimalizálás oldalán is szintén a Frostbite 3-mal. Azért működik ez a rendszer ilyen grafikán, ennyire gyorsan, mert van benne egy rendkívül bonyolult rendszer az erőforrások ellenőrzésének elkerülésére. Ugyanis minden beállított parancs ellenőrzi, hogy a futtatáshoz megvannak-e a feltételek a GPU-n belül, de ezt mindenki tudja, hogy megvannak, mert a fejlesztő képes ügyelni arra, hogy a szükséges adatok konstansak maradjanak, de az API-ezeket akkor is ellenőrizni akarja, ha nem változnak. Ez is egy agresszív beavatkozás az egész működési modellbe, aminek nem kellene megtörténnie, de ha teljesítményt akarsz, akkor hozzá kell nyúlni ezekhez a nem ajánlott dolgokhoz, és ehhez szintén biztosítani kell a megfelelő drivert és profilozást, különben nem fog működni az ellenőrzés hibára kényszerítése.
Szóval az, hogy egyre kevesebb beállítás működik fizikálisan a driverben nem azért van, mert ki akarnak cseszni a PC-vel, hanem azért, mert túl komplexszé váltak a rendszerek ahhoz, hogy garantálni tudják a stabilitást különböző konfigurálás és profilozás mellett. A DX12-ben pedig ez az egész eltűnik, és a fejlesztő megkapja a lehetőséget, hogy úgy állítsa be a rendszert, ahogy ő jónak látja. Kvázi saját maga írja meg a grafikus drivert a programba.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
#35434496
törölt tag
Ocuk oldalán a legolcsóbb 980ref £440
Egy Angol bolt új kártya árait hasonlítod a hardverapróval?
Abu85 Nem lehet, hogy egész egyszerűen csak nem vagy képben az új nv kàrtyákkal?
[ Szerkesztve ]
Speed®
HARDVERAPRÓD
Ok..de minek onnan, ha itt is vehet bontatlan kiskerest 30kval olcsóbban
Nem, egy angol bolt új árát hasonlítom az itthon elérhető új kártya árával
Ráadásul gondolom nem mindegy, ha garira/eladásra kerül a sor, hová szól.
[ Szerkesztve ]
#35434496
törölt tag
Mivel itthon még nem lehet kapni ezt a HOF kártyát ezért linkeltem ocuk oldalát. És még ott sincs raktáron mert elviszik rögtön ami jön. Itthon biztosan olcsóbb lesz valamivel. Ha visszaolvasol akkor láthatod, hogy nem mondtam azt, hogy vegye meg ocuk oldalán hanem azt írtam neki, hogy várjon még egy kicsit mert 1-2héten belül lesz itthon is.
TTomax
nagyúr
Far Cry 4 egyik javítása a stutterre,hogy a pre-rendered framest 3ra állítod,a funkció működik.
(#8332) pzske
Kapott új biost,javítva lett.
(#8333) Speed(R)
Az a 980 igen jó áron van!
Én személy szerint nem nagyon adnák +felárat egy 970 az egyedi hűtésen kívül...egyszerűen nem nagyon lehet rá premium komponenseket rakni,vagyis lehet,de szerintem előny nulla,ha rendesen rá van rakva minden ahogy kell,akkor annak bőségesen elégnek kéne lennie...
A Giga-MSI-Asus trióból érdemes válogatni... Asus csendesebb,de melegebb,Giga hűvösebb de "hangosabb" az MSI meg a kettő között...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
#85552128
törölt tag
"A DX12-ben pedig ez az egész eltűnik, és a fejlesztő megkapja a lehetőséget, hogy úgy állítsa be a rendszert, ahogy ő jónak látja. Kvázi saját maga írja meg a grafikus drivert a programba."
Kíváncsi vagyok mennyire lesz ez jó a gyakorlatban, főleg egy Ubisoft Kievtől
Speed®
HARDVERAPRÓD
Oké..de hogy itthon csak drágább lehet, az is tuti. Szerintem nem alternatíva, annyira túlárazott, de ez szigorúan magánvélemény.
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezekről rengeteg szó volt az elmúlt hónapokban. Igaz, hogy a Frostbite 3 került elő állandóan, de egyrészt magasan az a legfejlettebb motor, másrészt az, hogy a program szándékosan hibára kényszeríti a drivert csak azért, hogy nagyobb sebességet érjen el komoly kooperációt igényel. És ez nem csak az NV-vel van így, hanem az AMD-vel is (DX11 alatt biztosan), vagy akár az Intellel. Az Intel pont azért olyan lassú a Frostbite 3-as játékokba, mert a hiba kikényszerítése azokon a drivereken nem aktív, ezért sokkal több munkát végez a rendszer.
Az már más kérdés, hogy a Frostbite 3-nál egy döntés volt, hogy így nyernek sebességet, és biztosan megbeszélték ezt a gyártókkal is, hogy tegyék meg a javaslataikat, hogyan működhet stabilan és gyorsan a motor ilyen formában. És ahogy az Intel példája is mutatja, nem kell részt venni ebben, mert van magas kompatibilitási mód, csak az sokkal lassabb. Ez tehát nem az NV-ről szól. Ők csak részei ennek a piacnak, és vannak fejlesztők, akik próbálnak gondolkodni azon, hogy a DirectX 11 elavult és sok többletterhelést eredményező régi funkciói hogyan lennének elkerülhetők.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
#35434496
törölt tag
Ne haragudj abu de szerintem most próbálsz kihátrálni a dologból. Szerintem TTomax-nak igaza van. Valószínűleg nv megoldotta a feladatot ha hiszed ha nem.
Abu85
HÁZIGAZDA
Az Ubisoft elmondta, hogy nekik mi a bajuk az AC Unity-vel. Rengeteg stallba fut a program és nem látják, hogy mitől. Évek óta erről beszélnek a fejlesztők, hogy van a program és van a hardver, míg közöttük van egy olyan réteg, aminek a működését képtelenek elemezni, mert nem látják. Elveszi a processzoridőt, illetve megakadályozza a párhuzamos feldolgozást, de semmi esélyük arra, hogy kiderítsék pontosan melyik kódrész okozza ezt, így el kell fogadniuk, hogy a "fekete dobozon" belül valami fatális gond van, de nem nyúlhatnak hozzá, mert a programhozzáférés szintje nem engedi a beavatkozást. Mindenki a Frostbite 3-at hozza fel, hogy márpedig az képes gyorsan futni, és mit csinál ez a motor? Megpróbálja hibára kényszeríteni azt a "fekete dobozt". Ha már nem nyúlhatnak bele a működésbe, legalább hibázzon úgy, hogy attól gyorsuljon a program. Csak ez egy marha nehezen kivitelezhető koncepció.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Abu85
HÁZIGAZDA
Az a probléma, hogy nem értitek, mennyire minimális paraszthajszál választja el a stabil és gyors programfuttatást a lefagyástól akkor, amikor a motor olyan rendszerek munkáját akadályozza meg, amelyek elvben kellenek a működéshez. Mint gyártó az NV annyit tehet a Frostbite 3 működéséért, hogy elfogadja a DICE ajánlásait, vagy esetleg felvet valami, hogy ha x helyett y-ra paraméterezik a driverben mondjuk a pre-rendert, akkor tudnak-e rá írni egy optimalizálást egy patch-ben. Ezeket kiértékelik, és vagy nemleges lesz a válasz, vagy megoldható lesz a kérés. Pontosan ezért vezette be az EA a Frostbite 3 motorok esetében az úgynevezett driverminimumot. Bizonyos patchekkel a motor futtatása megkövetel egy minimális driververziót. Próbáljátok ki nyugodtan. A BF4 a legújabb patch-el, már nem fog elindulni a játék megjelenésekor érkezett driverekkel. És ez minden gyártóra igaz. Ez pontosan azt a célt szolgálja, hogy az adott patch programkódja a neki megfelelő driverprofillal működjön.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
#35434496
törölt tag
"Mint gyártó az NV annyit tehet" Ezek a kedvenceim tőled. Szerintem fogalmad sincs mit tehet nv és mit nem.
Zorel
senior tag
Értem amit írsz és hogy miért van erre szükség, de úgy érzem eléggé elkanyarodtál az eredeti állításodtól, miszerint Nv kártyákon a BF4 5 képkockás prerendert használ és ezt nem lehet UI szintről átállítani mivel UI szinten nincs rá lehetőség, illetve driver-ből is kiszedték ezt a modult.
Ez az állításod továbbra sem helytálló!
