Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
#89309696
törölt tag
válasz #16729600 #181132 üzenetére
Más szerviz megcsinálta volna, ha nincs plombálva akkor garanciavesztés sincs.
Nem lett baja tőle, az olajfogyasztása jelenleg normális, 27 ezer alatt az az 1-1.5 liter teljesen jó, nem ment tönkre.
A jövőben meg át kell állni a megszokott 10-15 ezer Km vagy 1-1.25 év cserére, ha megoldható.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz #16729600 #181135 üzenetére
Igen, ez három külön szabvány, akármelyik a flakonon van akkor az az olaj jó bele. Bár jó lenne megnézni melyik mit takar pontosan.
Viszont a viszkozitás még szükséges hozzá, mert egy szabványon belül többféle is lehet. Bár lehet, hogy ezek a VW szabványok csak egyféle olajat foglalnak magukba.Ha nehezen találni ilyen VW minősítésű olajat akkor a viszkozitás ismerete mellett az API és Acea szint ami segít behatárolni melyik legyen, bár ez inkább régebbi kocsiknál szokásos. Ha a gyártó hajlandó volt leírni a könyvbe ezeket.
[ Szerkesztve ]
-
-
#89309696
törölt tag
válasz #16729600 #181142 üzenetére
Ez jó, ezeket is jó tudni.
Én mondjuk szerelgetem is őket, de itt én vagyok a fekete bárány, mert a csereperiódusokat előszeretettel kitologatom, mert nem visz rá a lélek, hogy megint aláfeküdjek. Nálam is benne szokott possadni az olaj másfél két évre. Mondjuk én akkor se értem el a 10 ezret, szóval nem véletlenül nincs kedvem kicserélni. Bár az olaj savasodik, lebomlik ettől még, szóval tönkremegy.
[ Szerkesztve ]
-
Csabroncka
addikt
válasz #16729600 #181137 üzenetére
Az egész olajhisztiben az a durva, hogy valójában a kenés jó maradhat ennyi idő után is, de az adalékok lebomlanak, vagy elhasználódnak és a szelepeken és hengerfalon konkrét korróziót (fém eróziót) okoznak. Már pedig tele van adalékkal, ami a kenet, halogéneket, hidegindításkor képződő savakat megköti. A legjobb üzemanyag ellenére sem tudták még megoldani az abszolút kén és főként klorid mentesítést (utóbbi esetén az OMV és a MOL is egyre több tengeri kőolajat használ, tehát fontos paraméter). A legjobb és megfigyelhető példa erre, hogy friss olajjal az egész motor halkabb, kiegyensúlyozottabb lesz. Én most úgy próbáltam időzíteni a cserét, hogy a ridegtartás miatt a "hideg" évszak előtt legyen a csere.
"in medias res"
-
#16729600
törölt tag
válasz #16729600 #181125 üzenetére
Na megvettem feltöltöttem, egy üzi innen az illetékeseknek a gyártóknál: elmehetnének a 'csába, legalább egy papírlapot nyomhatnának a hozzám hasonló technikai nyomoroncoknak, hogy: ne várd ki a hivatalos garis kötelező szervizt cserélj olajat előbb, ha meg mégsem akkor legyen tarcsiba nálad motorolaj. Simán benyelt egy litert.....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Elektromos autók - motorok
- Villanyszerelés
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- Megnyugtató hírek érkeztek az új Battlefield játékkal kapcsolatban
- Gaming notebook topik
- Xiaomi Smart Band 7 Pro (Global) - ne okoskodj!
- Apple notebookok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
- iENYRID Aokda A1 (Új) elektromos roller eladó
- Görgős TV-állvány - forgatható tetőlappal, 1 belső polccal, üvegajtóval
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Xiaomi Mi Pro 2 + ajándék Xiaomi elektromos pumpa
- Nespresso Barista Receptkészítő, tejhabosító újszerű állapotban eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen