- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sh4d0w: Palpatine - A Terv
- weiss: Pant* rant
- N€T0X|N: SSD cserék
- bambano: Bambanő háza tája
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pikari
veterán
Ennek a képességnek olyan opengl es 1.1-ig bezárólag volt értelme android 1.6-ig, ahol pont átdobta a sebességet 15 fpsről 20 fpsre az, hogy pár polygonra megspóroltad a tmut és a frame buffer írásokat, és arra a pár ciklusra ezeket az áramköri elemeket le tudtad kapcsolni, ami hozott pár perc extra akksi teljesítményt.
Erős a gyanúm, hogy az imgtec új dizájnai is már csak generikus végrehajtóegységekből állnak hasonlóan az összes többi gyártóhoz, a deferred rendering pusztán egy logikailag létező layerként funkcionál a driverben legacy featureként - vagy már úgy sem.
-
Pikari
veterán
Ezt mondom én is. Szóval mégegyszer, mai modern renderelés esetén nem működik a deferred rendering sehogy sem (csak elenyésző alkalommal tud erre a módszerre váltani a driver). Hiába optimizálták így a gput, nem fog így dolgozni. Hiába profilozod a játékokat, bármit csinálhatsz vele.
Másrészt a deferred rendering a leg-ideálisabb esetekben sem tud ~35-40%-nál nagyobb gyorsulást hozni, még ha találnának is olyan játékot, amire rá tudják profilozni a drivert úgy, hogy biztosan deferred renderinget használjon mindenhol, akkor sem lesz érezhető a gyorsulás. Ez a vonat már kétszeresen elment nekik.
Ettől függetlenül ez nem lesz egy rossz dizájn, csak ki kell javítani a driverek hibáit.
-
Pikari
veterán
Deferred renderinget mai grafikus workloadok alatt csak nagyon ritkán lehet aktiválni, számos feltétele van annak, hogy egy adott tileben ezt automatikusan bekapcsold. (függ a shaderektől, a shaderben használt opkódok meglététől, textúráktól is). Már az unified shaderek korát éljük, így a mai programokban már imgtecen is csak sima tiled rendering lesz, a deferredre csak nagyon ritkán van lehetőség. Ahol lehetőség van rá, és még sebességet is hoz, ott a fejlesztők vagy megoldják manuálisan, két passból, vagy pedig 15-20 éves játékról beszélünk, ahol a driver meg tudja oldani okosba.
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Hegesztés topic
- Autós topik
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Nyaralás topik
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Windows 10
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE Pulse OC RX 9060 XT 16GB GDDR6 videokártya 27% áfa 3 év garancia
- 4090 BESZAMITAS!! Gainward Phantom RTX 5090 32GB (Bontatlan,Alza Garancia)
- Akcio! Csere-Beszámítás! Gigabyte Vision RTX 3070Ti 8GB GDDR6X OC Videokártya!
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- Asus ROG STRIX RTX 4090 EVA-02 Edition Videokártya!
- Samsung Galaxy A54 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- RITKASÁG: MSI Big Bang Z77 MPOWER
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest