-
LOGOUT.hu
Autós topik
-
radi8tor
MODERÁTOR
(rögzített hozzászólás)
Autóstali Január 4-én 13:00 Budaörs Auchan totemoszlop alatt:
(47.4530292, 18.9443333)
[kép] [kép] [kép]Maps: https://maps.app.goo.gl/DH7brzbQb9HbETmQ7
Waze: https://waze.com/ul/hu2mmzndcf[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stickermajom #104655 üzenetére
Nem utántöltésről volt szó, hanem teljes töltet cseréről. Most neked utántöltötték, de a régi olaj maradt benne, aztán meg megy a sírás ha beáll a kompresszor...de olcsó volt, csak 100g hiányzott.
Ezért kell az eladó autók 50%-ánál "csak feltölteni" a klímát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #104640 üzenetére
Rendes, klíma töltő gép kell hozzá, ami az olajat is hozzákeveri. Itt 30€ egy karbantartás, leszívják a régit, nyomáspróba 40perc, utána a gép tölti gázzal, olajjal a rendszert. 3-4 évente szükséges, és akkor nem áll be a,m kompresszor 5 évesen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Qtya123 #102955 üzenetére
Kraft kell, meg vér a megfelelő szervekbe... mint a szem, a fül meg a kezek, lábak. Elég hamar ugranak a mai autók 40-ről 80-ra kettesben, ha kell. Ha alszol a kormány mögött, úgy nehéz.
Ha ismered a terepet, az autódat, képességeidet, biztonságosan megelőzöd, mások és magad veszélyestetése nélkül, olyan szakaszon, ahol lehet előzni. Ha nem előznék kanyarban, itt mindig valami tötymörgő mögött cammognék. Ha belátható és nem tiltja jelzés, index, tükör, kettes, padló... és már ott sem vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Nálam volt egy1.4T 173k km-el,amiben axiálisan anyit mozdult a főtengely, hogy a lendkerék elérte a blokkot. Van videóm.
Alapjáraton járt a motor, a kuplungot kinyomva adta ezt a hangot. Valahol megvannak a képek a szétbontott kuplungról is meg a blokkról, ha érdekel. Kapott egy 40k km-t futott blokkot, azóta is megy.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #102114 üzenetére
Köszi... Már meg is van.
Hogy lehet -71km/h val menni lakott területen? Szégyen ez a rendszer.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hölgyek és urak...
Ha magyarországon gyorshajtási csekket küldenek, kötelesek a fényképet is csatolni hozzá? Ismerősnek jött három oldal határozat de kép egy szál sem. 71-el ment 50 helyett. Ki fogja fizetni, csak érdekel, hogy mi a menete a bírságolási folyamatnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tboldi #101737 üzenetére
1/4- es 3,5-28nm az egyik és 1/2-es 20-210nm a másik nyomatékkulcsom(triumf), van hozzá 360 fokos tárcsa, meg 1/4-3/8-1/2 adapter oda vissza. Itt egy KS tools készlet teljesít szolgálatot két láda spéci szerszám(fékcsövekre, üzemanyag csövekre kulcsok, csavarhúzók, bitek) kíséretében. A vag célszerszámokat nem is merem lajstromba venni, főleg az árukat, amit fizettem értük.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #100758 üzenetére
Volt már a holdon, vissza is jött, csak most eltört a fej, amikor cserélték az injektorokat.
A 3. injektor furcsa szögben áll.
Vagy 350k km-vel ezelőtt volt lent a fej, de akkor rendesen ki volt pucolva, olaj meg mindig idő előtt volt cserélve. Ilyen tiszta fejet még nem láttam belülről. A rozsdás szelepfedél ilyen kincset tartogatott maga alatt. Nem a keveset futott a jó motor, hanem aminek rendes gazdája volt. Lehet benne bármennyi méter, ha megkapja ami kell, motor az még mindig.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #100448 üzenetére
És ez a kisebbik baj. 0w30 jellemzóen a változó szelepvezérléses motorokhoz van, az okoskerék miatt a vezérműtengely végén. A motor többi részének nem árt az 5w30 sem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz LurkerSheik #100332 üzenetére
Az a generátor szíj. A vezérműszíjat nem látni. Cseréltess teljes szettet, tákolásnak sírás a vége.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #99564 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #98238 üzenetére
Te akartál Lancert venni? Még jó, hogy nem tetted. Most voltam a márkakereskedésben a kollégával. Ez a 3. reklamáció az autón. Kopog a féknyereg hátul. Javíthatatlan. Konstrukciós hiba. 20-30 000km és elkezd zörögni. Öröm ilyen autóval járni. Két hete volt 1 éves a verda. Nem akarják a féket javítani gariban, mivel szerintük nem tartozik a garancia alá.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #97823 üzenetére
Ha neked ez jött le, akkor én is befejeztem. Csináld, ahogy akarod.
Nagyon jó a kocsid, át lett nézve, chipet neki.
Az, hogy még nem láttam, nem rajtam múlott. A lehetőség mindenkinek adott volt.
Leírtam, mik a gyenge pontjai a motornak, azt kezdesz az infóval, amit akarsz. Nyugi, többet nem fogom kommentelni a kocsidat.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #97820 üzenetére
Rendben van a kocsi.
Mérted vagy tudod?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #97817 üzenetére
Előbb rendbe kell rakni, utána lehet chipszelgetni. Az az alap, hogy lemérik, és amikor tudja a gyári 180 lovat, lehet írkálni.
Három dolgot kell egy 1.8T-vel csinálni, mielőtt elkezdik szétírni.
1. kád le és új szívókosarat az olajpumpára.
2. összes vákuumcső csere és vákuum pumpával az összes tomítetlenséget megszüntetni, az összes turbó nyomás csövet felfújni és addig javítani, míg tartja a 1,5 bar nyomást 1 órán keresztül.
3. kompresszió mérés, majd leméretni padon, mennyi maradt a gyári lovakból az eredeti turbóval.Majd utána lehet verni a nyálat, hogy kell a chipsz. Ez nem trollkodás, ez a tapasztalat, akár jó tanácsnak is felfoghatod.
Nem állítom, hogy szar lenne a tiéd, méresd le és majd meglátod.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz BigBlackDog #97814 üzenetére
Van 150 lovas is.
A 180 lovasok 80 százaléka padon mérve jó ha tud 160-at, mert nem tudják a mesterek, mire van rajta az a 12 méter vákuumcső. Mérni sem tudják, meg szeretik kidobálni a felét, hogy az felesleges. Aztán meg chipsz után már tudja padon a 180-at, amit gyárilag kellett volna.
Aki nem vezetett ilyet új korában, az beül egy lerúgott 15 éves 1.8T-be, és azt hiszi jól megy, mert ezres switen szocializálódott.
Speeedfire Vidd el padra, majd ha kisírtad magad, told be a papírt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #97807 üzenetére
Yesszus, 1.8 tré és még chipszes is. Így megvan a gyári 150 ló?
Havert tegnap vittem a skodrival, neki is ilyen motorral van a golf, csak csipszes. A második padlónál kérdezte, hol írták, mondom ez a gyári 320Nm. Neee, biztos nem, már pedig biztos, csak neki már akkor sem tudta a gyárit, mikor megírták. Érzetre egyformán megy a két autó, csak neki 170 lovat és 400nm-ert mondott az ember hasra ütve.
Füstöl és huhog is a turbója, szóval biztos nincs semmi baja, csak nem kellett neki kipróbálni a skodát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hülyegyerek #97617 üzenetére
Messze van ez a GTK-tól. Cserélik a sárvédőt a többit csak javítják, festik.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #96754 üzenetére
A váltónál egy gumi csövet a munkahenger légtekenítőjére kell húzni, másik végét belógatni egy edénybe, aminek fékolaj van az alján. Megnyitni a légtekenítőt, 10x lassan padlóig a kuplungot, 10.-nél megtartani padlón, a légtelenítőt bezárni. Ha a munkahengerek jók, jónak kell lennie a kuplungnak. Ha ezután is levegős, szar a munkahenger, a pedál alatti henger, vagy a csövek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz j.bravo #96387 üzenetére
Ezek után én sem vettem volna meg. Valószínűleg félretankolták, vagy gyári hibás volt valamelyik alkatrész az üzemanyag rendszerbe, vagy valaki eszetlenül meghajtotta.
Olvasd el a hibákat. 67k km, fogy a víz a motorból???
Rángat, remeg a motor már 40k km felett???Nekem ez a motor van az octaviaban, 178k km-nél nincs semmi ilyesmi, pedig ez is céges és pályás autó volt.
Amikor autót ézegetten, nekem is kínáltak ilyet, hogy összeírom milyen kell, behozzák, de akkor köteles vagyok megvenni, ha szerintük az autó jó. Na ezt nem írtam alá. Majd én eldöntöm, hogy meg akarom-e venni..
Végül vettem egy hazai cégest, aminek tiszta a szerviz múltja. Volt fényezve, volt javítva, de mindent márkaszerviz csinált, nicns vele baj.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz #46372352 #95412 üzenetére
Egy márnesszelep lesz. pont ilyen hibát javítottam nemrég. Egy ilyen cuccot cseréltem a hibakód alapján.
-
Mágus2
Közösségépítő
[link] A manuális a király.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #94196 üzenetére
Ha van multiméter, mérhetsz töltést a generátornál és az akksinál is. A kettő különbsége a kábel és a csatlakozások vesztesége, ha nagy, kábelhiba. Ha megegyező, generátor ki és felújítás, + akksi terheléses teszt.
A töltés jelző csak akkor nem villan fel a töltés hiányára, ha a feszültség szabályzó döglődik, vagy nincs letestelve. Nem meglepő az sem, ha nem tölt és nem sír miatta a töltés jelző, ezt én is megszívtam már, bár nekem beázott a generátor. Gondolom az IS be van azért burkolva, hogy ne jusson be a víz a generátorra is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #94196 üzenetére
Ha nyagyon kopott a szénkefe, pont fordulaton nem tölt jellemzően, alapjáraton még OK. Kettő az egyhez van áttételezve a generátor szíjtárcsája a főtengelyhez képest. 3000 fordulaton 6000-et forog a generátor rotorja. 4000-nél 8000-et. 7000-nél meg igen, 14 000-et.
Amikor sipákolt, egyáltalán nem töltött semmit, és rögtön nem kezd el sírni, csak egy idő után, szóval egy jó ideig nem töltött, vagy nem jutott el az áram a generátortól az akksiig. Ezért írtam a kábel hibát is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #94185 üzenetére
ABS, ESP és társai 11V alatt kezdenek halálsikolyba. A motorvezérlő 10V alatt. A trafók meg valahol a kettő között. Amikor előadta a hattyú halálát, nem volt töltésed és a lámpák elvették mindentől a delejt. Időszakos gond lehetett, mert tényleg nem értél volna haza. Az akksit azért zárnám ki, mert ha menet közben ennyire zárlatos, reggel biztosan nem fog beindulni. A generátorban keresném a gondot, vagy a kábeleiben. Akksi sarukat is érdemes megtakarítani évente legalább 1x, azzal is megelőzhető egy csomó anomália.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest