Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
-
LOGOUT
A RAM (az angol Random Access Memory rövidítéseként), magyarul közvetlen hozzáférésű memória. Egy közvetlen elérésű írható/olvasható adattároló eszköz. A RAM tárolja a CPU által végrehajtandó programokat és a feldolgozásra váró adatok nagy részét. Az adatok csak addig maradnak meg benne, amíg a számítógép feszültség alatt van, kikapcsoláskor a benne tárolt adatok elvesznek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Benyaking
üzenetére
Az a baj, hogy ragasztva van a Dominatorra a borda. Nagyon kevés az esélye annak, hogy leszedd a hűtést úgy, hogy ne rántson magával egy-két chippet a pcb-ről. Ha halott a Dominator amiről leszednéd akkor megpróbálhatod lefeszegetni de kérdés a Vengeance-ről le tudod-e szedni sérlés nélkül a szintén ragasztott bordát...
Szóval sztem felejtsd el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- BestBuy topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gyúrósok ide!
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- Samsung Galaxy S24+ / GyáriFüggyetlen / 12/256GB / 12Hó Garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI H310M PRO i5 9600K 16GB DDR4 240GB SSD 2TB HDD RTX 2060 Super 8GB NZXT Source 600W