- Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- Időutazás floppyval: A 486-os visszavág PCem-men
- AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- Az e-sport napistenének ajándéka: Lamzu Inca gamer egér
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- Klaus Duran: Youtube AI szinkron
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- Okos Otthon kezdőknek
Hirdetés
-
LOGOUT
Manual, analóg, filmes, MF objektívek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mega Bass
tag
válasz
Rapid136 #11934 üzenetére
Persze a filmes világban azért nem jött ez annyira szóba, mert ritkán használták az egyik rendszerre kifejlesztett objektívet a másik rendszeren. Manapság lassan a singer varrógép lámpájáról is kitalálják, hogy működik MILC gépekkel.
Abban tök igazad van, hogy a többség Aps-C illetve 4/3-ot használ (Aps-H azért ritkább) pont ezért szükséges az ekvivalens gyújtótávolság fogalmát gyakrabban használni. A legtöbb netes fényképész oktató videóban, írásos publikációban stb. a profi előadó elmagyarázza, melyik gyutávú objektív mire való (klasszikus értelmben). Általában nem térnek ki a kisebb szenzorú gépekre vonatkozóan. Lévén nekik FF-es gépük van, az az etalon.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest