Keresés

Hirdetés

!!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz 4Grider #43316 üzenetére

    Részben egyetértek, de azt is vedd bele a képbe, hogy ugyanezt a "problémát" más szolgáltató tudja kezelni - itt most nem az én és a szolgáltató közötti viszonyról beszélünk. Utóbbi nyilván személyes döntés kérdése - bevállalok e valamit, ismerve az előnyöket és hátrányokat (és meglehet, így is be fogom vállalni, mivel spec ennél a készüléknél ez egyszerűen áthidalható - ettől még nem kell, hogy tetsszen is a dolog).
    Egy szolgáltató szolgáltatást ad el - nem jó üzenet, ha valaki transzparensen nem foglalkozik a vevői igényekkel. :(
    Persze azt is megértem, hogy a szolgáltatónak nem a telefon eladás és annak a supportja a fő tevékenysége és ezért kevesebb energiát fordít rá - a gond csak ott van, mint fent is jeleztem, hogy a konkurencia ezt mégis jobban csinálja.

Új hozzászólás Aktív témák