Felvettem a kapcsolatot a supporttal a problémám miatt: [link] (bár a telepítési problémát nem említettem, mivel azt sikerült orvosolnom)
Első körben kértek egy e-mail-ben küldött FRST64.exe program által elkészített rendszer log-ot, mely programot rendszerjavítási módban indított win8 parancssorából kellett indítanom.
Mivel a log alapján a rendszerem nem fertőzött és nem találtak különösebb problémát sem, így megkértek, hogy egy Windows Repair Tool programmal ellenőriztessem a rendszert, majd az ellenőrzések és esetlegesen talált hibák javítását követően indítsam el a program rendszerjavítását. Ez szépen le is futott "javítgatott/felújított" dolgokat a rendszerben (egyébként nem talált hibát sem a check disk sem az sfc ellenőrzés közben)
Újraindítást követően ismét megpróbáltam futtatni egy gyorskeresést a v2-es mbam-mal, de a heurisztikus ellenőrzés futása közben ismét reset-re vágta a gépet.
Ezt megírtam nekik, most pedig ismét várakozó állásponton vagyok.
read-only mode on the forum