Hirdetés
- Vissza a jövőbe film Peabody fészere baki.
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- DVB-T/T2/C+FM+DAB USB tuner stick
- Gépház az asztalon. Soha nem fogom ezt megérteni.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Milyen mosógépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stickermajom #32240 üzenetére
Görbe a kerékagy, a csapágy is elhalálozik tőle.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rbalint88 #33096 üzenetére
Az ad blue-t a kipufogóba csurgatják, a szilárd részecske meg az égéstérben keletkezik. Amíg közvetlen befecskendezés lesz, addig szilárd részecske is lesz. A kialakulását nem lehet meggátolni..., ja de, lehet, nem indítod be a motort. Kezdesz eltérni a tárgytól és fantáziálni...majd egyszer, meg jólenne ha... Igenis kell a DPF, ad blue nélkül is, ha már a sok okos annyira le akarta szorítani a kibocsájtást, hogy a túl pici szilárd részecske lett a végeredmény. Mellesleg bedugnám a fejét a kipufogóba a kibocsájtási normát szabályozó emberkéknek egy regeneráció alkalmával, csak hogy érezzék a törődést.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #33110 üzenetére
Az az oka, hogy nem homologizált. Az utólagos led csík csak akkor szabályos, ha helyesen van felszerelve és bekötve, valamint rendelkezik engedéllyel az adott országban. Ahol te a ködlámpát véled látni világítani, ott két izzó van, agyik a ködlámpára, másik a nappali menetfényre. Teljesen eltérően világít a két izzó.
Magyarázd, ahogy akarod. De amit Te szeretnél, az nem szabályos.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A touareg picit mintha szennyezne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz stickermajom #33220 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #33511 üzenetére
In short, the higher the Cetane number the more easily the fuel will combust in a compression setting (such as a diesel engine). The characteristic diesel "knock" occurs when fuel that has been injected into the cylinder ignites after a delay causing a late shock wave. Minimizing this delay results in less unburned fuel in the cylinder and less intense knock. Therefore higher-cetane fuel usually causes an engine to run more smoothly and quietly. This does not necessarily translate into greater efficiency, although it may in certain engines.
A rendesen adagolt üzemanyagban ezek a mellékhatások az adalékokkal fel vannak javítva. A prémium diesel ettől prémium. Jobban ég, szebben megy vele az autó és jobban keni az alkatrészeket.
Mellesleg ha valaki, akkor én ismerem az ukrán üzemanyagot. A benzin konkrétan rettenetes, dízelt meg nem mertem tankolni. Ahhoz túl drága a verda.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz trassher #33520 üzenetére
Shell is van, de azzal is gyengébben muzsikált és többet fogyasztott az autó, mint az itteni nyállal. Ezt valahogy nem tudom elfelejteni, no meg a benzin szagát, ami köszönő viszonyban sincs az ittenivel.
A deszka pallós felhajtók nagyon nagyok.
A dízel minőségére kényes vagyok, pl. Magyarországon nem tankolok. 1100km-re elég a tank ha otthon tele nyomom. Itt(Kassa) sem tankolok bárhol, csak ahol tudom, hogy jó az anyag.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Assimilator #33793 üzenetére
Szia. Azért leírhatnád, hogy milyen autó.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Assimilator #33826 üzenetére
Rendszeres karbantartást megkapta? Gyertyák, szűrők mikoriak?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #33871 üzenetére
Látatlanba lekukázni? Hondához jár a szakértelem is? Amit Te tanácsolsz neki, az hogy tákolja meg és adja el. És ilyen hozzáállással keresel Te sérülésmentes és rendesen karbantartott, nem elsunnyogott autót?
TheProb: a nem megfelelően megválasztott tömítés + kis forralás is okoz ilyen tüneteket. Nyugi, nem olyan vészes az, ha nyomáspróbán megbukna a fej, max veszel egy bontottat. Nem kell mindjárt temetni a gépet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #34003 üzenetére
Pollen szűrő cseréje aktív szenesre nálam megoldotta a gondot. Ezt kombináltam egy lengyel hosszú csöves antibakteriális habbal, amivel beértem egész a hőcserélőhöz. Az ózonozás nálam nem volt jó semmire(egy hétig nem volt szaga), csak megtámadta az összes ajtó tömítést a kis gecó. Hetekig ápoltam a gumikat, mert fehéredtek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #34505 üzenetére
Értem én hogy tanul, meg a saját kárán, de ha kicsit is élelmesebb, megszerzi hozzá a szerelési útmutatót, meg pár szerszámot és kis tudással és akarattal otthon jobban felújítja, mint a kb. semmi bajuk alapon gyógyító szakemberek. A pénz ott a visszatartó erő, nem az akarat, ezért sem minősítem sem az autót, sem a tulajt és nektek is ezt ajánlom. Nem tisztünk eldönteni, hogy ő mit akarjon. Segíteni, terelgetni lehet, de a végső döntés az övé.
TheProb Verdikt: Olyan nincs hogy veszel valamit olcsón, csak ezt meg ezt megcsinálod rajta és jó lesz. Próbáltuk sokan. Ez meg ez után jön az, meg amaz. Ezért kell eleve a jó állapotúra törekedni vételnél, és annál is beüthet a szar.
No, de miket olvasok itt, hidegen rúgtad, meg 180-at vitte? Akkor miről beszélünk? Mindent szét lehet rúgni, ez a motor nem erre volt tervezve. Lehet hogy jó volt, csak megölted???
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #34690 üzenetére
Nekem az nem tetszik az egészben, hogy ütötte hidegen, meg 180-al hajtotta pályán, most meg a kereskedőn akarja leverni, mert átverték? És ez szerintem nem egyedi eset.
Ettől rögtön hengerfejes lesz és szétesik. Mennyi a gyári végsebessége ennek az autónak?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #34698 üzenetére
Mábocsánat de nem azt írtam, hogy hidegen nézte a végét. Olvasd el még1x.
TheProb Nem tartunk ott, de volt benne szereped. Biztosan nem volt 100%-os, de hidd el, nem tesz neki jót, ha hidegen gyilkolják, vagy melegen nagyon meghajtják, főleg akkor nem, ha nincs minden rendben.
EQMontoya Nincs olyan terhelésnek kitéve a motor még tiltásig forgatva sem, mint ha a legnagyobb sebességben megnézzük, hogy mit megy. a légellenállás gonosz dolog és a sebességgel növekszik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Declare #34704 üzenetére
Senkinek nem tart a nepper pisztolyt a fejéhez, hogy ezt meg kell venni. Átvizsgálás után ha kell, viszed, ha nem, keresel másikat. Mindegyik autót jó állapotúnak hirdetik, aztán a jó állapot nagyon relatív. Valakinek beleférnek apróbb hibák, valakinek nem. Vannak persze ordas nagy hazugságok is ami a futást és a szerviztörténetet illeti, de ezeket is jó eséllyel ki lehet szűrni. Aztán ha megvan a tökéletes vas, az is elromolhat másnapra és elég nagy orkánt csinálhat az ember bankszámláján.
Csak egy példa: A haver vett egy teljesen leinformálható vasat, mindent átnézetett, amit csak lehetett, egy hét múlva eltört a hajtókar a reggeli hidegindítást követő 10. másodpercben. Na ez az, amit senki nem várt. Kereskedő fizette az anyagot(van erre biztosítása), emberünk a munkát.
Vagy ott van audi, vw, skoda, seat fórumon a superb. Vásárlást követően nem sokkal összehányta magát az automata, ő is teljesen korrekt kereskedőre akadt. Közösen megjavították.
De, sokan nem tudják, hogy garancia csak fő alkatrészekre vonatkozik. Ha leszakad egy szelep és széthullik a motor, az garis, de a kitolt hengerfej tömítés nem az, mert nem főalkatrész és kitudja mi történt...(felforrt vízzel nem szabad továbbmenni, bármi is legyen a túlmelegedés oka..) Akkor lenne rejtett hiba, ha eleve hengerfejes volt, az eladás pillanatában, ami ha igaz, nem megy el még majd fél évet hiba nélkül, hanem megadja magát egy hónapon belül...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Tsebacsi #34721 üzenetére
Ha rendesen szervizelt 400k-t futott, akkor 270-nél cserélték a csúcsokat, amik most 130-at futottak. De arra van igény, hogy 200-tól ne fusson többet, mert akkor eladhatatlan, még a jól szervizelt is. Ezzel több baj is van.
1 csalás,
2. a teljes szerviz történet is megsemmisül a tekerésnél, pedig abból lehetne látni, hogy mit vesz az ember.
2,5. ha nem csal, nem lehet eladni.
3. mindenki állapotot vesz itt, de mégis az első kérdések között szokott lenni, hogy szerintetek mennyit futott... Most akkor hogy is van ez?Most komolyan azt hiszed, hogy bitpork a tekergetőket védi?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Philips Airfryer XXL HD9650/90 Forrólevegős sütő
- Nespresso VERTUO POP GCV2 EU kapszulás kávéfőző garis
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen