- eBay-es kütyük kis pénzért
- droidic: EA GAMES – élő emberrel a supportban 2025 ben
- Ivqkzy-: 2. gépem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ivqkzy-: Eddig
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Aktív témák
-
Ronyman
aktív tag
Köszönöm mindenkinek az útbaigazítást!Lenne itt még egy kérdésem,de ez inkább egy kérés!Ha jól tudom a linux szabadon terjeszthető operációs rendszer!(up) Kellene nekem egy UHU cd-n! Azért kérlek titeket, mert úgy látom ti járatosak vagytok ebben!Nem akarom, hogy valaki átbassza a fejemet,mert még a linuxban kezdő vagyok!Tehát ha valaki tudna nekem írni egy cd-t és elküldené a címemre,akkor megköszönném és persze ki is fizetném!(reális áron) Vagy egy cím is jó,ahonnan letölthetném! Mégegyszer köszi mindenkinek!
-
róland
veterán
Ezzel egyet értünk, de egy nagy rendszernél könnyen beleeshetünk abba, hogy mindent akarunk elsőre. Mert tetszik, mert ki akarom próbálni. Ja és másodszor, meg harmadszor, meg n-edszer is akarjuk.
Tényleg lehet jó rendszert készíteni egy-két CD-nyi anyagból, de ott azért sok hasznos program szükségszerűen kimarad. nem létszükséglet, hogy meglegyen, de könnyebbé teszi az ember életét, hogy nem úgy kell ''vadászni'' rájuk. :DD
Aktív témák
Hirdetés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- E-roller topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Formula-1 humoros
- Hitelkártyák használata, hitelkártya visszatérítés
- Formula-1
- PR-Telecom
- Továbbfejlődött a Keychron egéralternatívája a Logitech MX Masterre
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Assassin's Creed Shadows Collector's Edition PC
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - Tökéletes védelem, Most kedvező áron!
- Antivírus szoftverek, VPN
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!