Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Digitális Állampolgárság Program
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
4tha
újonc
Elvittem itt a közelben egy "franchise" alatt szolgáló chip tuning műhelybe. Lóerőben brutál nőtt(+39 lóerő az elején mért 161hez képest), nyomatékban 30NM- azt azonban 1000rpmel magasabb fordulatszámon adta le.
Sok mérést csináltam 0-100, 50-130, azonban legjobb esetben is ugyanolyan számokat tudtam hozni, mint a gyári ECU mappel, azonban legtöbbször az általam mért gyári értékhez képest 0.5-1s veszteség volt,kb hasonló időjárás és szélviszony mellett. A pénzt visszadták nagy nehezen, persze megígérték, hogy lemérik profi gps eszközzel: azonban amikor a reklamáció után odaértem, már azt mondták, hogy ők nem akarnak ezzel foglalkozni (maximum 5-10 perc), inkább visszadják a pénzt. Hiába mondtam nekik, hogy találjunk megoldást, mert nekem az a fontos, hogy a kocsi jobban menjen (ne az élettartam kárára). Jól tudták, hogy lószart nem csináltak, csak megemelték a nyomatékot, amit jóval magasabban adott le, szóval semmire nem mentem vele.
Szóval az, hogy erőmérő van, még nem jelent semmit, lehet a motor ugyanazt a teljesítményt adja. Bevallom őszintén, hogy az első próba után én is el voltam ájulva, egyrészt az ember is fényezte, hogy milyen jól sikerült(placebo hatást erősíti, főleg amikor közel 100 ezret kiadtam érte), másrészt pedig a gázpedál valóban gyorsabban reagált, így érzetre a kocsi gyorsabb lett. -
4tha
újonc
Milyen chiptuningokkal foglalkozó céget ajánlotok, akik jól dolgoznak és nem horror árban? Azaz nem kérik el ugyanazért a 1.5-2x pénzt.
Lehetőleg Békés/ Bács/ Szolnok megyében. Esetleg még Budapest.
Mindenképp olyat szeretnék, ahol van teljesítménymérés is.
Köszi -
4tha
újonc
Vettem egy 2016os Alfa Guiliettát. Szeretnék rá led Angel eye-t tenni, valami hasonlót:
https://www.aliexpress.com/item/4001305769930.html?spm=a2g0o.productlist.0.0.5a725a7183F86d&algo_pvid=fdefc5e4-24a2-4766-a1a1-ade98826c5c7&algo_exp_id=fdefc5e4-24a2-4766-a1a1-ade98826c5c7-1&pdp_ext_f=%7B%22sku_id%22%3A%2210000015679525156%22%7D
A gondom az, hogy nem annyira bízok az ilyen kínai világításokban. Nem szeretném,hogyha kigyulladna, vagy ha 1-2 hónapon belül megadná magát a led, mert lényegében a munkadíj sem egy lényegtelen összeg a képletben- sőt. Ráadásul gondolom valahogyan ragasztva van, ezért az eltávolítása munkadíjban valószínű ugyannyi, mint feltenni.
Érdemes valami hasonlót venni? Vagy mi az a minőség ;ha lehet kérni,konkrét példákkal; amit már megéri beletenni?
-
4tha
újonc
válasz focvis #201058 üzenetére
Van egy cégtulaj rokonom (közeli, így a törvény véd), volt egy ezer éves ford tranzitja.
Olyan szar állapotban volt, hogy a KPM (vagy mi)-től kellett külön engedély. A vizsgánál a kocsi lerobbant így végül be és ki kellett tolni a vizsgaállomásról. Megkapta a műszakit.
Én azt gondolom, hogy az elkövetkezendő 4-5 évben nem várható ennek ellenőrzése, mert a dízeles autók lehet 20%a potyogna ki a forgalomból. -
4tha
újonc
Ha valaki árulja a kocsiját ami dízeles, de a részecskeszűrő ki van belőle ütve (1.3millát ér a kocsi, 300e lett volna az új részecskeszűrő) azt le kellene írni a hirdetésben? Vagy a telefonban elmondani?
Vagy esetleg csak személyesen? Nem ellhallgatni akarom, de nem szeretnék gondba se kerülni.(ne menjünk bele most morális vitákba pls, az biztos, hogy jobban kormol, viszont a részecskeszűrő és alkatrészei előállítása sem zéró emisszió. Tényleg sokat szívtam vele városi és országúti forgalomban is volt. A kocsi ráaádsul azóta 1literrel kevesebbet fogyaszt 100on. Valaki szerint pedig a nano korom részecskék károsabbak stb)
[ Szerkesztve ]
-
4tha
újonc
Köszönöm. Bocsika, új vagyok még itt.
-
4tha
újonc
Üdv
Szeretnék venni egy benzines "hot hatchbacket" 4 és 5 millió között. Nézegettem a Ford Focus STI st2 (2013-15), Hyundai Veloster turbo, KIA ceed 1.6 TGDI GT-t illetve a Mazda 3 sport revolutiont néztem még 2ezres motorral (meg az egyel kisebbet is). A fontos az lenne, hogy egy erősebbecske autóm legyen, viszont a fenntartási költségek sem szeretném, hogyha nagyon ellszállnának (szervíz, fogyasztás). A felsorolt modelleken kívül bármilyen javaslat érdekel.Mit érdemes így venni?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Feháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasgatni
- Milyen okostelefont vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Formula-1 humoros
- Asszociációs játék. :)
- Call of Duty: Black Ops 6
- Viccrovat
- Magisk
- További aktív témák...
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Gen2 (Gar: 2026.08.16-ig)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest