Hirdetés

Aktív témák

  • Tüzi

    veterán

    válasz rebel56 #4007 üzenetére

    Én azért szoktam, hogy mozogjon a csapágy, meg az olaj is a rendszerben.
    A benzint azért szoktam, mert ha tudnád, hogy milyen nyálat adnak a benzinkúton, és az mivé tud szétbomlani a tankban, karbiban, akkro te is leengednéd :) Legyen elég annyi, hogy én láttam már olyan tankot, amit a tél alatt kievett lukasra a jó magyar benzin...
    A pára előbb eltűnik a kipuffból, mint hogy az elérné az üzemi hőt :))
    A rövid távon használt kocsikban a katalizátor, meg a hosszú kipuff miatt, a végén a dobban megállhata pára ez igaz. De egy motoron nem fog. Nem két perces beindításról beszéltem ;)
    Gumit én így szoktam, nem tom miért, így maradt meg =)

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Aktív témák

Hirdetés