Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:32:04

LOGOUT.hu

Vodafone mobilszolgáltatások topik, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#60152) 4Grider válasza #72445440 (#60151) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nálunk minden éjszaka, hétvégén is. Fix időponttól fix időpontig. Lakótelepen van a bázis...

(#60154) DevKiller


DevKiller
senior tag

Miskolcon is általában B20 + B1 , B20 + B3 és ritkán a B20 + 2600 kombináció, pl a szinvateraszon. Ahol lakunk itt meg B3 és B1 van szintén B20 hoz. Sebesség nagyon jó mindenütt ahol nem csak B20 van, sőt talán top1 Miskolcon. Simán 100 mbps felett mérek mindenütt.
Milyen jó is volna, ha nem B20 volna az alap mindenkinek...

HONOR 50 5G 128/6 GB (Telekom HU/ Telekom HU)

(#60155) azbest


azbest
félisten

hm, lehet gyengélkedik a weblapjuk... de sem mai rendszer, 2017es oracle oldalra dob át a belépés :DDD

(#60156) Diák66 válasza radio100jozs (#60148) üzenetére


Diák66
őstag

A 3G-re szerintem már csak 2* 5-10 MHz-et használnak. Ha jól emlékszem Győrben a B3 2*15 MHz a B1 pedig 2*10 MHz, de erre rá kell néznem pontosan.

(#60157) Landsmann


Landsmann
addikt

Jól sejtem, hogy a Vodafone nem támogatja a Google Play fizetést?

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#60158) Diák66 válasza Landsmann (#60157) üzenetére


Diák66
őstag

Legyen az csak Google Pay ;)

(#60159) MadMancs válasza Landsmann (#60157) üzenetére


MadMancs
veterán

Jól sejted. Csak a két T.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#60160) Landsmann válasza Diák66 (#60158) üzenetére


Landsmann
addikt

Úgy értettem, a Play áruházból letöltött appok fizetését. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#60162) BBke válasza #72445440 (#60161) üzenetére


BBke
tag

A Play áruházban anno nem tudtam a Telekommal havi szàmla terhére vásárolni, maradt a kártya.Amíg Telenoros voltam, azzal sem ment. Mindegyiknél előfizetéses volt a kártya. Egyszerűen nem volt olyan opció, hogy szolgáltatói vásárlás. Az App storban simán megy.

[ Szerkesztve ]

(#60164) Landsmann válasza #72445440 (#60161) üzenetére


Landsmann
addikt

Én már használtam sokszor a Telenorral, hiba nélkül megy. Hozzá van adva a számlás és a kártyás is, mindegyiket használtam. Végülis rákeresve a Google oldalán megtaláltam, hogy a Vodafone nincs a támogatott szolgáltatók között. Végülis mindegy, megoldom a Telenorral, csak jó lett volna ha a Vodás egyenleg terhére is lehetett volna használni, mivel kártyásként az egyenleg nem nagyon fog fogyni, ilyenre fel lehetett volna használni. Akkor marad rá a mobilnet, a Telenorosra meg a Play vásárlás.
Egyébként nem kell a SIMeket rakosgatni az 1-es foglalatba. Ha a telefonban van olyan beállítás, hogy melyik legyen az elsődleges beszédcélú sim, akkor elég csak ezt beállítani, az adatforgalmi SIM nem lényeg. Azt tudni kell, nem azonnal vált át a Playen, kell neki egy olyan 20-30 perc és már használható is. Tapasztalat.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#60166) Bozek


Bozek
nagyúr

Ma végleg búcsút inthetünk a Music Pass-nak. Akinek még volt, az eddig használhatta. Ma küldtek SMS-t, hogy törölték az előfizetésből.

Most kereshetek más indokot, hogy miért nem hosszabbítok szerződést. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#60167) HoaryFox válasza Bozek (#60166) üzenetére


HoaryFox
őstag

Nekem még nem küldtek SMS-t, pedig aktív az előfizetésemen.
Ha küldesz egy MUSICPASS tartalmú SMS-t a 1270-re, mit dob ki?

[ Szerkesztve ]

Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html

(#60168) mukibuci válasza HoaryFox (#60167) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

ászf-ben is szerepel még lezárt opcióként

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#60169) Bozek válasza mukibuci (#60168) üzenetére


Bozek
nagyúr

És tényleg. Még a december 21-től érvényesben is ott van...

Akkor csak engem szivatnak. Mondjuk az utóbbi időben nem nagyon használtam amúgy se, de jó volt tudni, hogy elérhető még.

(#60170) mukibuci válasza Bozek (#60169) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

rendeld újra smsben :)

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#60171) zzola


zzola
félisten

Sziasztok!

November vége felé meghosszabbítottam az előfizetésemet weboldalon, készülék vásárlással.

"2020.11.24. Előfizetői szerződés módosítása közös megegyezéssel"

Ugye elvileg itt is érvényes a 14 napos elállás.
Ha megteszem, mi történik?
Szerződésemet visszaállítják az eredeti állapotra, készüléket vissza kell szolgáltatni.
Kötbér vagy egyéb költség terhel engem ebben az esetben?
Vagy?
Kösz.

[ Szerkesztve ]

(#60172) 4Grider válasza zzola (#60171) üzenetére


4Grider
nagyúr

Elállás esetén az eredeti állapotot kell visszaállítani. A visszaküldés költsége terhelhet csak ebben az esetben. Meg ha a készülék nem csak kipróbálva lett, hanem használatba lett véve.

(#60173) zzola válasza 4Grider (#60172) üzenetére


zzola
félisten

Kipróbálva/használva, ezt ki dönti el? Illetve ahhoz használatba kell venni, hogy kipróbálja az ember.

(#60174) Bozek válasza zzola (#60171) üzenetére


Bozek
nagyúr

"Az előfizetői szerződések tekintetében a fogyasztót nem illeti meg „a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól” szóló 45/2014. (ii. 26.) Korm. rendeletben meghatározott elállási vagy felmondási jog."

Én ezek alapján azt mondom, hogy csak a készülékvásárlástól állhatsz el, a szerződésmódosításra nem vonatkozik. De persze lehet másként is, nincs tapasztalatom vele.

[link]

(#60175) zzola válasza Bozek (#60174) üzenetére


zzola
félisten

:R

(#60176) 4Grider válasza Bozek (#60174) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ezzel csak az a gond, hogy szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés napjától számított 14 nap elteltéig gyakorolhatja elállási jogát a fogyasztó. Ez így szó szerint szerepel a törvényben. A megkezdett szolgáltatás vonatkozásában persze arányos fizetési kötelezettség áll fenn, de szó nincs arról, hogy előfizetői szerződés esetén a törvény kivételt fogalmazna meg.

(#60177) zzola válasza 4Grider (#60176) üzenetére


zzola
félisten

A szolgáltatást nem akarom felmondani, az eredeti hűségidő 2021.02.22-ig szól.

(#60178) Stonerice


Stonerice
őstag

Sziasztok!
Ma előfizettem Home net csomagra a vodanal és csak 3g re enged fellépni. Xiaomi mi8 telóm van. Újra is telepítettem.
Net van. Telenorral semmi gondja.
Apn szerintem jó .
Mi lehet a baj? :(

[ Szerkesztve ]

Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480

(#60179) Norbi27 válasza Stonerice (#60178) üzenetére


Norbi27
aktív tag

72 órán belül aktiválják a 4g-t. De ha felhívod őket, általában megcsinálják azonnal

(#60180) Stonerice válasza Norbi27 (#60179) üzenetére


Stonerice
őstag

Köszi :R :R .

Pénz beszél, kutya utal! Aktuális főkomponenseim: 5600X / Msi B450 Gaming Plus Max / 16GB 3733 cl16 / Sapphire Nitro Rx480

(#60181) Daffni2 válasza 4Grider (#60176) üzenetére


Daffni2
addikt

14. A fogyasztót megillető elállási és felmondási jog alóli kivételek
29. § (1) A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát
a) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

"Aki ad,az nyer"

(#60182) zzola


zzola
félisten

Felhívtam a 1270-et, érdekes dolgot mondott az ügyintéző.
Közölte, hogy nem tudok elállni, mert a 11.23-án online megkötött szerződés hosszabbítás 11.24-én életbe lépett. Az eredeti hűségidő egyébként 2021.02.22-ig szól és ugye ezt hosszabbítottam 11.23-án.
:F

[ Szerkesztve ]

(#60183) Landsmann válasza zzola (#60182) üzenetére


Landsmann
addikt

Hát ez így érdekes. Én is ugyanígy szerződtem. AZ eredeti hűség február 9 vagy 19-én járt volna le. Hűséghosszabbítással vettem készüléket, (talán még nincs is 1 hónapja) postán küldték le. MIkor beszéltem az ügyintézővel, aki engem visszahívott és a szóbeli szerződést megkötöttük, akkor Ő nekem elmondta, hogy mivel távollévők között köttetik a szerződés, a készülékvásárlástól 14 napon belül elállhatok. Egy különbség van, ez a Telenor volt. Node a jogszabályok egyformán vonatkoznak mindegyik szolgáltatóra.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#60184) zzola válasza Landsmann (#60183) üzenetére


zzola
félisten

Engem ez zavar: "Előfizetői szerződés módosítása közös megegyezéssel "
Tehát ha közösen megyegyeztünk, lehet tényleg nem lehet, nem tudom.

