- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- Rap, Hip-hop 90'
- Gurulunk, WAZE?!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
F-ECT$ #11796 üzenetére
Őszintén szólva meglepne, ha nem hátrálna ki a unity. Szvsz megnézik meddig mehetnek el, aztán kiderül. A per install díj amúgy azért is mocsok aljas, mert egyik konzolban se túl nagy a tárhely. Nekem van olyan játék, amit sokszor előveszünk, szerintem 10-szer már biztos települt. Lehet többször is. És elég sokan vannak ezzel így, mert zsonglőrködni kell a tárhellyel. De nem csak konzolon, még gamer laposok nagyrésze is max 1Tb ssd-t kap gyárilag, sokszor kisebbet. Az mai szinten win+egyéb lószar mellett mennyire elég, hogy kényelmes legyen a helyzet? Három AAA játék plusz az apró? Talán négy? Hányszor van egy játék letörölve, aztán újratelepítve nosztalgia kedvéért vagy akármi?
Legroszabb, hogy nincs is igazán elérhető statisztika erre, nincs mivel, miből számolni. Agyfasz az egész koncepció, sokadik aljas unity moneygrab. -
válasz
F-ECT$ #11792 üzenetére
Ezen felül van sok más költség is.
30% megy a boltnak (steam, ps, xbox store, akármi)
X összeg megy az engine-nek.
Ezen felül vannak kiadások, pl server üzemeltetés, ilyesmi. (Marketing meg hasonló az a kiadó költsége, itt csak az üzemeltetéssel kell számolni)
A maradékból általában minimum a pénz fele megy a kiadónak.
Ami marad, az a stúdió pénze. Abból kell fenntartani az irodát, fejlesztőket fizetni, eszközöket venni, stb. És igen, a sorrend jó, sajnos nem az van, hogy mindezek kifizetése után veszi le a kiadó a sápot, hanem előtte.Egy játék mikor megjelenik, az a feladata, hogy
- Visszahozza a saját fejlesztési költségeit
- Hozzon pénzt a befektetőknek
- Minimum részben, ideális esetben teljesen finanszírozza a következő projekt fejlesztésétLifetime költséggel kalkulálni a lehetetlennel határos, még a nagyoknak is. Hány olyan cím van, amit alig ismertek páran, aztán akár évekkel a megjelenés után ment nagyot? Amikor már tényleg fillérekért árulták, vagy sokszor konkrétan ingyen adták. Ezeknek, meg ps+, gp, stb dolgoknak ez az egész install alapú baromság olyan szinten tesz be, hogy arra szó nincs.
-
ldave
félisten
válasz
l.skywalker #11791 üzenetére
Ráadásul üzleti titkokra hivatkozva nem adják ki, hogy miként mérnék az telepítések számát (ami nem csak egy első, hanem az újratelepítés és beleszámít), és az általuk számolt telepítési számot nem adják ki a fejlesztőnek, kiadónak, csak magát a fizetendő összeget.
-
l.skywalker
titán
válasz
F-ECT$ #11789 üzenetére
Az Unreal-hoz viszonyítva, ott bruttó1M$ dollár bevétel felett 5% jár az Epic-nek. A többi motor jellemzően ingyenes, a GameMaker-nek van valami 50$-os havidíja ill. a PICO-8-nak asszem valami 15$-os egyszeri.
Tehát ez egy elég drága és greedy eljárás lenne, mert nem a játék sikerességéből kér részt, hanem a játék használatából. És asszem demókra is érvényesíteni akarják meg mindenre.
-
F-ECT$
titán
Most én nem értek valamit, vagy tényleg arról beszélünk, hogy felinstallált copynként max $0.15 lesz az ár? Ebben mi is a sok? 100.000 db install esetén ez $15.000, ez kb 1 fejlesztő pár havi bére. (Azt nem tudom, hogy eddig milyen díjak voltak még, de ez nem tűnik vészesnek.)
-
válasz
negyven2 #11786 üzenetére
Hát, akkor ennyi, innentől el lehet felejteni, hogy unity alapokon bármi készüljön, ami nem GaaS. Ezt csak undorító mikrotranzakciós lootboxos battlepassos szarokkal lehet kigazdálkodni. Ok, most, szokás szerint a bevezető ára a cuccnak olyan, hogy rá lehessen vágni, hogy ugyan, ez semmi, mit nyávognak a stúdiók, de ez nagyon nem így van. Fix árú, amatőr, nem AAA játékkal ez erősen szívás.
Pláne, hogy ha jól látom, ez nem az eddigi, brutális unity költségek helyett, hanem mellett lesz. Eddig se értettem, mi a francért használ bárki unity-t bármire, ami komplexebb, mint egy passziánsz, ezek után pláne nem fogom érteni.
(Hint: igen, jól érzitek, nem szeretem a unity-t. Minél többet használom, annál inkább nem szeretem. És ezek az undorító húzásaik, a faszkópé licenc, a még faszkópébb támogatás meg pláne nem segítenek a dolgon...)
-
negyven2
veterán
-
Wesder
titán
Resident Evil Village and the Resident Evil 4 remake are coming to the iPhone 15 Pro. Apple's iPhone 15 Pro has an A17 Pro chip that enables hardware-based ray tracing for games. It sounds like a big boost to mobile gaming.
Az oszt igen...
-
Igen, ott ilyeneket neznek, hogy megfelel-e a branding cuccoknak, egyaltalan elindul-e, acsik stb rendben vannak-e, illetve egyaltalan jatszhato-e a termek (ha pl tul sokszor lefagy egy eleg alap proban, akkor se megy at), vannak-e olyan vizibilis bugok, ami miatt nem jelenhet meg (vibralo/rohamveszelyes kepernyok pl), rendben vannak-e a licencek, ilyesmi.
Szoval ami meg ezen se megy at, raadasul nem csak az egyiken, hanem egyiken se, ugy, hogy meg szeretnek jelentetni... Ott kurva nagy gondok vannak.
-
ρσгτσ
addikt
Mondjuk ezek általában platform követelmények hibája miatt szoktak elbukni. Pl. barátlista, eredmények problémák. Vagy az achi/trófea részével van gond.
Szóval a játékok hulladék szinten is át tudnak menni egy ilyenen, de ez talán nem nagy meglepetés az elmúlt éveket elnézve.
-
Wesder
titán
Ubisoft has delayed XDefiant’s release after the free-to-play FPS failed Microsoft’s and Sony’s console certification tests. The extra work required to fix compliance bugs means an October release is now “likely”.
-
_drk
addikt
válasz
F-ECT$ #11771 üzenetére
Mindig is nagyon vékony lábakon állt az Embracer. A nagy felvásárlásokat se értette senki. Többségében inkább kissebb játék jogok és stúdiókkal nehéz nagyot gurítani, de nagyon elképzelés se volt mögötte.
Jó példa a Tömb raider és deus ex, hogy ott először kéne valami jó ötlet és arra ráhúzni a játékot és nem fordítva.
De most olvasom hogy a tömb raidert tán el is adták az amazonnak. -
Wesder
titán
According to Reuters sources Embracer considering selling makers of Borderlands at Gearbox after receiving interest from third parties
Gearbox was acquired for $1.4B
-
_drk
addikt
Az a játék és stúdió el van átkozva.
Nagyon sajnálom amúgy, anno nagy kedvenc volt az 1 meg a CoP. Egyedi volt a játék sok egyedi tulajdonsággal. Nagyon jól át tudták adni a zónás feelinget és mint Közép-kelet európaiként volt egy plusz is benne.
Hiába volt egy romhalmaz tele bugokkal, csak azért is atkuzdotte magát rajta mindenki.
MS-nek is pont jó lenne egy ilyen egyedibb exkluzív. -
pzstm
titán
S.T.A.L.K.E.R 2 GSC Game World offices in Prague suffered fire that destroyed one of the floors used by the company, Damage is tentatively estimate at 1.5Mill crowns
Unknown if it will affect the game release but No injuries
-
ρσгτσ
addikt
-
válasz
hombre[EU] #11755 üzenetére
Már hogyne lehetett volna? Bő fél évvel a megjelenése után már szinte mindig elérhető volt másnapi szállításra az xsx amazonon, legalábbis az angolon biztos. De ha jól emlékszem, a németen is, bár ott jóval ritkábban néztem.
-
l.skywalker
titán
válasz
hombre[EU] #11755 üzenetére
Már régóta lehet rendesen kapni
-
consono
nagyúr
válasz
hombre[EU] #11755 üzenetére
Hát a németeknél szerintem lehetett. Ha nem lehetett volna mihez mérik az 1000%-ot?
-
consono
nagyúr
válasz
hombre[EU] #11753 üzenetére
Nem
Az Amazonon leadott keresések/rendelések száma ugrott meg ennyivel. Annak semmi köze a gyártáshoz, ezt tényleg a Starfield csinálta.
-
ProEvoFan
nagyúr
Pár napos hír, de velem csak most jött szembe.
A Starfield 1000%al megdobta az XSX/XSS eladásokat az Amazonon.
Igen, tényleg nincs szukseg az xbox vagy MS exkluzívokra. -
ProEvoFan
nagyúr
válasz
hombre[EU] #11735 üzenetére
Akkor most tényleg kapunk egy kb ps5/xsx hordozható, tv kompatibilis Nintendo konzolt?
Ha igen, akkor lesz még egy konzolom. -
ldave
félisten
Majd kiderül, a 3DS árát is csökkenteni kényszerültek a megjelenés után fél évvel 250 dollárról 160-ra, mert nem igazán vette a célközönség. Jó, persze Japánban épp akkor történt a fukushimai katasztrófa, szóval valahol érthető hogy a helyi vásárlóknak más gondjuk is akadt, mint új konzolvásárlás.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #11746 üzenetére
Persze, ez az álom.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Bad Pritt #11740 üzenetére
hát nem, mert az amd egy helyben topog (upscaling és fogyasztásban is) a windows pedig megfogja a gépeket. akksiról normális tdp mellett (<10w) semmivel sem jobbak a decknél. a jelenlegi switch oled pedig 6wattból oldja meg (10éves nvidia soc) amibōl igazából a mai modern chipek sem tudnak csodát varázsolni. jól hangzik mind papíron, de falba kell szúrnod 30w tdp mellett,hogy értékelhetōt mutasson...ami ugye nagyon praktikus
ha ez 10w alatt tudja majd a 1.5-2tflopsot olyan fícsörökkel,mint a frame gen. meg az új dlss akkor ez nagyon sokáig a legjobb handheld csomag (értsd: 5órát játszol egy modern aaa-vel) lesz. -
ρσгτσ
addikt
Sosem volt jó a store, de ez nem a hardver miatt van. Pont az eszközhöz kapcsolódó szoftverek, amiben óriásit kellene fejlődnie a Nintendo -nak.
consono:
Igen. A Steam Deck -nek sincs túl nagy jelentősége, ha mindenképp szembe akarjuk állítani a Nintendo -val.Még az utóbbi időszakban is 3-4 millió Switch elment negyedévenként. Q3 -ban meg általában jönnek a kiugró eladások.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
consono #11741 üzenetére
Most. De a Nintinek egy jövőálló, 8 évig életképes megoldást kell kihoznia és figyelniük kell a piacot, amin jelenleg már nem csak ők vannak egyedüliként jelen. Nem ez lenne az első, de még csak nem is a második eset, hogy volt egy erős generációjuk és utána padlót fogtak.
-
_drk
addikt
Nintendo is hajlamos elrontani a következő generációt, meg ugyebár a Nintendo az mindig is gadget platform volt.
Kíváncsi vagyok hogy ez ugyan az a gép lesz, csak erősebb hardverrrel, vagy kitalálnak valami mást most is.De a para ugyan ott van mint a Sonynál hogy ilyen bázissal jelenleg azt csinálnak amit akarnak.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #11735 üzenetére
Steam Deckben akkor már egy 5 éves hardver lesz. Az a minimum, mármint szó szerint a legalapabb, megkérdőjelezhetetlen minimum elvárás, hogy annál erősebb legyen. Kínaiak addig kihoznak még egy generációt, ami pariban lesz ezzel, aztán a rá következő fél évben még egyet válaszként, azzal nem fog tudni a Nintendo versenyezni.
-
hombre[EU]
veterán
-
.LnB
titán
Nem akarok "szakérteni", de szerintem meg simán úgy áraz a Nintendo, ahogy akar. Sőt, szerintem a játékok is jó drágák lesznek. Ekkora bázissal már úgy játszik, ahogy akar. És egyébként is, minden egyre drágább. Ő se nagyon tudja ezt kivédeni. De ahogy írtam, szerintem ők ezen nem aggódnak, annyira árazzák amennyire akarják. 600€/$?! na és? Venni fogják.
-
ldave
félisten
válasz
consono #11736 üzenetére
Ez a nem szokott azért nem állja meg a helyét: a Wii futatta a GC, a WiiU a Wii játékokat. Kézkonzoloknál is a DS-en volt GBA kazi hely, a 3DS is futattja a DS kazikat. Szóval ha nincs komoly fizikai akadály (N64 -> GC), akkor azért szokták támogatni a visszafele kompatibilitást.
