Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
aero.
veterán
Nem rakétatudomány. Ugye automata alapból hosszabb, mert ha helyzet van, a parkettára megoldja a menést magától. Egybites user lepadlózza a kézit 5.-ben, nem történik semmi. Ezért mennek fel fokozatban is az automaták, a jobb nyomaték és teljesítményskála kihasználás miatt, na meg az egyenletes haladás melletti alacsony fordulattal járó előnyös fogyasztás. Kisza 6-os kézije sem túl hosszú, viszont ott is segít kihasználni az 1.4 szívó tulajdonságait, kevesebb rpm drop, jobb erőtartományba ejtés. Hirtelen a régi Punto 6-os unikum kézije mellett eszembe sem jut más autó. Még a 6 hengeresek is 5-ösök.
MunezXBK: Értettem is, meg nem is. Ezért ajánlottam első körben is automatát. A 6 sebességet nem pontosítottam, de kézire gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ezt menet közben hogy méred? Másodperceket számlálsz tereptárgyakhoz viszonyítva az aktuális sebességed függvényében?
Eladó Falbatech YamPAD tilt/tent kittel, Kaihl Box Jade kapcsolókkal, XDA keycap settel, szállítással - 70k - - - És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
kisza25
félisten
-
addikt
De értem a kereslet/kínálat görbét, csak ha irreleváns okok miatt alakul így, akkor azzal csak jól lehet járni, ha valami egyébként jó, és kevesebb rá a kereslet.
Utánakerestem, mindegyik Euro 5 vagy 6 besorolású.
2013-tól
1.4 TFSI S Line EURÓ 5 123 g/km
1.4 TFSI SE EURÓ 5 123 g/km
1.4 TFSI Sport EURÓ 5 123 g/km
1.6 TDI S Line EURÓ 6 99 g/km
1.6 TDI SE EURÓ 6 99 g/km
1.6 TDI Sport EURÓ 6 99 g/km
1.8 TFSI S Line EURÓ 6 129 g/km
1.8 TFSI Sport EURÓ 6 129 g/km
2.0 TDI S Line EURÓ 5 108 g/km
2.0 TDI SE EURÓ 5 108 g/km
2.0 TDI Sport EURÓ 5 108 g/kmNem sikerült megtalálnom az összefüggést, hogy egyik TFSI és TDI miért az egyik besorolásba kerül, a másik pedig miért a másikba.
-
-
A váltótól csak abból a szempontból gond ha csesztek benne olajat cserélni, ha cserélték akkor ugyan annyi az élettartama mint egy kézinek. (vagy inkább több bontás nélkül mert wandler többször annyit bír mint egy kuplung) Ha olaj rendben van akkor kinyírni is nehezebb mert hülyebiztos, az enyém pl hidegen nem is engedi pörgetni amíg be nem melegszik és nem lehet össze vissza váltani menet közbe R-be stb, D-be meg el sem lehet indítani csak P ből meg hát pörgetni sem lehet limiten mert elvált... (AF17 4 sebességes)
Itthon félnek tőle mert ismeretlen és valóban kevés helyen értenek hozzá vagy tudják javítani, ezért szokás egészbe cserélni és nem felújítani vagyonokért. (rizikó benne van hogy szar lesz)
Igazából úgy terveztem hogy 1Mft + maximum 500eFt amibe átírás, gumik, olajak, sürgősebb kopó cuccok ebben az évben férjenek bele.
Sok futással meg úgy vagyok hogy ha működik minden akkor nekem tökmindegy hogy 200e vagy 400e van az órában hiszen a valósat úgysem tudom meg.
Próbakörnél hidegen/melegen meg úgyis lehet érzékelni hogy jó-e a váltó. Úgy kel válltania hogy ne lehessen érezni semmit belőle, és persze a lock up is működjön azt meg lehet érezni hogy nagy sebességnél csúszik-e vagy gyorsul rendesen. Ha minden stimmel akkor nagy baj már nem lehet. Meg persze megnézem egyből az olajat is benne.
Amitől ilyenkor tartok az az elektronika (random működik valami) és az olajfogyás amit nem lehet egyből látni. Persze autószerelővel mennék de ő sem lát majd bele dolgokba.[ Szerkesztve ]
-
-
kisza25
félisten
-
-
q13579
senior tag
Nem jutottam próbáig. Egyrészt jó lenne a kombi, másrészt alsóhangon 500.000-rel drágábbnak minden Focus-tól és Ceed-től ugyanaz a felszereltség.
Alapvetően lehetne már ezeket 6 alatt is megvenni, de ha új autót vennék pár dologhoz már ragaszkodnék (metálfény, legalább első ülésfűtés, telefontükrözhetőség, és tolatoradar elöl hátul). Ezek viszont már inkább a közepes felszereltségi szinten kerülnek bele.
-
LZs?!
aktív tag
@Qru
Köszi szépen, segített.
Egyébként a leírásod alapján eszembe jutott, hogy talán Alfáéktól kérték kölcsön egy gyors puskázásra a JTS receptjét, csak a GDI-nel még nem akarták megkavarni...
Ha gázüzeműre átalakítva hajtották, az pozitívan befolyásolhatta az üzemet az általad részletezettek fényében?
T.i. a mo-i kínálatban a lent linkelt az egyetlen, amit megnéznék; Tolnába megyek a közeljövőben, onnan meg egy ugrás Pécs...
Nissan Maxima QX 3.0 V6 SE P4 Leder
Két dolog nem tetszik: manuális váltó és gázosítás; bár van ennek pozitív oldala is: a váltó jó eséllyel nem xarja össze magát, illetve lehet 'occsóér' autózni vele, cserében duplán kényelmetlen: nem álhatok be a mélygarázsokba (és sűrített vizsga?), emellett egy unalmas cirkálót már nem terelgetnék manuálisan.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
soldi3r
veterán
Nem valt at azonnal. A reduktor jegesedese miatt altalaban legalabb 40 fokos hutofolyadek homerseklet az egyik kitetel az automata atvaltashoz.
Szerintem hiaba van kinn az LPG-s tabla, biztonsagi szelepes rendszerrel mar barhova be lehet hajtani.
Az egesho mertekegysege kJ/kg[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
Dare2Live
nagyúr
Tudtommal a "szelepolajozó" soha semmit nem ért az vmi volt amit +ba el lehetett adni, meg lehetett magyarázni, hogy annak hiánya miatt van baj a szelepekkel...
A hiba mármint egy jól beállított rendszernél mindig a magasabb égéshő volt. Szelephézagot meg lehet egy ideig állítani de aztán a szelep is elfogy. És a pl japán 2l alatti kis autoknál egész elképesztő sebességgel meg tudta enni.
Összességében az LPG nagyon jó lehet de csak olyan esetben amikor a motor bírja.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
8th
addikt
-
Doki16
addikt
Abból alig van. Szinte senki nem vette, mert értelme se volt. Mindössze 265 mm-el rövidebb mint a kombi, de sokkal kisebb a csomagtartója.
(#179152) megema: Miért mi a baj a kombival? Sokkal praktikusabb, egy csomó minden belefér, nem kell belesakkozni egy nagyobb besárlást. Arról nem is beszélve, hogy szint mindent elhozok vele az IKEA-ból
Amúgy Prius, az 1.8 HSD a tökéletes választás arra amire leírtad.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
Van, hogy sehova nem megyek egy hetig van, hogy csak napi 2x10km-t van, hogy 100km-t minden nap egy vagy ket hetig.
A Prius 2 ket hetet allt amikor leterdelt az aksi benne, persze mar elotte is latszott rajta, hogy kozeleg a javitas, de az volt az utolso szog a koporsoba.
11 eve elek itt, nem zavar. Lementem mar parszor Key West-re vagy eppen fel Canadaba, nem zavar, nincs kesztetes, hogy rugjam neki. Szinte senki sem csinalja.
Amikor atmentem Canadaba , kint van egy baszott nagy tabladvozoljuk Canadaban;
Kovetkezo tabla: a gyorshajtas maximalis buntetese 10.000 dollar
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Camry bol vezettem egy 0 kilometereset par napig 2015-ben, az ujra kivancsi lennek, majd berelek egyet par napra.
Munkatarsamnak van egy 2015-os leagcy-ja, de full fapad
Bt,tolato kamera es ennyi, nem ertem, hogy lehet ennyire alap.Ezt nagyon szivesen megneznem, ha picivel kevesebb lenne benne:
Amugy bejon igy ahogy van.
Mult evben bereltem egy V6 is Avalon-t, egy eves volt, az nagyon bejott, azota is nezegetem oket.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
Nagyon gondolkodom rajta ! Holnap délutáng döntenem kell , mert csütörtök délután megyek haza szabira .
Csak ott a 2,5 éves 45000 km- t futott szalon állapotú autóm ...
Nehéz ...
Egyet elszom még rá .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen