Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • tomp

    félisten

    válasz #79335424 #43379 üzenetére

    Tudom. Az egyik családtagom mesélte is. Se net, se telefon, se tv nem volt.
    Mihez képest? Hát fél évente van egy minimum 1hónapos hibám.
    Lehet resetelni kellene a teljes telefonszámhoz tartozó adatbázist? Azaz megszüntetni a komplett előfizetést mindennel együtt és újra beállítani a szolgáltatásokat?

    Viktor0610
    Jaaa az más. :) De azért pár dolgozónak kellene szednie valamit. Az ember hiba miatt megy be dühösen és ha látja az illető, hogy nincs hűsége rögtön mondogatja a hűséget. Miért? Oka van, hogy egy régi tarifát használ az ember hűség nélkül... Miután elmondtam miért nincs és nem lesz hűség(ha már kérdezte) azért lefagyott a mosoly...

    Az egyik 3betűs nagy kábelcégnél most volt szintén hibám. 3napon múlt, hogy 1hónapig tartott az elhárítás. Mikor volt a mostani hibám előtt hiba? Talán 2éve. De akkor egy komplett kerület leállt fél napra. Előtte mikor volt? Soha. Stabil mindig minden. Kötbért soha nem kértem tőlük csak most. NMHH sem volt. Aláírtam velük 2évet? Alá, mert nálam megbízhatóan szolgáltatnak. A hűség kötést én kezdeményeztem nem ők.

Új hozzászólás Aktív témák