Hirdetés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- sziku69: Szólánc.
- Mercis kalandok - A könyv
-
LOGOUT
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz
Predator2 #49824 üzenetére
kaphat a hajtókar csapágy, a csapszeg, a hajtókar is! az olajteknőt le kellene venni még mikor a hengerfej is lent van és megnézni, hogy nem-e lóg! a hajtókar a dugók kihúzása nélkül nehezen vizsgálható, de ha a csapszeg, hajtókar csapágy nem lóg, akkor az sem kaphatott nagyot. A hajtókar csapágy amúgy is tud típushibája lenni az 1,5 dci-nek, arra főleg ilyenkor nem árt ránézni(olajteknő le, akkor +egy tömítés is cserés), mert ha lóg, akkor nehogy szétverje az új szelepsort is..... valamint komplett vezérlés csere+olaj szűrővel, hengerfej tömítés új csavarokkal, hengerfej síkolás+szelepszár szimmering és szelepvezetők cseréje a szelepeken túl(de ezt a gépműhelyben fogják tudni). alsó hangon ennyit minimum kell cserélni benne.
ez anyagköltségben kb: hajtókar csapágysor 15-20ezer, vezérlés kb 50 ezer, olaj+szűrő kb 10e, hf tömítés+csavarok kb 25 ezer, hengerfej síkolás+vezető+szsz szimmering csere+szelepek(ez munkadíjával) erősen cégfüggő, de kb 35-40 ezer ft(nekem a szelepeket nem kellett cserélni, de a többit csinálták és asszem az volt 28ezer, Budapesten azért szerintem többe fájt volna). Ez így munkadíj nélkül kb 135-145ezer között, de akkor még az alkatrész kedvezményét továbbadták neked és nem teljes áron számolták és még más járulékos dolog még nem jött közbe!Munkadíjnál meg szintén szerelő függő a dolog, azért van meló bőven vele.....
(#49821) salieri.: a megane 2 sem sportkocsi az 1,6-os motorral, az az aranyközépút, a megane 3 azért kialakításra is egy jobb autó, ott már az elektromos dolgok is kevésbé szopatósak tudnak lenni, súlya is kb egál, így az a motor is kb úgy viszi. Ritka, mert dci-ket vették a cégek, abból van annyi mint a szemét!
(#49826) meroly: lehet már beképzeled a dolgot, rezonálni tud, bár az a dízelekre inkább jellemző. Hagyd, míg nem erősödik a dolog, a 3 hengerezést azt éreznéd! amúgy azóta jó a gép, el tudsz már vele indulni?
Új hozzászólás Aktív témák
- OLCSÓBB!!! Dell Latitude 7420 és 7420 All-In-One i7-1185G7, Intel Iris Xe Graphics, 16GB, 256GB-2TB
- AKCIÓ! Intel Core i7 7700K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U757 - i3-7GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Huawei Nova Y90 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest