Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Nincs gond a tartósságával, és ha nem cseszi szét a turbót, akkor azzal sem lesz baj, meg a motorral sem, mehet vele annyit, amennyit akar.
Az 1.2 TSI nagyon jó motor, és jól fogyaszt. Nem tudom hány évre, és évi hány km-re tervezi, de ha csak 1 literrel fogyaszt kevesebbet, mint a szívó társai, az 150k km alatt már 600k haszon, abból bőven kijön egy turbó, sőt több is, cserébe pedig van nyomaték is, és 130-nál forog ~ 3200-at.
Én ha most vennék ilyen típusú autót, biztos az 1.2 TSI-t választanám.
-
giigz
veterán
Szerintem nem kell félni attól, hogy bedöglik 100-150k km után. Sokan azt mondják, hogy nem jó a kicsi motor, mert majd nem fogja bírni... Egy 1.2-es motor simán bír 105 LE-t meg 175 Nm-t... Szerintem 300k-t is simán el fog ketyegni egy olyan motor, anélkül, hogy már legyengülne... Rendszeres olajcsere, szűrőcsere, és nem lesz vele semmi gond, jól megy, jól fogyaszt.
Ugye most a 0.9 meg 1.0 literes motorból is kihoznak ennyit, és még azok is mennek 200k-t simán.
-
giigz
veterán
Ez alapján viszont inkább szívót vennék
Ha nem fog autópályázni sokat (csak évente 1-2x), akkor a szívóval is el lehet lenni. Nehéz döntés így már, azt hittem, hogy sokat jár hosszútávra, és oda már inkább a turbós kellene, mert gyerekjáték neki 6 literrel elmenni a pályán, míg egy szívó azért 7 litert biztos bekér... Országúton egyébként simán elvan a szívóval, 90 körül 5 literrel. Ha meg nyaralni megy, akkor 100-110 és 6 liter
Szóval neki kell eldönteni, egyikkel sem jár rosszul, de a szívó is jó lehet.
[ Szerkesztve ]
-
FerNandor
őstag
ha jó olajat rak bele és cseréli sürün jó minöségü olajszürövel, plusz hüti a turbót leállítás elött, akkor szerintem nem tud megdögleni. (hacsak nem anyaghibás gyárilag vagy mittudomén, de nem hiszem, hogy ilyen elöfordulhat)
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
azt is nézzétek meg azért, hogy mennyibe kerülnek a szervizek stb. lehet, hogy otthagyja az ember a 7 év alatt az autó árának a felét a kötelezö szervizekre...
akkor szerintem nem kell félnie a turbótól. hagyni kell járni kicsit leállítás elött és kész. én mindig járatom használattól függetlenül egy ideig. ha hosszabb, pörgösebb volt az út, akkor egy picit tovább.
[ Szerkesztve ]
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
-
EQMontoya
veterán
Most az a kisebb dolog, hogy a katalogusadat tajekoztato jellegu.
En inkabb azon akadtam fenn, hogy jelenleg epp a 39-es labu lanyt reszesitjuk elonyben a 37-es labuval szemben, mert konnyebb ra cipot kapni. Szerintem a parvalasztasnal azert vannak hangsulyosabb szempontok, de kizarolag szvsz.
Szoval: ha mar valaki uj autot vesz 4-5 gurigaert, akkor evi 15k km eseten keletkezo 1 literes fogyasztaskulonbseg egyszeruen nem szempont. Evi 50.000Ft-rol beszelunk nagyjabol.
Sokkal tobbet szamit pl. az ertekesztes(!), de nyugodtan szamolhatunk egyeb koltseggel is, pl. kotelezo szervizek dijai, szijas vagy lancos-e a motor, stb. Sot, meg olyan aprosagok is nagyobb hatasuak, mint hogy milyen meretu az adott auton a gumi. Mert egy ritka meretu 16-17-es szett gumin lehet bukni 50k-t egy gyakori merethez kepest, ha markas gumit veszel, marpedig 5 evente 2 szettre szukseged lesz.Tul van misztifikalva a fogyasztas, foleg uj autoknal, ekkora kulonbseg lenyegtelen. Vihar a biliben, nem tobb.
Same rules apply!
-
veterán
ez tényleg off, de addig nyújtózkodj ameddig a takaród ér. de ha ennyire nincs neki $, akkor miért nem vesz mondjuk 1,5-2M-ért egy jó 3-4 éves gépet, a 3-4 M-es új kocsi helyett? persze nekem aztán mindegy, de akinek évi 50k ennyit számít, az ne vegyen új autót.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
EQMontoya
veterán
Erto olvasasbol megbuktal, de buszken bizonyitottad, hogy jol itelkeztem.
Nem azt mondtam, hogy evi 50k nem szamit, hanem azt, hogy ennel lenyegesen nagyobb kulonbseget okozhatnak eves szinten egy uj autonal mas faktorok, amelyekbe epp bele sem gondoltal, mer' ugye Uristen a fogyasztas.Erre mondtam, hogy vihar a biliben az egesz, mert ennel az osszegnel boven elvihet tobbet mas faktor, pl. az ertekvesztes uj autonal.
Az meg a masik, hogy akinek havi 4k nem mindegy, az ne vegyen uj autot. En sem veszek, pedig az elobb epp leburzsujoztal burkoltan.
Same rules apply!
-
ALI_G
veterán
Irtam, hogy az auto árához mérten, ami burkoltan azt jelenti, hogy valami minimálisra összegre gondoltam
Egy viszonylag világos parkolóban áll pár 10 autó között, igy arra játszok, hogy ne a legkönyebben meglovasitható autó legyen és akkor talán nem ezt viszik el
Casco-t nem néztem konkrétan erre az autóra, vidéki cimre vagyok bejelentve, de még igy is évi 100 körül lehet egy olyan ami lopásra is jó? Nyilván önrész függő, de 6-7 év alatt nem szeretném odaadni a biztositónak a kocsi árát. -
https://docs.google.com/forms/d/1zs2aQ9Sg0RxQv6K7W5TWaXeEoBrpcfVM86WgjMthYHI/viewanalytics
Bár ezzel a statisztikával nem érzek egyet: mivel nem mindenki töltött minden mezőt és a válaszok nincsenek névhez kötve, nem lehet megtalálni hogy kinek mi volt a válasza.[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
nagyúr
Ma vittem szervizbe, meg ott van, es garancialis, szoval semmibe nem fog. Meg nem jott vissza, csak most hagytak uzenetet a szervizbol, hogy ez van, es hogy holnap meg nem tudok ertemenni. 69900 km van most a kocsiban, a hiba(uzenet) talan egy ezressel ezelott jott ki. Valamilyen szinten biztos mukodik, mert 170-el gond nelkul lehetett jonni a palyan vele. Igazabol csak hegynek felfele nem volt elegendoen eros.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
Kornel
veterán
ha menni kell, akkor menni kell.
2010-ben nekem az ezres swift kibírta a borsodban az árvízben azt, hogy az anyós ülésnél állt a víz bent, a motort 2/3-ig ellepte néhol... egyedül a váltóolajat kellett cserélni, mert belement a szellőzőn a víz
ja a motorhőfok nullára ment vissza mutató szerint mindig, amikor belementem egy jó mély vízátfolyásba (30-40-50 cm)[ Szerkesztve ]
-
-
DeFranco
nagyúr
No, akkor tegyük ezt tisztába egy kicsit.
Az aktuális kitölthető űrlap itt található: Űrlap
Fontos, hogy jelenleg a docs hülyesége miatt van egy pár korlátozás, amivel együtt kell élni, oda kell figyelni:
- az első, hogy amennyiben kitöltötted az űrlapot, és beküldted, utólag már csak akkor módosítható, ha megvan az a link, amit a kitöltés végén a köszönőlapon feldob, hogy azon keresztül szerkesztheted. Ha ez nincs meg, utólag nem tudja senki legenerálni, sem én sem a kitöltő. El kell tenni.
- a második, hogy az űrlapból az adatok bekerülnek egy adatbázisba, amit én sem tudok módosítani, ami egyszer bekerült az ott marad. Módosítani lehet a fenti linkkel, de ha az nincs meg, vagy valaki kitölt még egy űrlapot pluszban mert ennyire gyíkagyú (volt már rá példa) akkor az benne is marad, halandó nem szedi ki. Ezt fontos megérteni a továbbiakhozA kitöltött űrlapokból ezek után két riport készül, egy használhatatlan, meg egy használható:
A használhatatlan riport a grafikus statisztika. Ebben minden benne van, ami az űrlapon beküldésre került, a valid és a fals adatok egyaránt. Ahogy bitpork mondja, nem is minden értelmezhető belőle, mert van amit össze kellene kötni a típussal vagy a tulajjal, igazából elég korlátozottan használható, éppen ezért nem is szeretjük. Én szerkeszteni ezt nem tudom, sem hozzátenni sem elvenni nem tudok, felejtsük is el, hogy van. Ha lesz egy kis időm molyolni, csinálok sajátot, jobbat.
A használható riport a táblázatos statisztika. Ezt én szerkeszthetem, hozzátehetek, elvehetek bármit, formázhatom ahogy akarom. Azonban ez csak egy irányban kötődik a központi adatbázishoz, érkeznek bele adatok, de amit én átírok, nem szinkronizál vissza. Ez egészen addig nem gond, amíg a tábla megvan, de ha valami gond történik, szétesik, elveszti a kapcsolatot az adatbázissal, berúgva kitörlöm, stb. akkor újra kell generálni a központi adatokból és a módosítások elvesznek. Ha van backup, az alapján én kézzel vissza tudom állítani a pofás, tiszta állapotot, de ez addig működik, amíg a hibás adatok száma kevés. 500 hibás adatot, sort, duplikációt nyilván nem lesz motivációm egyesével átbütykölni. Viszont ez működik, áttekinthető, pofás, használható.
Összefoglalva: kitöltés itt [link], majd a szerkesztő linket jól elrakni, hogy meglegyen (perverzek elküldik maguknak emailen, és akkor biztos van nyoma), majd táblicskut bogarászni itt [link]. Minden más hazugság.
-
DeFranco
nagyúr
azért a személyes, laikus és különbejáratú véleményem az, hogy nehogy már két percig kelljen dekkolnom, ha kiállok tankolni az autópályán, mire leállíthatom a motort... ez azért elég durván fail kategória. Szeretek vigyázni arra amim van, de ehhez durván turbószexuálisnak kell azért lenni... ott ücsürögni, dekkolgatni a kocsiban, hogy hűljön már ki. Mi ez, vasaló?
Nem értek hozzá, de ha így van, ahogy írod, az nevetséges.
-
DeFranco
nagyúr
Ha van egy kiegészítő, ami megoldja helyettem, az rendben van. De amikor már dolgozol, családod van, amúgy is rád szakad az élet, akkor durvára nem lesz hangulatot két perceket ücsörögni l'art pour l'art... mindegy, ez persze magánvélemény, csak én failnek tartom. Még egyszer mondom, ha az automatika ücsörög helyettem két percet, akkor nem szóltam.
Más:
Ezt ismeri valaki? [link]
Vettem egy ilyen műszarfalápolót, kiváncsi vagyok hogy milyen. Vicces, mert azt írja az elején, hogy én döntöm el, hogy fényes vagy matt, azzal, hogy mikroszálas vagy pamut kendőt használok...
...szóval izé, ismeri valaki?
@EQMontoya: altatódalt is énekelsz neki?
[ Szerkesztve ]
-
!Overdose!
őstag
Inkább ezt emelném ki:
"Az eszköz arra való, hogy a turbós autódat járassa még egy megadott ideig a kulcs elfordítása után. A turbó így kellően le tud lassulni és visszahülni, hogy ne károsodjon a hirtelen motor-leállítástól. Amíg Te kiszállsz az autóból, összeszeded a dolgaidat stb. a timer szépen járatja a motort helyetted. "
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
-
-
-
runner 125
nagyúr
Kicsik a képek ráadásul kevés is.., de szerintem az első és hátsó lökkös tuti fújva volt. Iszonyúan elüt mindkettő, ennyire nem látszódhat a különbség.
(Ezt az "Elírás és eladás joga fenntartva!" dumát annyira bírom...)
mod.
Forma egyébként számomra olyan semmilyen, bocs.
Nem érzem rajta a japó virtust, de még a Subaru vonásokat is nagyítóval kell keresni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
A Szekszárdi nem néz ki rosszul. De ott élőben meg kellene nézni a festést, mert a jobb ajtó-sárhányó találkozásának a felső részén mintha mindig csillogna.
Jó kis gépek ezek, csak ne legyen nehéz a lábad mert leküldöd a torkán a fizut amit normális ember elinnaNe csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Néztem én is a fa tükröződései miatt nem mertem pofázni
De mit keresgélsz ilyen sokat?! Ennyi idő alatt megvehetted volna életed allroadját
[ Szerkesztve ]
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Hálózati / IP kamera
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Elektromos autók - motorok
- Revolut
- Milyen TV-t vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen