- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- -szabi-: Kodi beállítása és használata CoreElec rendszeren
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
LOGOUT
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zack
nagyúr
válasz
gooool #29598 üzenetére
Szerintem a régebbi autók szerethetőbbek. Elsősorban azért, mert becsüljük őket, hogy ennyi idő után is kiszolgálnak minket, nem hagynak ott sehol, nincs benne túlbonyolított elektronika.
Másodsorban pedig, akinek fontos az autó, és meg tudja venni, és fenn tudja tartani azt, amit a pénztárcája enged, annak nyűgjeivel együtt, becsüli, szereti, hiszen az övé. Legyen ez egy 200k autó, vagy egy 2M.
Szerintem korosztály kérdése is. Én 37 éves vagyok, és azt "hoztam" magammal, hogy lelkiismerettel, odafigyeléssel, mindig meg kell becsülni ami van. A fiatalabb korosztály (tisztelet a kivételnek) már másképpen gondolkodik, sok esetben nem maguknak köszönhető, amit elértek, és mivel a felelősség mint olyan nem tudott kialakulni, így nem is becsülik amit a szülők eléjük tettek, elértek nekik.
A motoros szerelem 1998-ban kezdődött, amikor örököltem egy veterán MZ ES150/1 Trophy-t gyári állapotban, mindössze 5000 futott kilométerrel. Kitoltam, letakarítottam, szervizbe vittem, és fülig ért a szám, hogy van egy motorom. 2 évig használtuk, Soha nem hagyott ott sehol. Lassú volt (110km/h volt a vége), nagyon retro (a fiatalabb korosztály kiröhögte a BKV-n ülve), az idősebbek, akiknek része volt a motor, térde estek, körbeálltak, és a fiatalságukba merengve sztorizgattak, mennyire jó motorok voltak. Aztán 2 év után kezdett kicsi lenni, egyre sportosabban vezettem, és végül a Hungária Körúton kaptam egy hajtókar törést. Megcsináltattam, és eladtam fájó szívvel, mert a felújítása sem lett tökéletes.
Aztán a japán korszak már más volt. Nem volt érzelmektől mentes, de köszönőviszonyban sem volt a CB, FZR1000, YZF1000, GSXR1000 hiper-űr technika, a régi, veterán Trophy-hoz képest.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen routert?
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- EAFC 25
- OpenWRT topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Battlefield 2042
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest