- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Gurulunk, WAZE?!
- Argos: Szeretem az ecetfát
- MasterDeeJay: H110-es lapban 10.gen Comet Lake működhet?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT
Ajánlott ingyenes Windows programok
Androidos kérdéssel irány az Android alkalmazások topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
King Unique
titán
válasz
Kezdő vagyok #46878 üzenetére
Ha nem egy vírustenyészet az az okosított W10, nem találnak semmit pl. az HitmanPro, MBAM stb. programok sem, akkor nyilván ugyanolyan jó lesz az MCT-vel ott létrehozott telepítési adathordozó, mint a jogtiszta verziónál. Sőt, egyrészt ha szükséges, akkor vírusellenőrzést akár az utóbbinál is érdemes futtatni előtte. Másrészt attól, hogy okosított, nem feltétlen lesz vírusos is, pláne ha okos módon van megoldva.
Ha a licenc jogtisztasága miatt kérdezed, akkor ahhoz meg nyilván semmi köze nincsen annak, hol és milyen rendszeren lett létrehozva a telepítési adathordozó, sőt maga az ISO-fájl eredetisége is másodlagos ilyen szempontból. Ott az a lényeg hogyan történik az aktiválási eljárás, van-e érvényes termékkulcsod, vagy digitális licenced az adott hardvernél a telepített Windows 10-kiadáshoz, jogosult vagy-e annak használatára, tudod-e azt igazolni, stb., ami eleve összetett dolog. -
mezis
félisten
válasz
Kezdő vagyok #46878 üzenetére
Attól füg hogy honnan töltöd le az ISO file-t.
Én innen javaslom. Letöltöd az "Eszköz"-t és az "Eszköz"-el letöltöd az ISO-t.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Interactive Brokers társalgó
- Az áremelések és a GTA VI késése miatt nem költekeznek a játékosok?
- Linux kezdőknek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Hálózati / IP kamera
- PlayStation 5
- LEGO klub
- Kertészet, mezőgazdaság topik