-
consono
nagyúr
válasz
hombre[EU] #11735 üzenetére
Én a visszafelé kompatibilitásra leszek kíváncsi, mert olyant nem szokott a Nintendo csinálni, most meg már mindenki elvárja... Persze úgy nehezebb ,minden generációban ugyan azt a játékot eladni.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Bad Pritt #11730 üzenetére
“From my sources now: The DLSS version shown behind closed doors by the “Nintendo Switch 2″ tech demo was 3.1 and not 3.5 as reported or pointed out by Eurogamer. Ray-Tracing is indeed possible and the RAM memory I was informed of was 12 GB for the consumer.” via Universo Nintendo
egy biztos, megfogja enni a decket és az összes ázsiai cuccot is fōleg,ha az ADA archikterúrát kapja, de még amperevel is
-
.LnB
titán
válasz
Wesder #11720 üzenetére
Az a Matrix tech!demo az egy olyan "jó" támpont. Kijött a nagy konzolokra is, mindenki el volt ájulva (főleg aki nem tudta helyesen felmérni, hogy igazából semmi jelentősége a később megjelenő játékokra nézve, annak a minőségnek, kinézetnek). Aztán a valóság meg valahol ott van, ahol a Immortals of Aveum minősége.
Nem fenékig tejfel eddig ez az UE, ha valódi játékot kell futtatni vele.
Szóval az ég világon semmit nem jelent, hogy elfuttatta azt a demo-t.
-
Bad Pritt
félisten
válasz
hombre[EU] #11726 üzenetére
Persze, tudom. Csak ne legyen puffanás, ha véletlen valaki elhiszi az ilyen bohózatokat.
-
hombre[EU]
veterán
válasz
Bad Pritt #11724 üzenetére
azért az,hogy egy újságírót beültetnek a szobába és leengedik neki a matrix demot, amire ō azt mondja,hogy olyan,mint ps5-ön...nem egy hardware benchmark
fut rajta valahogy, ennyi biztos. lehet 480p-bōl csinált képet a dlss fg-vel alacsonyabb beállításokon és meglepōen jó volt az eredmény
-
válasz
Bad Pritt #11724 üzenetére
Olcsó biztos nem lesz, ez 100%, nintendoról beszélünk. Mondjuk szerintem annyira drága sem, szvsz 600 dollár alatt fogják tartani bármi áron.
Az erő-handheld kérdés... Igen, nekem is ezért futott fel a szemöldököm.
Tegyük hozzá, ha marad 720p-n, és valami nagyon modern cucc van benne, ami átlag halandónak max jövőre lesz ismerhető, akkor ki lehet hozni belőle xsx/ps5 szintű látványt simán. -
Wesder
titán
New Report on Switch 2 being showcased behind closed doors at Gamescom
• The Matrix Awakens UE5 Demo with Ray-Tracing and DLSS. Visual quality comparable to PS5 and Xbox Series
• Breath of the Wild running at higher framerate and higher resolution
Sources: Nintendo showed Switch 2 demos at Gamescom | VGC
Ja, látom mótvá.
-
ldave
félisten
-
Moby
veterán
válasz
negyven2 #11717 üzenetére
OTt sem az a lényeg, hogy van-e warp drive, vagy sem, hanem hogy maga az utazás egy logisztikai játék (fuel menedzsment, térképészet, tervezés, stb).
Én sosem értettem miért örölünk annak, ha egy opció van valamire, de már megvonom a vállam, mert igazából mindegy. Valszeg akkor sem nagyon játszanék már vele, ha lenne benne, és ez nem is a játék hibája. -
negyven2
veterán
Én is elmentem ott Hutton bögrét vásárolni... na jó, igazából egy Centauri Mega Gin-t is vettem és azért megnéztem, hogy van-e ingyen Anaconda ott...
.
Aki nem tudná pl. ebben az esetben "csak" olyan másfél óráig nem kell semmit csinálni, mint nézni a képernyőt.
Viszont ott is csak az adott csillagrendszeren rendszeren belül tudsz utazni, ugrás nélkül, mert ha el szeretnél menni , "utazó sebességgel" egy közeli csillaghoz, akkor mire odaérsz ott nem lesz semmi. Igaz az adott rendszeren belül szinte bárhová el lehet menni... és az is igaz, hogy ott szó szerint üres minden!
Ja és én RDR2 esetén nem azt tapasztaltam, hogy mindenki inkább lovat használta vonatozás helyett, hanem azt, hogy miért nincs közvetlen fast travel bárhová, mert dögunalmas a percekig tartó lovaglás.
-
_drk
addikt
De ez kell is! Annál komolyabb szimhez már nem csak eszközök kellenek, hanem elhivatottság is a beállításokhoz.
De ott volt a Dirt is, az is kapott hideget-meleget mert a kettő között lebegett. Szimhez gyenge volt, arcade-hez meg nehéz.
Mondjuk én kontrollerrel nem tudtam végig menni az első pályán..Mondjuk én már az arcade autós játéknak értelmét se látom, Forza Horizon is vért izzad, hogy valamennyire szórakoztato legyen, az a műfaj is megragadt egy szinten, nem nagyon tudnak mit kezdeni vele.
Legjobb példa az NFSek, anno ugyan ez jó volt, de mára már unalmas. -
Moby
veterán
Egyébként a GT7 tényleg szim szinte minden tekintetben, aki ezt állítja, nem is téved. Minden tekintetben úgy működik, mint a klasszikus szimulátorok. Van benne fizika (ami széjjel van hakkolva a kontrolleres irányításhoz), van benne telemetria, ki is tudja azt adni a külvilág felé, építhető rá komplex simrig dashboarddal, szélszimulátorral, mindennel. SimHub teljeskörűen kezeli. Pont annyira nehéz lenne azt mondani, hogy nem szim, mint amilyen nehéz azt állítani, hogy az. Ez egy ilyen wannabe SIM.
Ami tonképp azért nem teljesértékű, mert a vezetési modellt áldozza fel a konzolos játszhatóságért.
-
Moby
veterán
válasz
zozika84 #11704 üzenetére
Mivel nincs igazán a szim jelen konzolon, inkább csak próbálkozások vannak, nincs is nagyon összehasonlítási alap. És bármi, ami más, mint egy NFS, és esetleg van benne némi fizika, az szimulátor. És ez valamilyen szinten igaz is, csak nem túl jó szimulátor. Hozzáteszem túl jó szimulátor sehol nincs, ez egy skála, ahol onnan tudjuk, hogy mi hol tart, hogy összehasonlítják olyanok, akik versenyeznek valódi autókkal. Én elég sokat nézem Daniel Morad csatornáját többek között, az ő álláspontja az, hogy pl a GT szériát tekintve ma az iRacing olyan 7/10 a szimuláció kontra valóság (ez nem teljesen igaz, mert több területet pontoz külön, de ebbe most ne menjünk bele), a sokak által pc-n is szimulátornak tartott ACC-t meg 1/10-re. Emellett ott vannak az épített szimulátorok, amivel a gyártók, csapatok tesztelnek, és még azok sem tökéletesek. Csak elég jók.
-
-
Moby
veterán
válasz
gyimger #11700 üzenetére
Én nagyon adnám, ha lenne benne normális űrszim. Ez az animáció bámulása irtógyász. RDR2-ben a nép java nem használta a vasutat, inkább lovagolt át a tájon. Ebben sem azért nincs,. mert igény nincs rá, igény az volna rá, idő nem volt, vagy tehetség. A játékot elnézve inkább idő, de ezt azért ne mentsük már azzal, hogy ne lenne rá igény.
-
Moby
veterán
válasz
zozika84 #11697 üzenetére
>Nem is értem, hogy miért tekintenek szimulátorként a GT-re.
Én meg azt nem értem, mit nem értesz ezen. Azt a terméket veszik meg, aminek a dobozára az van írva: "The Real Driving Simulator". Ezek után hihetnék azt is, hogy szilvalekvárt vásároltak jó drágán, de azt tényleg nehezen lenne értelmezhető
Meglehetősen megnezehítené a mindenapi életet, ha az emberek alapvetően hazugságként tekintetének minden információra, ami eljut hozzájuk. Akkor is, ha ez részben igaz. Erre épít a marketing.
Új hozzászólás Aktív témák
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elemlámpa, zseblámpa
- Újabb magyar banknál elérhető a Xiaomi Pay
- Még egy One UI 8 béta a végleges előtt
- A One Ui 8.5 és a Snapdragon 8 Elite 2 már biztos
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilinternet
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- HP Victus 15-fb1002AX - 15,6"FHD IPS - Ryzen 5 7535HS - 8GB - 512GB SSD - RTX 2050 - Win11
- Bomba ár! HP ProBook 440 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Gar
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S24/Samsung Galaxy S24+/Samsung Galaxy S24 Ultra
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max