(#60185) MadMancs válasza Bozek (#60174) üzenetére


MadMancs
veterán

Szerződéstől is el lehet állni. Mikor tavasszal váltottam Red Live ról Red Free re akkor kérdeztem ha nem vagyok megelégedve a csomaggal akkor elállhatok-e. Azz mondta 14 napig igen. Most hogy készülékkel együtt hosszabbítottam és közben váltottam Red Free ről Red Max-ra, ugyanúgy benne van új szerződésben is a 30 napos elegedettségi garancia, amin belül jogkövetkezmények nélkül el lehet állni.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#60186) zzola válasza MadMancs (#60185) üzenetére


zzola
félisten

Dobtam egy e-mail az ügyfélszolgálatnak, hogy legyen nyoma. Holnap bemegyek üzletbe és kiderül az igazság...

(#60187) Landsmann válasza zzola (#60184) üzenetére


Landsmann
addikt

Nekem is az volt, nem kényszerített a szolgáltató, hogy újabb 2 évet vállaljak. :) Ettől függetlenül azért érdekes.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#60188) zzola válasza Landsmann (#60187) üzenetére


zzola
félisten

No, most 50 percet beszéltem a 1270-nel.
Ennél az ügyintézőnél már volt 14 napos elállás, de szerinte tegnap lejárt a határidő.
Közölte, hogy elállni csak személyesen, üzletben lehet.
Mondtam neki, hogy ez érdekes és kértem a rögzített beszélgetés átadását részemre.
Na ekkor várnom kellett kicsit és utána közölte, hogy ma van az utolsó nap, hogy leadhatom a készüléket egy szaküzletben!
Illetve kérdezte, hogy csak a készülék vásárlástól szeretnék elállni, vagy a szerződéstől is?
Délután lesz a puding próbája, bemegyek leadni a készüléket.
A vállalt hűségidő az marad, attól talán nem is lehet elállni.
Mondjuk a szolgáltatással nincsen bajom...

[ Szerkesztve ]

(#60189) Landsmann válasza zzola (#60188) üzenetére


Landsmann
addikt

Ugye hogy mégis csak van. Néha meg kell szorongatni őket, vagy "nyalni" ha célt akar elérni az ember. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#60191) zzola válasza #40993792 (#60190) üzenetére


zzola
félisten

Az én esetemben melyik dátum a mérvadó?
23-án hosszabbítottam, a szerződésen 24-e van, a készülék meg még ezután érkezett meg...
Akkor a szerződésre 24-től, a készülékre meg az átvétel napjától?

(#60192) MadMancs válasza zzola (#60191) üzenetére


MadMancs
veterán

Mindkettő a szerzodés napjától.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#60193) zzola válasza MadMancs (#60192) üzenetére


zzola
félisten

Az 24-e. Akkor pont ma van a 14. nap. ;]

(#60195) MadMancs


MadMancs
veterán

De felfedeztem egy érdekességet. Ugye November 12.-én hosszabbítottam Red Free ről Red Max ra készülékkel együtt. 1 hete csak befizettem a számlát szokas szerint, de most néztem hogy van fél havi free, fél havi free jóváírás, fél havi max, és 1 havi max előre. Ez idáig rendben, így is kell lennie. De készülék részlet sehol (25.-e a fordulónapom). Első részletnek nem kellett volna megjelennie? Igazából úgyis e hónapban ki akarom csengetni egy összegben, de ez így fura. Nem szeretném hogy problémázzanak.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#60196) zzola válasza MadMancs (#60195) üzenetére


zzola
félisten

e-mail-ben kapott szerződésben rajta vannak a fizetési határidők...

(#60197) MadMancs válasza zzola (#60196) üzenetére


MadMancs
veterán

Igen, december 17 a határidő aszerint. Na de számla nélkül nehéz befizetni. De közben találtam egy red asszisztenst, aki ránézett a rendszerre. 1 hónap csúszásban van a rendszer így december végén jönne első részlet január 17.-ei határidővel.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#60198) laciegy válasza mukibuci (#60170) üzenetére


laciegy
csendes tag

Sikerült nekem újrarendelni így, csak arról nincs valami infó, hogy meddig tudom még ezt használni?

(#60199) mukibuci válasza laciegy (#60198) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

ez egy lezárt szolgáltatás, megy, amíg megy. Elvileg meg sem kéne tudni rendelni már

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#60200) trec12


trec12
addikt

A családban két készülék közötti híváskor - oda-vissza - az egyiken minden alkalommal megjelenik egy idegen (amúgy élő) 70-es szám is. :F A jelenség csak is kizárólag a két készülék között áll fent más irányok rendben. A készülékekkel mindent kipróbáltunk de semmi eredménye. Esetleg valami gáz (VoLTE?) van a Vodánál ?

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.