Egyrészt a képeket a 344.75 legújabb WHQL driver vezérlőpultjából készítettem, másrészt pedig az értékek átállításának érezhető hatása van a játékban. Innentől kezdve pedig nem csak UI szinten létezik az opció, hanem a driver-ben is. Ez nem elméleti sík hanem gyakorlati, saját tapasztalat!
Ahogy players111 is megírta próbálsz kihátrálni és elkanyarodni az eredeti állításodtól, pedig sokkal egyszerűbb lenne beismerni, hogy tévedtél és elismerni azt, hogy jelen helyzetben Nv egy körön kettőt ver az AMD-re[moderálva].
MFAA-val kapcsolatban pedig 10 külföldi oldal tesztjéből és írásából is az derül ki amit TTomax megfogalmazott pár hsz-el feljebb. Gondolom abban is a többi mindenki téved és Te egyedül tudod jól.
Részemről ennyi...
[ Módosította: Karma ]
pzske
aktív tag
Köszi az infót fent van már a karikon vagy upgrade kell ?
Az élet 1 szar játék , de a grafikája nagyon ott van...
Abu85
HÁZIGAZDA
Gondolod, hogy szándékosan lefagyásra játszanának majd a Frostbite 3-ban csak azért, mert az EA régebben ajtót mutatott nekik? Ez nem egy sértődékeny piac, ez az egész egy üzlet. Ha a fejlesztők azt mondják, hogy bizonyos paramétereket fixálni kell, hogy működjön, akkor megteszik, és annak megfelelően esetleg javaslatokat tesznek kiértékelésre, hogy ha valami nem jó, akkor azt megváltoztathassák egy patch után. Természetesen megtehetné azt az NV, hogy besértődik és megszünteti az EA-vel az összes kapcsolatot, de igazából mi a cél? Fusson a játék. Ez a célja az NV-nek és az EA-nek is. És ez együttműködésre kényszeríti őket.
(#8346) Zorel: Pont ezért dolgozik együtt az NV az DICE-szal ebben a kérdésben. Mindkét cégnek szüksége van arra, hogy egymáshoz szabják a rendszereik működését. Ez az érdekük és a felhasználók érdeke is. Abban egyébként biztos lehetsz, hogy nem a DICE szabja meg a pre-rendert, hanem az NV ad rá tanácsot. Ők csak ahhoz az értékhez optimalizálnak, amit az NV ajánl. Jelen esetben 5, de ez megváltoztatható bármikor. A Dragon Age: Inquisition már csak 3-mal dolgozik, tehát eltér a BF4-től. Lehet persze, hogy a Dragon Age is változik később. Ezt senki sem tudja előre, viszont a háttérben folynak az egyeztetések, hogy mi az ideális. Nyilván ez attól is függ, hogy a pre-render érték növelésével mennyi sebességet lehet nyerni, mert a Dragon Age-ben például máshol vannak a limitek a BF4-hez képest. Ha az 5-ös érték nem hoz lényegi extrát, akkor nincs értelme erőltetni, ez csak a GPU kihasználtságát növelheti. Az viszont ma is él, hogy a Frostbite 3 igen speciális profilozást kap, mert a motor működése alapvetően megköveteli ezt.
Az MFAA-val kapcsolatban már mondtam, hogy számoljatok utána. A 4xMSAA két egymás utáni képkocka összes pixeljén négy mintát vesz, míg a 4xMSAA+MFAA két egymás utáni képkocka összes pixeljén két mintát vesz. Szimplán az adatmennyiség miatt nem lehet jobb minőségű a 4xMSAA-nál, mert csak fele annyi információja van a számításhoz. Ez pusztán matematika, ami sosem hazudik.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
TTomax
nagyúr
Hát amelyik a raktárban volt a bios kiadása előtt annak valószínű upgrade kell,az MSI LIVE Bios leszedi a megfelelőt.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
brumi1024
veterán
"Egyrészt a képeket a 344.75 legújabb WHQL driver vezérlőpultjából készítettem, másrészt pedig az értékek átállításának érezhető hatása van a játékban. Innentől kezdve pedig nem csak UI szinten létezik az opció, hanem a driver-ben is. Ez nem elméleti sík hanem gyakorlati, saját tapasztalat!"
Oké, hogy nem elméleti sík, csak hogy az ember nem tökéletes műszer, nem tudhatjuk, hogy a Te megfigyelésedet mennyiben befolyásolta az, hogy be szeretnéd bizonyítani az igazad. Ha nem látunk bele a kódba, nehéz bizonyítani bármit is.